بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل خاوران

بازار مبل خاوران

بازار مبل خاوران یکی از بازارهای مبل در تهران است . بازار های مبل تهران از جمله  بازار خاوران، بازار مبل خلیج فارس و بازار مبل یافت آباد و … به دلیل موقعیتشان و نقشی که در صادرات و تامین نیاز داخلی دارند بسیار مورد توجه میباشند .این بازار در سال 1392 راه اندازی شده است . در اطراف این بازار کارگاه های تولید لوازم چوب و مبل زیادی قرار دارد که تا قبل از ایجاد این بازار رونق چندانی نداشتند ولی با راه اندازی بازار خاوران شروع به کار کردند . هدف ایجاد بازار خاوران ارتباط راحت تر خریداران با تولیدی مبل خاوران می باشد و با این کار از تولیدات ملی حمایت می شود . بازار خاوران در جاده خاوران قرار دارد و دارای مساحت بزرگی است و انواع مبل با برند های ایرانی و خارجی در فروشگاه های آن موجود می باشد . تنوع محصولات این بازار آنقدر زیاد است که هر فرد با هر سلیقه ای به این بازار مراجعه کند دست خالی برنخواهد گشت و میتواند از تنوع بی نظیر محصولات برای خرید مبل مورد نظرش استفاده نماید . این مجموعه نمایشگاهی دارای امکانات رفاهی مانند پارکینگ رایگان ، رستوران و کافی شاپ می باشد . در این راهنمای خرید با این بازار بیشتر آشنا خواهید شد .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل شهرک ولیعصر

همچنین بخوانید: بازار مبل یافت آباد 

بازار مبل خاوران

خصوصیات مبلمان بازار مبل خاوران

طراحان مبلمان ، نجاران ماهر و هنرمندان منبت کار با سابقه بیش از 30 سال تجربه در تولید انواع مبلمان و مصنوعات چوبی در تولیدی های مبل خاوران خدمت می کنند و محصولات زیبا و با کیفیتی تولید و به بازار عرضه می کنند . در این بازار محصولات زیادی از جمله مبل راحتی ، مبل استیل ، مبل نیمه استیل ، انواع سرویس خواب برای تمامی سنین ، میز ناهار خوری برای سلیقه های مختلف و … به فروش می رسد . در این بازار فضای رقابتی وجود دارد و این امر باعث می شود محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب یافت شوند . در این مجموعه مدل های زیبایی از انواع مبل های کلاسیک برای علاقمندان به دکوراسیونهای سبک کلاسیک، مبل ال که برای خانه های کوچک مناسب است و مدلهای جدید مبل چستر موجود است و همچنین انواع فرش های دستی و ماشینی نیز یافت می شود .

همچنین بخوانید: بازار مبل دلاوران

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه 

آدرس بازار مبل خاوران کجاست

تهران ، سه راه افسریه ، کیلومتر ۸ جاده امام رضا ، ۵۰۰ متر بعداز سه راه سیمان ، بازار مبل خاوران

تعدادی از فروشگاه‌های مبل و مبلمان که در محدوده بازار مبل خاوران واقع شده‌اند :

  • گالری مبل ابتکار ، بزرگراه امام رضا ، بین کوثر و شهدا
  • صنایع چوب برادران رستگار ، بزرگراه امام رضا ، بلوار شهدا
  • مبلمان اسپاد ، بزرگراه امام رضا ، بلوار شهدا
  • مبل حسنی (پاسارگاد) ، بزرگراه امام رضا
  • نمایشگاه صنایع چوبی صفی ، بزرگراه امام رضا
همچنین بخوانید: بازار مبل عبدل آباد

همچنین بخوانید: بازار مبل مرتضی گرد 

آدرس بازار مبل خاوران

ساعات کاری بازار مبل خاوران

فروشگاه ها و مغازه های بازار مبل خاوران از ساعت 9 صبح تا 21 شب باز می باشند و حتی در روز های تعطیل نیز فعالیت می کنند و آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشند .

همچنین بخوانید: بازار مبل افتخاری

قیمت مبل در بازار مبل خاوران

همانطور که گفتیم تنوع مبلمان در این بازار زیاد است و چون تولید ها نزدیک این بازار قرار دارند قیمت محصولات مناسب است و می توانید با قیمت پایین تری نسب به جاهای دیگر مبلمان مورد نظرتان را خریداری کنید . قیمت مبلمان بستگی به فاکتورهای زیادی دارد . جنس و متریال بکار رفته در تولید مبلمان ارتباط مستقیمی با قیمت محصول دارد . هرچه جنس بکار رفته کیفیت بالاتری داشته باشد کالا قیمت بیشتری خواهد داشت و همچنین مدل و طرح محصول نیز روی قیمت تاثیر دارد ولی در کل محصولات بازار مبل خاوران قیمت مناسبی دارند .

قیمت مبلمان بازار خاوران

همچنین بخوانید: بازار مبل امام رضا

همچنین بخوانید: بازار مبل مسگر آباد تهران

خرید اینترنتی انواع مبل راحتی و سلطنتی در تهران

بازار مبل خاوران یکی از بازار های مبل تهران است که میتوانید با خیالی آسوده و نسبت به نوع دکوراسیون منزل خود انواع  مبل راحتی  یا مبل سلطنتی  را انتخاب نمایید .اما فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که می توانید بدون مراجعه حضوری از آنها خرید کنید . این فروشگاه ها محصولات خود را در سایت اینترنتی قرار می دهند و شما به راحتی می توانید در زمان کوتاهی کلیه محصولات را مشاهده کنید و در صورت تمایل رنگ آنها را خودتان انتخاب کنید و سفارش دهید . با این کار در زمان کمتری خرید خود را انجام خواهید داد و نسب به مراجعه حضوری هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد چرا که در این روش هزینه نمایشگاه ها کسر می شود و قیمت تمام شده محصول پایین تر می آید .

همچنین بخوانید: بازار مبل خاورمیانه

همچنین بخوانید: بازار مبل ایران

قبل از رفتن به بازار مبل خاوران این نکات را بدانید :

1 – قبل از رفتن به خرید ، فضایی که برای قرار دادن مبلمان در اختیار دارید را اندازه گیری کنید و بر اساس آن مدل مورد نظرتان را خریداری کنید تا دکوراسیونتان را راحت تر بچینید و زیبایی بیشتری داشته باشد .

2 – نوع مبلمان منزل باید بر اساس سبک دکوراسیون داخلی منزل انتخاب شود . مخصوصا اگر قصد خرید مبل را دارید به دکوراسیون اتاق پذیرایی توجه نمایید . اگر سبک دکوراسیون کلاسیک است مبلمان باید کلاسیک باشند و برعکس اگر دکوراسیون سبک مدرن را می پسندید مبلمان را از نوع مدرن انتخاب کنید تا هماهنگی فضا از بین نرود و نظم دکوراسیون برهم نخورد .

نکات بازار مبل خاوران

3 – انتخاب رنگ تاثیر زیادی روی دکوراسیون داخلی منزل دارد . برای انتخاب رنگ مناسب به میزان فضای منزل و همچنین میزان نور آن و رنگ دیوارهای اتاق پذیرایی توجه کنید اگر فضا کوچک است و یا نور محیط کم است باید وسایل را از رنگ های روشن انتخاب کنید تا فضا روشن تر و دلبازتر شود . همچنین انتخاب رنگ به نوع دکوراسیون و سلیقه شخصی افراد نیز بستگی دارد . مبل ها را با کفپوش و رنگ پرده ست کنید تا فضای زیباتری داشته باشید .

همچنین بخوانید: بازار مبل نعمت آباد

همچنین بخوانید: بازار مبل وردآورد تهران

4 – در انتخاب روکش مبلمان دقت کنید که حتما آن را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید اگر فرزند کوچک دارید و احتمال کثیف شدن مبلمان زیاد است حتما باید پارچه ای انتخاب کنید که قابل شست و شو باید و در اثر شست و شوی زیاد دچار خراشیدگی و ساییدگی نشود . پارچه های مخملی براق گزینه مناسبی برای فضاهای کوچک هستند و پارچه های مخملی مات برای فضاهای بزرگ مناسب هستند . همچنین رنگ انتخابی شما با رنگ فرش اتاق پذیرایی در ارتباط میباشد اخیرا انواعی از روفرشیهای طرح فرش وارد بازار شده است که به راحتی میتواند به کمک آنها طرح و رنگ مورد نظر خود را برای فرشهایی که دارید پیاده نمایید .

5 – پارچه های طرح دار و گلدار فضا را شلوغ تر جلوه می دهند . اگر فضای کمی دارید ولی به پارچه های گلدار علاقه دارید مبلمان را ساده و پارچه روکش آن را گلدار انتخاب کنید تا هارمونی فضا رعایت شود . پارچه های پورشه و مازراتی از انواع با کیفیت پارچه های مبل هستند .

6 – کیفیت فوم بکار رفته در نشیمن مبلمان باید به حدی باشد که هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی داشته باشید . فوم مرغوب تغییر شکل آن خیلی سریع به حالت اولیه خود باز می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *