بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل سیزده آبان تهران

بازار مبل سیزده آبان

بازار مبل سیزده آبان شامل تولیدی ها ، فروشگاه ها و گالری های مختلفی است که در میدان سیزده آبان و خیابان پیروزی قرار دارند . محله سیزده آبان در منطقه 20 و محله 3 شهرداری تهران قرار دارد . میدان سیزده آبان از طرف شمال با بزرگراه آزادگان ، از طرف جنوب با اراضی امامزاده ابوالحسن ، از طرف شرق با بزرگراه رجایی و از طرف غرب با صالح آباد همجوار است . همانطور که می دانید مبلمان از وسایل ضروری دکوراسیون است و فرقی نمی کند که دکوراسیون داخلی منزل باشد و یا دکوراسیون اداره ها و شرکت ها .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل دلاوران

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه 

برای خرید مبل از سیزده آبان می توانید به بازار مبل این محله مراجعه کنید ، بازار مبل سیزده آبان یکی از چندین بازار مبل تهران است که دارای تولیدی ها و فروشگاه های زیادی می باشد . در این بازار محصولات مختلفی از قبیل مبل راحتی ، مبل سلطنتی ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب و دکوری های چوبی تولید و عرضه می شود . بیش از صد مدل مبل راحتی و مبل چستر در تولید های سیزده آبان تولید و عرضه می شود . قیمت مبلمان وابسته به مواد اولیه ای است که در ساخت آن به کار می رود . اگر به دنبال مبل ارزان قیمت هستید باید مستقیما از تولیدی ها خرید کنید .در بازار مبل سیزده آبان می توانید مبلمان را به صورت اقساطی هم تهیه کنید .

همچنین بخوانید: بازار مبل شهرک ولیعصر

همچنین بخوانید: بازار مبل یافت آباد

آدرس بازار مبل سیزده آبان : تهران ، میدان سیزده آبان ، خیابان پیروزی

آدرس بازار مبل سیزده آبان

همچنین بخوانید: بازار مبل عبدل آباد

همچنین بخوانید: بازار مبل ایران

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در تهران

بازار مبل سیزده آبان یکی از بازار های مبل در تهران است که دارای نمایشگاه های مختلفی می باشد که محصولات مختلفی از قبیل مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب ، تخت خواب ، بوفه و … در این بازار مبل به فروش میرسد . امروزه بیشتر مردم ترجیح میدهند به صورت آنلاین و غیر حضوری محصولات مورد نظر خوردرا تهیه نمایند .فروشگاه اینترنتی دی ایران یکی از چندین فروشگاهی است که محصولات خود را به صورت غیرحضوری به فروش می رساند . کلیه محصولات در بسته بندی مناسب به درب منزل مشتری ارسال می شوند . از آنجایی که محصولات بدون واسطه و مستقیما از تولیدی های تهران ارسال می شوند دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *