بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل مسگرآباد تهران

بازار مبل مسگر آباد تهران

 

مسگرآباد یکی از روستاهای تهران است که از سال 1393 به محله تبدیل شده است و جز شهرداری منطقه 15 تهران می باشد . مسگرآباد در نقشه جدید شهرداری تهران صالح آباد نامیده می شود . مسگرآباد از جنوبی ترین محله های شرق تهران می باشد ، آب و هوای مسگر آباد به دلیل شرایط جوی کوهپایه ‌ای گرم و خشک است و چون از مرکز تهران فاصله زیادی دارد آب و هوای آن بهتر از مرکز تهران است .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل دلاوران

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه 

مبلمان از جمله وسایلی هستند که وجود آنها در همه ی خانه ها احساس می شود و می تواند به دکوراسیون منزل زیبایی بیشتری بدهد . برای خرید مبل از تهران بازار های مبل زیادی در مناطق مختلف وجود دارد ، کسانی که ساکن مسگرآباد هستند می توانند برای خرید مبلمان به بازار مبل مسگرآباد که شامل فروشگاه های مختلفی در همین منطقه است مراجعه کنند . این بازار در مقایسه با دیگر بازارهای مبل تهران کوچک است ولی دارای کارگاه های تولید مبل می باشد که انواع مبل راحتی ، مبل سلطنتی ، تخت خواب ، کمد ، میز تلویزیون و وسایل مختلف دیگر دکوراسیون منزل را تولید می کنند و به فروش می رسانند .

همچنین بخوانید: بازار مبل شهرک ولیعصر

همچنین بخوانید: بازار مبل یافت آباد 

آدرس بازار مبل مسگرآباد

تهران ، مسعودیه ، مسگرآباد

آدرس بازار مبل مسگرآباد تهران

راه های ارتباطی مسگرآباد

مسگرآباد از سه طرف در مجاورت کوه قرار دارد و تنها راه ارتباطی آن از طرف غرب است . مسگرآباد از طریق بزرگراه امام رضا و بزرگراه افسریه به منطقه های دیگر راه ارتباطی دارد . و همچنین از طریق ترمینال خاوران می توانید با اتوبوس های مسگرآباد به این محله مراجعه کنید .

همچنین بخوانید: بازار مبل خاورمیانه

همچنین بخوانید: بازار مبل افتخاری

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در تهران

بازار مبل مسگر آباد یکی از بازار های مبل در تهران است که دارای نمایشگاه های مختلفی می باشد که محصولات مختلفی از قبیل مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب ، تخت خواب ، بوفه و … در این بازار مبل به فروش میرسد . امروزه بیشتر مردم ترجیح میدهند به صورت آنلاین و غیر حضوری محصولات مورد نظر خوردرا تهیه نمایند .دی ایران از فروشگاه های معتبر و با سابقه است که در زمینه فروش مبلمان فعالیت می کند و نیاز شما به رفتن به بازار مبل را برطرف می کند . این فروشگاه دارای سابقه بیش از ده سال خدمت صادقانه به مشتریان است . کلیه محصولات با بسته بندی مناسب به درب منزل مشتریان ارسال می گردند . با خرید اینترنتی در هر شهری که زندگی می کنید می توانید بروزترین و جدیدترین مبلمان منزل و مبلمان اداری را از تولیدی های تهران خریداری کنید . کیفیت بالا و قیمت مناسب از ویژگی های محصولات دی ایران می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *