بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل خاورمیانه

بازار مبل خاورمیانه

مبلمان نقش اصلی را در دکوراسیون داخلی منزل ایفا می کند . امروزه حتی در خانه های کوچک نیز مبلمان جز جدایی ناپذیر دکوراسیون و چیدمان آن می باشد . برای انتخاب مناسب ترین مدل مبلمان باید به نکات زیادی توجه کنیم . مبلمان اگر به درستی انتخاب شوند منبع آرامش و آسایش را برای فضای منزل فراهم می کنند . برای خرید مبلمان باید با بازارهای مبل به طور کامل آشنایی داشته باشیم تا بتوانیم خرید راحت و لذت بخشی را تجربه کنیم . در این راهنمای خرید با بازار مبل خاورمیانه بومهن تهران ، بازار مبل خاورمیانه یزد ، بازار مبل خاورمیانه شیراز و بازار مبل خاورمیانه چالوس آشنا خواهید شد .

قیمت مبل

بازار مبل خاورمیانه تهران

بازار مبل خاورمیانه بومهن تهران

از جمله بازار های مبل تهران که در بومهن قرار دارد ، بازار مبل خاورمیانه است . این بازار دارای فروشگاه ها و نمایشگاه های مختلفی است که در آنها انواع مبلمان استیل و سلطنتی ، مبلمان راحتی ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب و سایر وسایل دکوراسیون داخلی منزل عرضه می شود .

آدرس : استان تهران ، بومهن ، امام خمینی ، خیابان محراب ، بین سربداران و یاس ، بازار مبل خاورمیانه

بازار مبل خاورمیانه یزد

فروشگاه بازار مبل خاورمیانه یزد از بازار های مبل یزد است که در سال ١٣٨٨ در زیربنایی به وسعت 3000 متر مربع احداث شد . این مجتمع تجاری دارای سه طبقه مجزا می باشد که در زمینه های مختلف دکوراسیون داخلی مانند مبلمان ، فرش ، لوستر و اکسسوری فعالیت می کنند . در ابتدا این مجموعه کار خود را با تولید و عرضه مبلمان راحتی ، مبلمان استیل و سلطنتی ، سرویس خواب و تشک آغاز کرد و با ارائه محصولات زیبای داخلی و برند های خارجی توجه مشتریان را به خود جلب کرد .

آدرس : یزد ، خیابان کاشانی

بازار مبل خاورمیانه یزد

بازار مبل خاورمیانه شیراز

بازار مبل خاورمیانه در شیراز فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرد . این مجموعه در زمینی به مساحت بیش از 2000 متر مربع احداث شده است و دارای 4 طبقه است . در این بازار بیش از 50 مدل مبل استیل ، مبل راحتی ، سرویس خواب ، میز ناهار خوری ، مبلمان اداری و .. عرضه می شود . برای کسانی که توان خرید نقدی ندارند این امکان فراهم شده است که بتوانند کالای مورد نظرشان را به صورت اقساط خریداری کنند .

آدرس : شیراز ، بعد از میدان صنایع ، بعد از کوچه 16 دکتر حسابی ، جنب بانک صادرات ، بازار مبل خاورمیانه

ساعات کاری : بازار مبل خاورمیانه شیراز شنبه تا پنج شنبه از ساعت  9 الی 13 و بعداز ظهر از ساعت 16 الی 22 فعال است .

بازار مبل خاورمیانه چالوس

بازار مبل خاومیانه یکی از بازار های مبل معروف در مازندران و شهرستان چالوس است که برای خرید مبلمان از چالوس گزینه مناسبی است . فروشگاه مبلمان چالوس نیز در خیابان هفده شهریور و در نزدیکی بازار مبل خاورمیانه قرار دارد .

آدرس : چالوس ، میدان معلم ، خیابان هفده شهریور ، بعد از خیابان شهید مقیمی ، بازار مبل خاورمیانه

بازار مبل خاورمیانه چالوس

قیمت مبلمان

برای خرید مبلمان ابتدا باید فضایی منزل را اندازه گیری کنید و سبک دکوراسیون آن را مشخص کنید تا بتوانید راحت تر از بین مدل های مختلف مبل مورد نظرتان را انتخاب کنید . قیمت مبل ها متفاوت است ، مبل های راحتی که دارای چوب کمتری هستند نسبت به مبلمان سلطنتی قیمت پایین تری دارند و همچنین چون تاج و دسته های بلند ندارند جای کمتری می گیرند . مبل های استیل و مبلمان کلاسیک که چوب بیشتری در ساخت آنها به کار رفته و دارای منبت کاری هستند قیمت بیشتری دارند . علاوه بر مدل مبلمان نوع چوب ، فوم و پارچه به کار رفته نیز روی قیمت مبل تاثیر زیادی دارد . برای خرید ابتدا بودجه تان را تعیین کنید و سپس با توجه به آن مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید .

همچنین بخوانید: بازار مبل امام رضا

همچنین بخوانید: بازار مبل وردآورد تهران 

خرید غیر حضوری و اینترنتی انواع مبل در فروشگاه دی ایران

یکی از روش های خرید که می توانید در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید ، خرید غیر حضوری و اینترنتی است . دی ایران یکی از فروشگاه های معتبر و خوشنام است که می توانید با مراجعه به آدرس DayIran.Com محصولات مختلف دکوراسیون داخلی منزل از جمله مبل راحتی ، مبل استیل ، مبل کلاسیک ، میز ناهار خوری ، انواع سرویس خواب و تخت خواب ، ساعت ایستاده ، میز تلویزیون ، جاکفشی ، بوفه ، مبلمان و صندلی های اداری و … را مشاهده نمایید و اقدام به خرید کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *