بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل کاسپین

بازار مبل کاسپین

مبل از وسایل مهمی می باشد که انتخاب مدل آن می تواند تاثیر بسیار زیادی روی دکوراسیون داخلی منزل بگذارد . برای خرید مبل باید بازارهای مبل تهران و سایر شهرها را بشناسید . در تهران تعداد بازارهای مبل زیاد است که در مناطق مختلف قرار دارند . از مهم ترین مناطقی که دارای فعالان زیادی در زمینه تولید و عرضه مبلمان است یافت آباد تهران است که شامل مجموعه های مختلفی است . بازار مبل کاسپین یکی از مجموعه های بزرگ است که در منطقه یافت آباد واقع شده است . مجموعه کاسپین در بازار مبل یافت آباد که یکی از بازارهای مهم تولید و عرضه مبل در تهران است، قرار گرفته است و روزانه شاهد بازدیدکنندگان و خریداران زیادی است . بازار مبل کاسپین در سال 1391 توسط کارفرمایان بازار مبل خلیج فارس و بازار مبل پاسارگاد در زمینی به مساحت 75000 متر مربع تاسیس شد و تبدیل به یکی از مجموعه های معروف در یافت آباد گردید . این مجموعه شامل 5 طبقه و 145 واحد تجاری است .

قیمت مبل

بازار مبل یافت آّباد

انواع مبل در بازار مبل کاسپین

مبل ها دارای مدل ها و طرح های بسیار زیادی می باشند که در سبک های مدرن، کلاسیک و سلطنتی یا استیل تولید می شوند . در بازار مبل کاسپین می توانید انواع مدل های مبل راحتی و مدرن، مبل کلاسیک و مبل سلطنتی را مشاهده کنید . مبل ال و مبل چستر راحتی نیز از انواع مبل های راحتی و مدرن می باشند که با توجه به سبک دکوراسیون منزل و اندازه ی فضایی که در اختیار دارید باید مدل مناسب را انتخاب کنید . برای بازید از مبلمان به طبقات همکف و زیر همکف مراجعه کنید . مجتمع کاسپین علاوه بر مبل در تولید و عرضه سرویس خواب نیز فعالیت دارد .

قیمت انواع مبل در بازار مبل کاسپین

قیمت مبل به نوع متریال به کار رفته در تولید آن بستگی دارد . در بازار مبل کاسپین به دلیل فضای رقابتی که وجود دارد می توانید مدل های با کیفیت را با قیمت های مناسب خریداری کنید . مبل های راحتی به دلیل اینکه چوب کمتری در آنها به کار رفته است ارزانتر از مدل های کلاسیک و سلطنتی می باشند .

آدرس بازار مبل کاسپین

یافت آباد تهران، بزرگراه آیت ا… سعیدی، خیابان یافت آباد شرقی، بازار مبل کاسپین

ساعت کاری : مجتمع تجاری کاسپین همه روزه و حتی در روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 24 باز است .

بازار مبل تهران

امکانات رفاهی بازار مبل کاسپین

  • پارکینگ عمومی چهار طبقه
  • آسانسور 8 دستگاه پانوراما با دید رویایی
  • پله برقی 30 رشته ای
  • آسانسور حمل بار
  • رستوران فود کورت و کافی شاپ
  • سرویس بهداشتی مجهز در هر طبقه
  • نمازخانه و لابی
  • اتاق ویژه استعمال دخانیات (اتاق سیگار مدرن) با کلیه تجهیزات

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در تهران

در بازار مبل کاسپین برای سلیقه های مختلف مدل های متفاوتی از انواع مبل راحتی ، مبل کلاسیک و مبل سلطنتی وجود دارد که مشتریان برای خرید می توانند به طبقه ی همکف مراجعه کنند . امروزه خریدهای اینترنتی جایگزین خرید حضوری شده است ، با خرید غیرحضوری هم در وقتتان صرفه جویی می کنید و هم هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد . فروشگاه اینترنتی دی ایران انواع مبل در مدل های متنوع و جدید را به صورت غیرحضوری و آنلاین به فروش می رساند . دی ایران یک فروشگاه معتبر اینترنتی با بیش از یک دهه سابقه است و محصولات مربوط به دکوراسیون داخلی منزل از جمله مبل را برای مشتریان به سراسر کشور ارسال می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *