بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران

خرید مبل از مهم ترین خرید ها برای تکمیل دکوراسیون و چیدمان هر خانه ای محسوب می شود . بازار مبل دلاوران یکی از معروف ترین بازارهای مبل تهران است که در یک خیابان طولانی به نام خیابان دلاوران واقع شده است . در این بازار مبل انواع مدل های مبلمان با قیمت های مختلف موجود می باشد و برای هر بودجه ای یک انتخاب وجود خواهد داشت . این راهنمای خرید شما را بیشتر با این بازار و مبلمان موجود در آن آشنا می کند .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه 
بازار مبل دلاوران
بازار مبل دلاوران

نمایشگاه های بازار مبل دلاوران

در بازار بزرگ مبل دلاوران نمایشگاه های زیادی برای فروش مبلمان منزل قرار دارد . این بازار در شش بخش از سمت چهار راه اول ، دوم و سوم جنوبی و چهار راه اول ، دوم و سوم شمالی قرار دارد . در این بازار بزرگ مبلمان مدرن و راحتی ، مبلمان سلطنتی ، مبلمان کلاسیک و مبلمان اداری برای سلیقه های مختلف وجود دارد . علاوه بر مبلمان سرویس خواب دو نفره ، سرویس خواب نوجوان ، سرویس خواب نوزاد ، میز ال سی دی ، میز ناهار خوری و … را نیز می توانید در این بازار مشاهده کنید . وجود همه ی اقلام دکوراسیون منزل در بازار مبل دلاوران باعث می شود شما بتوانید با قدم زدن در این خیابان همه ی اقلام و وسایل مورد نیاز منزلتان را تهیه کنید و زمان کمتری تلف کنید .

همچنین بخوانید: بازار مبل شهرک ولیعصر
بازار مبل دلاوران قیمت
بازار مبل دلاوران قیمت

آدرس بازار مبل دلاوران کجاست

آدرس بازار مبل دلاوران : میدان رسالت ، خیابان دلاوران ، میدان الغدیر ، خیابان دلاوران

آدرس بازار مبل دلاوران
آدرس بازار مبل دلاوران

برای رفتن به بازار مبل دلاوران مسیر های مختلفی وجود دارد سه مسیر برای رفتن به این بازار به شرح زیر می باشند :

  1.  بزرگراه رسالت شرق ، میدان رسالت ، خیابان هنگام ، میدان الغدیر ، خیابان دلاوران
  2.  بزرگراه همت زین الدین شرق ، خروجی هنگام ، میدان الغدیر ، بلوار دلاوران
  3.  بزرگراه بابایی ، خروجی هنگام ، میدان الغدیر ، خیابان دلاوران
مبل چستر بازار دلاوران
مبل چستر بازار دلاوران
همچنین بخوانید: بازار مبل یافت آباد

قیمت مبلمان در بازار مبل دلاوران

در بازار مبل دلاوران انواع مبلمان مدرن و کلاسیک با قیمت های مختلف وجود دارد . در این بازار بزرگ چون رقابت زیادی وجود دارد باعث می شود قیمت ها منصافه و عادلانه باشند . مشتری ها می توانند قیمت فروشگاه های مختلف را مقایسه کنند و با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اند خرید خود را انجام دهند و دست خالی از این بازار بزرگ بیرون نروند . قیمت مبل ال و مدل های راحتی بسیار منصفانه و بصرفه است .

بازار مبل دلاوران خرید
بازار مبل دلاوران خرید

ساعت کاری بازار مبل دلاوران

در بازار مبل دلاوران مرکز خرید و پاساژ وجود ندارد و همه ی نمایشگاه ها و فروشگاه هایی که در این بازار وجود دارند توسط اشخاص و به صورت خصوصی کار می کنند به همین دلیل ساعت کاری مشخص شده ای ندارند ولی معمولا همه روزه از ساعت 9 صبح الی 10 شب باز می باشند و در روز های تعطیل نیز از ساعت 9 تا 2 بعدازظهر می توانید از فروشگاه های این بازار بزرگ دیدن نمایید و خرید مبلمان را در وقت آزادتان انجام دهید .

همچنین بخوانید: بازار مبل نعمت آباد
ساعت کاری بازار مبل دلاوران
ساعت کاری بازار مبل دلاوران
همچنین بخوانید: بازار مبل وردآورد تهران
بازار مبلمان دلاوران
بازار مبلمان دلاوران

مقایسه بازار مبل دلاوران و یافت آباد

با جویا شدن تجربه افرادی که از بازار مبل دلاوران و یافت آباد خرید کرده اند متوجه شدیم که نیمی از افراد از بازار مبل دلاوران راضی بودند و نیمی دیگر از بازار مبل یافت آباد رضایت داشتند به همین دلیل نمی توان تعیین کرد که کدام بازار مبل بهتر است . بازار مبل یافت آباد بزرگترین و معروف ترین بازار مبل تهران است ولی با این حال تولید کنندگانی که در بازار مبل یافت آباد هستند در بازار مبل دلاوران هم کار می کنند و این امر نشان می دهد که بازار مبل دلاوران نیز اعتبار و قدمت زیادی دارد . قیمت های بازار مبل دلاوران مناسب است و بیشتر کسانی که از این بازار خرید کرده اند از قیمت محصولات راضی بوده اند .

همچنین بخوانید: بازار مبل امام رضا
مبل راحتی دلاوران
مبل راحتی دلاوران

محصولات بازار مبل دلاوران

در بازار مبل دلاوران انواع محصولات از جمله مبلمان ، میز ناهار خوری ، میز تلویزیون ، میز جلو مبلی و عسلی ، مبل راحتی مدرن ، مبل کلاسیک مدرن ، مبلمان اسپرت ، مبل تختخواب شو ، مبلمان استیل و نیمه استیل ، مبل ال ، مبلمان اداری ، تخت خواب تاشو ، آباژور و اکسسوری اتاق خواب ، لوازم کادویی و دکوری ، ساعت دیواری ، ساعت ایستاده ، صندلی لهستانی ، سرویس خواب کودک ، سرویس خواب نوجوان ، سرویس خواب عروس و غیره تولید می شود . علاوه بر تولید و فروش محصولات ، تعمیرات مبلمان نیز در این بازار انجام می شود .

همچنین بخوانید: بازار مبل مسگر آباد تهران
مبل دلاوران
مبل دلاوران

نکاتی در مورد خرید مبل

 قبل از رفتن به خرید مبلمان محلی که برای قرار دادن مبلمان در نظر گرفته اید را به دقت اندازه گیری کنید تا بتوانید مبلی که خریداری می کنید را به راحتی در این محل بچینید . انتخاب نوع مبلمان روی دکوراسیون اتاق پذیرایی تاثیر زیادی دارد . هنگام خرید از فروشنده بخواهید اطلاعات کاملی در مورد چوب ، اسفنج و پارچه بکار رفته در ساخت آن به شما بدهد . اگر می خواهید مبل راحتی بخرید نشیمن آن را تست کنید ، روی مبل بنشینید و گزینه هایی که مدنظرتان است را به دقت بررسی کنید . ارتفاع مبل باید استاندارد باشد و وقتی روی آن می نشینید پاهایتان به راحتی روی زمین قرار گیرد . مبل باید استحکام کافی داشته باشد و هنگام نشستن روی آن صدای جیرجیر و لرزش نداشته باشد . رنگ مبلمان نیز باید با رنگ دیگر وسایل هماهنگ انتخاب شود . رنگ کاغذ دیواری پذیرایی نیز باید با مبلمان مکمل و ست باشد .

همچنین بخوانید: بازار مبل افتخاری
بازار مبل دلاوران با قیمت
بازار مبل دلاوران با قیمت

چوب در مبلمان دلاوران

چوب به کار رفته در ساخت مبلمان باید کیفیت و استحکام کافی داشته باشد و برای سال های زیاد سالم بماند و پوسیده نشود . چوب روس و راش از چوب های استفاده شده در تولید مبل هستند ، چوب به کار رفته در مبلمان استیل و سلطنتی بیشتر از مبلمان راحتی است . چوب روس برای تولید مبل راحتی استفاده می شود و از چوب هایی است که در برابر ترک خوردگی مقاوم است . چوب راش بیشتر در مبل استیل بکار می رود و در برابر کشش مقاومت کافی دارد .

همچنین بخوانید: بازار مبل خاورمیانه
مبل دلاوران
مبل دلاوران
همچنین بخوانید: بازار مبل خاوران

خرید اینترنتی انواع مبل راحتی و سلطنتی در تهران

علاوه بر رفتن به بازارهای مبل تهران، برای خرید می توانید با صرف کمترین زمان به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید و انواع مختلف مبلمان را مشاهده کنید . این فروشگاه ها محصولات خود را در سایت اینترنتی قرار می دهند و شما به راحتی می توانید در زمان کوتاهی کلیه محصولات را مشاهده کنید و در صورت تمایل رنگ آنها را خودتان انتخاب کنید و سفارش دهید . شما میتوانید با خیالی آسوده و نسبت به نوع دکوراسیون منزل خود انواع مبل راحتی  یا مبل سلطنتی را انتخاب نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *