بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل کوروش

بازار مبل کوروش

بازار مبل کوروش یکی از بازارهای مبل تهران است که جز مجموعه های تازه تاسیس در بازار مبل یافت آباد است . در آن انواع مبل راحتی ، مبل استیل ، مبل سلطنتی ، مبل کلاسیک ، صنایع چوبی ، سرویس خواب ، تخت دو نفره ، سرویس خواب نوجوان و تخت خواب نوجوان ، سیسمونی نوزاد ، میز ناهار خوری ، مصنوعات چوبی ، کاناپه راحتی و … عرضه می شود . مبلمان اصلی ترین وسیله در هر نوع دکوراسیون می باشد که باید به دقت انتخاب شود . این راهنمای خرید را دنبال کنید تا با این بازار و مبلمان موجود در آن بیشتر آشنا شوید .

قیمت مبل

بازار مبل کوروش

تاریخچه بازار مبل کوروش

بازار مبل کوروش دارای دو فاز است که فاز اول آن در شهریور سال 1390 بنا شده است و فاز اصلی بازار مبل کوروش در 26 شهریور 1392 افتتاح شده است . این بازار بزرگ 70 هزار متر مربع زیر بنا دارد که 30 هزار متر مربع زیربنا واحد های تجاری می باشد . در این مجموعه 200 واحد تجاری 70 تا 250 متری و یک نمایشگاه بزرگ 10 هزار متری بنا شده است .

مزایا و امکانات بازار مبل کوروش

فاز اول بازار مبل کوروش دارای 80 واحد تجاری در سه طبقه است و دارای امکانات رفاهی از جمله کافی شاپ ، آسانسور ، آسانسور حمل بار ، سرویس بهداشتی عمومی ، نمازخانه و اتاق مادر و کودک است . فاز اصلی این بازار نیز دارای 200 واحد تجاری ، یک طبقه VIP و 18 رشته پله برقی ، 6 آسانسور نفربر و باربر ، کافی شاپ و پارکینگ با ظرفیت 1000 خودرو است . در این واحد های تجاری مدل های جدید مبل سلطنتی و دیگر وسایل دکوراسیون منزل به نمایش گذاشته شده است . از دیدنی های این مجموعه بزرگترین لوستر دنیا و قهوه خانه سنتی گنبد آسمان است که در مرتفع ترین نقطه بازار قرار دارد .

همچنین بخوانید: بازار مبل وردآورد تهران

همچنین بخوانید: بازار مبل مهستان تهران

ساعات کاری بازار مبل کوروش

بازار مبل کوروش از ساعت 9 صبح تا 21 شب باز می باشد و در روز های تعطیل نیز از 9 صبح تا 16 عصر باز است .

آدرس بازار مبل کوروش

یافت آباد تهران ، بزرگراه آیت ا… سعیدی ، خیابان یافت آباد شرقی ، بازار مبل کوروش

مکان بازار مبل کوروش

ویژگی های مبلمان در بازار مبل کوروش

قبل از خرید مبلمان باید اطلاعات کافی داشته باشیم تا دچار اشتباه نشویم و بتوانیم یک خرید خوب و رضایتمند داشته باشیم . مهم ترین فاکتورهایی که در خرید مبل باید به آنها توجه شود جنس چوب و پارچه ، نوع فوم ، انتخاب درست رنگ چوب و پارچه ، راحتی مبلمان ، سبک دکوراسیون منزل و اندازه فضای خانه می باشد .

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه

همچنین بخوانید: بازار مبل دلاوران 

جنس چوب و پارچه مبلمان در بازار مبل کوروش

مهم ترین مساله ای که باید به آن دقت شود و در اولویت قرار دارد جنس مبلمان است . برای کلاف مبل ها معمولا از چوب راش ، روس و نراد استفاده می شود که دارای کیفیت و دوام بالایی می باشند . پارچه روکش مبل باید دارای کیفیت خوبی باشد و به مرور زمان دچار ساییدگی نشود و همچنین قابلیت شست و شو داشته باشد و به راحتی تمیز شود . پارچه هایی از جنس کتان ، چرم و پشم مناسب هستند . پارچه پورشه و مازراتی نیز دو نوع از بهترین و با کیفیت ترین پارچه ها برای روکش مبلمان هستند . مبل های با رویه چرمی به راحتی قابل شست و شو هستند و براقیت خود را حفظ می کنند ولی چون چرم در مقابل خط و خش آسیب پذیر است اگر فرزند کوچک و یا حیوان خانگی دارید نباید این نوع روکش را انتخاب کنید . برای خانه های نقلی و کوچک پارچه های مخملی براق و پرزدار مناسبند و برای خانه های بزرگ پارچه های مخملی مات و بدون پرز مناسب هستند . اگر به پارچه های گلدار علاقه دارید باید دقت کنید این نوع پارچه ها فضا را شلوغ نشان می دهند و برای خانه های بزرگ مناسب هستند و برای بزرگ نشان دادن خانه کوچک می توانید مبل ها را با طرح ساده انتخاب کنید و از کوسن های گلدار استفاده کنید .

همچنین بخوانید: بازار مبل یافت آباد

همچنین بخوانید: بازار مبل شهرک ولیعصر

جنس چوب و پارچه مبلمان

فوم مبلمان در بازار مبل کوروش

فوم ها دو نوع سرد و گرم دارند که در ساخت مبلمان بیشتر از فوم سرد استفاده می شود و دلیل آن نیز کیفیت بالاتر فوم سرد نسبت به فوم گرم است . فوم سرد بعد از فشار وارد کردن و برداشتن فشار خیلی سریع به حالت اولیه خود باز می گردد ولی فوم سرد اینگونه نیست .

همچنین بخوانید: بازار مبل مرتضی گرد

همچنین بخوانید: بازار مبل عبدل آباد 

انتخاب رنگ مبلمان در بازار مبل کوروش

انتخاب رنگ مناسب مبلمان تاثیر زیادی روی زیبایی فضا دارد . اگر محیط کوچک و یا کم نور است باید مبلمان را از رنگ های روشن انتخاب کنید تا فضا را دلباز و روشن کند . رنگ های سفید ، کرم روشن و شیری نور را منعکس می کنند و فضا را روشن تر می کنند . نکته دیگری که در انتخاب رنگ مبلمان باید به آن دقت کنید این است که باید آن را با رنگ دیگر وسایل دکوراسیون داخلی ست انتخاب کنید . رنگ مبل ها معمولا با رنگ کفپوش و پرده ها ست می شود و همچنین رنگ دیوار پذیرایی نیز باید با رنگ مبلمان هماهنگ و مکمل باشد .

کالیته رنگ مبلمان

مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل تهران

مبل راحتی یکی از پرفروشترین مبلمان در بازار مبل تهران میباشد . مبل راحتی به آندسته از مبلها گفته میشود که بیشتر کلاف آن با پارچه پوشیده شده است و برای استراحت و نشستن به مدت طولانی طراحی شده اند .مبلهای سلطنتی نیز در بازار مبل تهران طرفداران خاص خود را دارند و برای خانه های بزرگ با دکوراسیون سلطنتی بسیار مناسب میباشند . اغلب کلاف مبل سلطنتی بصورت منبت کاری شده است و بیشتر برای پذیرایی از میهمانان کاربرد دارند .

خرید اینترنتی مبلمان از بازار مبل کوروش

خیلی از افراد فرصت رفتن به بازار های مبل را ندارند این افراد می توانند خرید خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام دهند . بازار مبل کوروش نیز مانند بازار مبل یافت آباد و بازار مبل دلاوران برای این افراد این امکان را ایجاد کرده است که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند و با مراجعه به اینستاگرام و یا سایت های اینترنتی مدل های مختلف و متنوع را مشاهده نمایند و به صورت غیر حضوری خرید کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *