بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل تهران

بازار مبل تهران

بازار مبل تهران بخوبی میتواند نیاز های شما را در زمینه خرید مبل لوازم چوبی منزل و تکمیل جهیزیه برطرف نماید و مبلمان اصلی منزل شما را تامین کند . بازارهای مبل تهران یکی از بزرگترین و مجهزترین بازارها در خاورمیانه می باشند و می توانند با دیگر بازار های مبل در سرتاسر خاورمیانه به رقابت بپردازند . این راهنمای خرید شما را بیشتر با این بازار آشنا می کند .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل دلاوران 

بازار مبل تهران1

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه 

بازار های مبل تهران با نام های بازار مبل خلیج فارس ، پاسارگاد ، ونوس ، مهستان ، نگارستان ، ارضی ، کاسپین ، بازار مبل یافت آباد و … وجود دارند . علاوه بر مبل این بازار دارای مدل های مختلف لوازم چوبی در طرح های بسیار جدید و زیبا شامل : میز ناهارخوری ، سرویس خواب ، ویترین و بوفه ، جلومبلی و عسلی که از اصلی ترین عناصر موجود در دکوراسیون و چیدمان منزل هستند می باشد .

بازار مبل تهران2

همچنین بخوانید: بازار مبل شهرک ولیعصر

در هنگام خرید به چه مواردی باید توجه داشت ؟

در هنگام خرید اثاثیه برای منزل خود معیار های مختلفی وجود دارد که با رعایت آنها می توانید منزل خود را به محیطی با طراحی نوین تبدیل نمایید . این معیار های مهم عبارتند از :

طراحی های متنوع مبل که دارای خصوصیات متفاوتی با یکدیگر می باشند مانند تاشو بودن ، کمجا بودن ، کم ارتفاع بودن . همچنین سنتی و مدرن بودن .

همچنین بخوانید: بازار مبل یافت آباد

ابعادی که در اختیار دارید باید با ابعاد و اندازه مبل های مورد نظر شما همخوانی داشته باشد و به کل فضای منزل شما را اشغال نکند . اگر دارای منازلی با متراژ کم می باشید و فضای زیادی برای قرار دادن مبلمان ندارید، خرید مبل سلطنتی و استیل به شما پیشنهاد نمیشود و خرید یک مبل راحتی با اندازه کوچکتر گزینه بسیار مناسبی خواهد بود .

بازار مبل تهران3

مورد دیگری که باید به آن توجه داشت رنگبندی مبل است . مبل وسیله ایست که می تواند به تنهایی دکوراسیون منزل شما را دچار تغییرات بسیاری کند بنابراین می بایست رنگ آن با دقت انتخاب شود . رنگبندی های مختلفی برای مبل قرار دارد مثلا شما می توانید در هنگام خرید چند رنگ را در ساختار مبل خود انتخاب کرده و مبل مورد نظر را با رنگبندی مورد علاقه خود تحویل بگیرید .

همچنین بخوانید: بازار مبل وردآورد تهران

همچنین بخوانید: بازار مبل مهستان تهران

دیگر پارامتر مهمی که باید به آن توجه داشت این است که مبل انتخابی می بایست دارای جنسی با کیفیت و مقاوم باشد و بتوان به راحتی آن را حمل نمود .

مزایای بازار مبل تهران :

بازار های مبل تهران دارای مزایای بسیاری می باشند که این امر باعث شده تا در میان مردم طرفداران خود را داشته باشند . در این مطلب از دی ایران مواردی از این مزایا را برای خوانندگان عزیز قرارمی دهیم .

از دسته مزایای این بازار مبل بزرگ داشتن پارکینگ ، نداشتن طرح ترافیک ، استفاده از آسانسور و پله برقی ، کافیشاپ و رستوران است که استفاده از این فضا را برای خریداران تسهیل می نماید .

بازار مبل تهران4

انواع مبل در بازار مبل :

امروزه مدل های مختلفی از انواع مبل در بازار های مختلف سرتاسر کشور وجود دارد اما با مشاهده مدل های مختلف بازار مبل تهران تنوع بالای محصولات چوبی را نسبت به دیگر بازار ها متوجه خواهیم شد .

همچنین بخوانید: بازار مبل عبدل آباد

همچنین بخوانید: بازار مبل ایران

همچنین مدل های مختلفی از مبل مانند مبل راحتی ، استیل ، کلاسیک ، تختخوابشو را می توانید در این بازار بیابید . اگر قصد خرید محصولات اداری برای فضاهای مختلف مانند ادارات را دارید می توانید از مدل های مختلف مبل اداری دیدن کنید .

بازار مبل تهران5

بازار مبل تهران به حدی دارای تنوع می باشد که می بایست وقتی مناسب را برای جستجو در آن اختصاص دهیم و چند روزی را صرف نماییم  تا از بین مدل های مختلف این بازار بزرگ و مجهز مدلی مناسب را برای منزل خود انتخاب نماییم .

همچنین بخوانید: بازار مبل مرتضی گرد

مدلهای مختلفی از مبل را می توانید در بازار های تهران مشاهده نمایید مانند مبل های راحتی ، سلطنتی و … . مبلهای راحتی خود دارای مدل های متنوعی از مبل می باشند مانند مدلهای متنوع مبل ال که امروزه طرفداران بسیاری پیداکرده و افزایش طرفدار این مبل به دلیل آپارتمانی شدن و کمبود فضا نسبت به منازل ویلایی گذشته می باشد .

بازار مبل تهران6

مبل سلطنتی در بازار مبل تهران :

تفاوت مبل های مدل سلطنتی و راحتی بر هیچ کس پوشیده نیست . و معمولا مبل را در این دو دسته تقسیم بندی می کنند . تفاوت این دو مبل در ظاهر و مواد مورد استفاده در کلاف می باشد .

در  کلاف مبلهای سلطنتی معمولا از چوب های جنس راش و در کمتر مواردی از چوب روس استفاده می شود . این دسته از مبل دارای معرق کاری ها و پتینه کاری های زیبا می باشد که از چوب های بسیار مقاوم ساخته شده اند . گاها طرح های گلی که در تاج این مبلها از جنس رزین یا همان پلی استر و یا ABS می باشد .

پارچه ای که برای مبل سلطنتی استفاده می شود از جنس های مختلفی مانند نانو ، پورشه و مازراتی ، مکس ، گونی باف ، شیکاگو ، آیریس ، بوگاتی و … هستند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند .

بازار مبل تهران7

مبل راحتی در بازار مبل تهران :

مبل راحتی مبلی برای قرار دادن بدن شما در راحت ترین حالت ممکن می باشد .این دسته از مبل دارای کلاف ساده تری نسبت به سایر مبلها می باشند و در این نمونه مبل، پتینه کاری و معرق کاری به کار نرفته است . مبلهای چستر نیز نوعی مبل راحتی هستند . مدلهای متنوع و قیمت مبل چستر را از اینجا میتوانید ببینید .

همچنین بخوانید: بازار مبل خاوران

مبل راحتی دارای ظاهری ساده تر نسبت به مبل سلطنتی می باشد . پایه های این مبل بسیار کوتاه و یا غیر قابل مشاهده می باشد و اکثر ظاهر این مبل از پارچه می باشد .

 

مبل های راحتی از کلاف روس ساخته می شوند و دارای پوششهای چرم ( ویکتوری -ماهور ) ، پارچه ( نانو – پورشه – مازراتی – مکس –  شیکاگو – آیریس – بوگاتی – جاسمین – گونی باف ) و چرم پارچه (سارینا – چوبین – وین – ملیتا – پاناما ) می باشند .

همچنین بخوانید: بازار مبل خاورمیانه

بازار مبل تهران9

در خرید هر دو مدل مبل توجه داشته باشید که میز های عسلی و جلومبلی را مطابق با طراحی این دو مبل انتخاب نمایید و هماهنگی بیشتری را برای دکوراسیون منزل خود به وجود آورید .

بازار مبل جاجرود

بازار مبل جاجرود یکی از بازارهای بزرگ است که در حومه تهران واقع شده است و دسترسی به آن برای اهالی شرق تهران به آسانی فراهم است . این بازار مبل یکی از بازارهای مبل تهران است که می توانید باکیفیت ترین مبل های تولید داخل را در آن ببینید . انواع مبل در سبک های مختلف مدرن و کلاسیک و برندهای معروف از جمله مبل دوناریه، گالری مبل موندریان، مبل راثی، سام اکسون، الدورادو، مبل گروسی و مبلمان صبا در این بازار عرضه می شوند . بازار مبل جاجرود در فاصله 20 کیلومتری شرق تهران در مسیر جاده آبعلی و منطقه کمرد قرار گرفته است .

جمعه بازار مبل تهران

افرادی که در طول ایام هفته به علت مشغله کاری نمی توانند برای خرید مراجعه کنند به دنبال جمعه بازار مبل تهران هستند . به علت اینکه مبل یک کالای گران قیمت و حجیم است مانند وسایل دیگر نمی شود آن را حمل کرد و برای فروش به مناطق مختلف برد .افرادی که می خواهند روز جمعه خرید خود را انجام دهند می توانند به بازارهای مختلفی که جمعه ها نیز فعال هستند مراجعه کنند .

ارزانترین بازار مبل تهران

باید توجه داشته باشید که نباید قیمت ارزان را فدای کیفیت کنید و مبلی که انتخاب می کنید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد . خرید مبل ارزان به این معناست که بتوانید یک مبل باکیفیت را با قیمت مناسبی خریداری کنید . برخی از کارگاه های تولید مبل ممکن است از چوب های بی کیفیت و پارچه های ارزان درجه دو و سه استفاده کنند و در نهایت یک مبل با قیمت پایین به مشتری بفروشند ولی باید توجه کنید که این مبل بعد از مدت کوتاهی آسیب می بیند و باید دوباره برای خرید مبل اقدام کنید که این کار باعث پرداخت یک هزینه اضافی می شود که بصرفه نیست .

بازار پیراهن مبل تهران

برای خرید کاور مبل باید به بازار پیراهن مبل مراجعه کنید . تمیز کردن مبلمان یکی از دغدغه های همه ی خریداران است و از آنجا که هزینه شست و شو و تعویض پارچه مبلمان بالاست خریداران کاور مبل را به عنوان یک وسیله ضروری همراه مبلمان خریداری می کنند تا از مبلمان در برابر کثیف شدن محافظت کند .

بازار مبل اداری ایرانیان تهران

بازار مبل اداری ایرانیان یکی از مراکز بزرگ عرضه مبلمان اداری در بازار مبل تهران است که جز بازار های جدید و مدرن است و در آن تولید کنندگان زیادی فعالیت دارند . مبلمان اداری جز اصلی دکوراسیون محیط های اداری می باشد . انتخاب صحیح مبلمان ، اعتبار و قدرت یک شرکت را به مشتریان نشان می دهد و باعث می شود مشتریان اعتماد بیشتری به شرکت پیدا کنند .

نقش دی ایران در بازار مبل تهران :

دی ایران گزیده ای از بهترین محصولات این بازار را در اختیار شما قرار میدهد و شما در هر جای کشور عزیزمان ایران باشید میتوانید با بهره گیری از مشاوره های تلفنی این سایت و مشاهده محصولات و توضیحات کامل آنها مدل مورد نظر خود را از میان انبوهی از مدلها انتخاب نمایید و بصورت تلفنی سفارش داده با ارسال رایگان و بدون پرداخت هزینه ای برای حمل مبلمان آن را درب منزل خود تحویل بگیرید .

همچنین بخوانید: بازار مبل افتخاری

بازار مبل تهران11

مبلهای این بازار بزرگ دارای قیمت هایی مناسب برای اقشار مختلف جامعه بوده و هر فردی بنا به بودجه ای که در نظر دارد می تواند انواع مختلفی از مبل را خریداری نماید . بازار مبل تهران دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد .

همچنین بخوانید: بازار مبل کاسپین

بازار مبل تهران12

از مزایای خرید مبل تهران از طریق این سایت می توان به ارسال رایگان آن به سرتاسر ایران اشاره کرد ، تنوع بی نظیر محصولات و حذف واسطه ها و همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات را نام برد .

همچنین بخوانید: بازار مبل مسگر آباد تهران

بازار مبل تهران13

چوب مورد استفاده در محصولات بازار مبل تهران :

دسته بندی های مختلفی برای انواع چوب مورد استفاده در وسایل چوبی وجود دارد که در این مطلب برآن شدیم تا نمونه هایی از چوب های کاربردی با ویژگی های مثبت را برای شما قرار دهیم :

چوب سفید :

نوعی چوب مقاوم بوده و از نظر وزن سنگین می باشد . این چوب از بلوط سفید تهیه می گردد و زادگاه آن اسپانیا و ایلینویز است  .

چوب مورد استفاده در محصولات بازار مبل تهران

همچنین بخوانید: بازار مبل امام رضا
چوب روس :

چوب روس شامل انواع چوبهاییست که از روسیه وارد می شوند البته هر کدام از این چوب ها که در زیر دسته چوب روس قرار می گیرند دارای نام های مختلفی می باشند مانند چوب های کاج ، نراد ، یولکا ، ساسنا ، نوئل و … . این چوب مقاومت بالایی دارد و در زمینه مبلمان استفاده می گردد و از نظر هزینه دارای قیمت مناسبی می باشد .

 بازار مبل تهران چوب روس

چوب ملچ :

این نوع از چوب دارای رنگ و طرح زیباییست و رنگ آن قهوه ای مایل به قرمز می باشد و در دسته چوب های نیمه سخت دارای بافت درشت قرار می گیرد .

 بازار مبل تهران چوب ملچ

همچنین بخوانید: بازار مبل وردآورد تهران
چوب راش :

چوب راش در مبل های استیل و نیمه استیل استفاده می گردد و از مقامت خوبی برخوردار می باشد . رنگ این چوب کرم مایل به قهوه ای می باشد .

 بازار مبل تهران چوب راش

همچنین بخوانید: بازار مبل نعمت آباد
روش نگه داری از انواع مبل :

همانطور که می دانید هر وسیله از منزل با وارد آمدن فشار بسیار بر اجزای مختلف آن دچار فرسودگی می شود و طول عمر آن کم خواهد شد به همین منظور می بایست برای نگهداری بیشتر از وسایل منزل بخصوص مبلها از آوردن فشار بر دسته ها و قسمت نشیمن خود داری نمایید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *