بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل چهاردانگه

بازار مبل چهاردانگه

بازار مبل چهاردانگه واقع در شهرک صنعتی چهاردانگه یکی از بازار های مبل تهران و از توابع شهرستان اسلامشهر است که در منطقه 19 تهران واقع شده است و دسترسی آن از اتوبان آزادگان و حد فاصل بزرگراه تهران – ساوه و بزرگراه تهران – قم، خروجی اتوبان سعیدی به سمت جنوب امکان پذیر است. این بازار یکی از بازار های بزرگ مبل ایران به شمار می رود . این منطقه به بازار مبل یافت آباد نزدیک است و اگر قصد دارید برای خرید مبل به بازار مبل یافت آباد بروید می توانید با فاصله زمانی 15 دقیقه و از طریق اتوبان سعیدی جنوب به این شهرک نیز سری بزنید. برای آشنایی با این بازار این راهنمای خرید را تا آخر بخوانید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل دلاوران 
بازار مبل چهاردانگه قیمت
بازار مبل چهاردانگه قیمت

بازار مبل چهاردانگه را می توان بعنوان یکی از بزرگترین بازارهای شهرک های صنعتی چهاردانگه بشمار آورد . تعداد بسیار زیادی مراکز صنعتی و تولیدی در این شهرک مشغول به فعالیت هستند . شهرک صنعتی چهاردانگه هزاران مرکز تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ را در خود جای داده است و تقریبا گلچینی از کلیه فعالیتهای تولیدی و صنعتی در کشور را در این منطقه می توان مشاهده کرد . بخش کثیری از تولید کنندگان این شهرک اختصاص به تولیدکنندگان مبل و صنایع چوبی دارند که همگی در عرصه لوازم اساسی مورد نیاز دکوراسیون داخلی منزل فعالند . این شهرک به دلیل نزدیکی به تهران همواره مورد توجه کارآفرینان مختلف بوده است و همواره کارآفرینان از استقرار کارخانه و کارگاه هایشان در این منطقه استقبال کرده اند.

همچنین بخوانید: بازار مبل شهرک ولیعصر
بازار مبل چهاردانگه تولیدی
بازار مبل چهاردانگه تولیدی

این شهرک در راستای انتقال و ساماندهی مشاغل آلاینده شهر تهران توسط شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری طراحی گردیده است . ‏پروژه مذکور در اراضی به مساحت تقریبی 240 هکتار که شامل 3500 ‏واحد صنفی و 3000 ‏واحد تجاری می باشد. ‏صنوف در نظر گرفته شده برای استقرار در این شهرک عبارتند از: ‏ماشین سازان، فلزتراشان، آهنگران ساختمانی، آلومینیوم کاران، مصنوعات فلزی و درودگران . ‏بخش اجرا شده توسط این گروه شامل 220 ‏واحد کارگاهی با زیر بنایی بالغ بر700000 ‏متر مربع و ساخت فضای عمومی شهرک و محوطه سازی می باشد که در حال حاضر در حال بهره برداری توسط اصناف مربوطه است و دهها هزار نفر در شهرک فوق مشغول به کار می باشند .

همچنین بخوانید: بازار مبل یافت آباد
بازار مبل چهاردانگه خرید اینترنتی
بازار مبل چهاردانگه خرید اینترنتی

مبل راحتی در بازار مبل چهاردانگه

1 – مبل راحتی : انواع مختلف مبل های راحتی لاوسیت (لاوسِت)، فوتُن یا تخت خوابشو ( فوتُن که از اسامی ژاپنی بر گرفته شده، به معنی رخت خواب است) شما با خرید مبل تخت خوابشو ، مبل و تخت را همزمان در یک محصول خواهید داشت . مبل‌های ال و مبل های مدرن و فانتزی را می توانید در بازار مبل چهاردانگه پیدا کنید مبل راحتی که بیشتر مورد توجه چیدمان جوان‌ها بوده و سبک دکوراسیون مدرن را به نمایش می‌گذارد در کنار خود راحتی و احساس آرامش را نیز به ارمغان می‌آورد. اما بسیاری از خانواده‌ها هستند که علاوه بر مبل‌های کلاسیک و یا استیل به دلیل اینکه فضای خانه این اجازه را به آن‌ها مید‌هد، از مبل‌های راحتی برای اتاق نشیمن یا فضای استراحت خانه بهره می‌برند.

همچنین بخوانید: بازار مبل عبدل آباد

اندازه‌های استاندارد انواع مدل مبل راحتی بر اساس استانداردهای منطقه‌ای متفاوت بوده و با توجه به میانگین قدی افراد و همین طور نوع محیط کاربر مبل تهیه و تعبیه می‌شود. اما در حالت استاندارد قسمت نشیمن مبل راحتی دارای اندازه‌های زیر می‌باشد: هر بخش از بالشت نشیمنِ یک کاناپه سه نفری طول و عرض ۷۰ سانتی متری دارد که ارتفاع بالشت نیز بین ۲۰ الی ۳۵ سانتی متر متغیر است. اندازه دسته‌ها بر اساس نوع مبل متغیر است، اما در کل عددی بین ۱۵ الی ۳۵ سانتی متر می‌باشد.

بازار مبل چهاردانگه مبل راحتی
بازار مبل چهاردانگه مبل راحتی

مبل کلاسیک در بازار مبل چهاردانگه

مبل کلاسیک : با شنیدن واژه کلاسیک، اولین چیزی که به ذهن بسیاری از مردم خطور می‌کند، قدیمی بودن سبک می‌باشد، اما بایستی به این امر توجه داشت که طرح های کلاسیک به هیچ عنوان قدیمی نیستند؛ بلکه این نوع سبک برگرفته از ریشه‌ هنرهای اصیل هستند . شاید بتوان فرش ایرانی را نمونه‌ای از قدیمی نبودن سبک کلاسیک دانست؛ با توجه به این که این نقوش ریشه در فرهنگ و هویت شناخته‌شده‌ای دارند و از طرفی نیز برای زندگی امروزی نیز مناسب هستند، می‌توان آن‌ها را کلاسیک دانست. همین نقوش زیبای ایرانی در انواع فرش مخصوص اتاق خواب ، پذیرایی و آشپزخانه نیز آن را به یکی از زیباترین فرش‌های جهان تبدیل کرده و هیچ شخصی نیز نمی‌تواند بگوید که فرش ایرانی فرشی قدیمی است. مبلمان اگر با با توجه به سبک دکوراسیون منزل انتخاب شود زیبایی فضا را دوچندان خواهد کرد .

همچنین بخوانید: بازار مبل ایران

مبل کلاسیک با طراحی سنتی و برگرفته از تاریخ، سبکی جذاب و آرامش ‌بخش دارد که دارای شکوه و جلال مخصوصی است و از طرفی با یک هویت شناخته می‌شود؛ مثل آلمانی، فرانسوی و یا ایتالیایی. این سبک تأکید زیادی روی خطوط و فضاهای منحنی دارد. این نوع مبلمان با پیچیدگی و ریزه‌کاری‌های بسیار دقیق و با طراحی خاص خود،‌ سبکی محبوب بین تمام جوامع و به خصوص خانواده‌های ایرانی است.

بازار مبل چهاردانگه مبل ال

مبل سلطنتی در بازار مبل چهاردانگه

مبل سلطنتی : در کنار منبت کاری این نوع مبل ها، به عنوان اصلی ترین ویژگی، تقریبا می‌توان گفت که همه مبل سلطنتی دارای تاج بوده و به همین دلیل ارتفاع آن‌ها نسبت به سایر سبک‌ها کمی بیشتر است. از طرفی نیز ابعاد این نوع مبل‌ها نیز نسبت به مبلمان راحتی بزرگ‌تر بوده و به همین دلیل شکوه خاصی به خانه‌های بزرگ و با فضای زیاد می‌بخشند .

همچنین بخوانید: بازار مبل مرتضی گرد

مواردی که سبب تفاوت بین مبل سلطنتی با سایر مبلمان می‌شود چیست؟

    متریال و مواد ساخت مبل سلطنتی

    ارتفاع بلندتر در مقایسه با سایر مبل‌ها

    منبت کاری‌های ویژه بر روی مبل سلطنتی

    سنگین بودن وزن مبل سلطنتی

    تشک دوبل مبل‌های استیل

    استفاده از چوب در دسته و پایه

    دارا بودن تاج

    طراحی شکیل و تشریفاتی

مبل استیل وانیک
همچنین بخوانید: بازار مبل نعمت آباد

مبل تختخواب شو در بازار مبل چهاردانگه

این مبلها در بازار مبل چهاردانگه برای خانه های خیلی کوچک مناسب هستند که هم میتوان بعنوان تخخواب از آنها استفاده کرد و هم بعنوان یک مبل . نمونه ای از مبلهای تختخواب شو را در تصویر زیر مشاهده مینمایید .

مبل تختخواب شو بازار مبل چهاردانگه
همچنین بخوانید: بازار مبل خاوران

خرید اینترنتی مبلمان در تهران

شما می توانید به راحتی از فروشگاه های اینترنتی که در زمینه مبلمان بازار مبل چهاردانگه فعالیت دارند خرید نمایید و ساعت ها وقت خود را صرف گشتن در این بازار بزرگ ننمایید شما می توانید در سایت ها و یا فروشگاه های اینترنتی چهاردانگه تمامی محصولات موجود در بازار مبل چهاردانگه را مشاهده فرمایید و به راحتی از بین اجناس موجود انتخاب نمایید اگه شما به صورت حضوری خرید نمایید تنوع بیش از حد در مدل ها باعث سردرگمی شما خواهد شد اما می توانید به راحتی با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی و از طریق سایتهای تولیدی مبل و همچنین از طریق اینستاگرام ، مدل مد نظر خود را پیدا کرده و سفارش دهید .

دیدگاهی در مورد “بازار مبل چهاردانگه

  1. حسین فداییان گفت:

    لطفا تلفن‌ تماس . جهت اینکه فردا ۲۸ دی ماه بازار باز است یا نه

  2. اکرم نیازی گفت:

    سلام با شماره های بالای سایت تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *