بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل مهستان تهران

بازار مبل مهستان

بازار مبل مهستان یکی بازار مبل های تهران است که در محله یافت آباد و در یافت آباد شرقی قرار گرفته است و می توانید برای خرید مبلمان سری به این بازار مبل بزنید . مبل جز وسایل جدایی ناپذیر دکوراسیون داخلی می باشد که انتخاب و خرید آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و قبل از خرید باید همه ی جوانب را در نظر بگیرید تا بعد از خرید دچار پشیمانی نشوید . مبلمان وسیله اصلی چیدمان منزل است که با چیدمان صحیح می توانید محیطی گرم و زیبا ایجاد کنید . توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل ، اندازه فضای منزل ، رنگ دکوراسیون منزل و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید از جمله مواردی است که باید هنگام خرید در نظر گرفته شوند . برای آشنایی با بازار مبل مهستان این راهنمای خرید را تا انتها دنبال کنید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل دلاوران

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه

مبل مهستان اصفهان

آدرس و مشخصات بازار مبل مهستان

تهران ، یافت آباد ، بزرگراه آیت الله سعیدی ، چهارراه یافت آباد ، خیابان یافت آباد شرقی ، جنب فروشگاه آقای فرش ، بازار مبل مهستان

بازار مبل مهستان دارای دو طبقه است و 110 واحد تجاری دارد . این مجتمع دارای امکانات رفاهی از جمله پارکینگ عمومی و اختصاصی ، سرویس بهداشتی و نمازخانه است . این مجتمع یکی از 162 مرکز خرید مبلمان در محله یافت آباد است و در نزدیکی بازار مبل برنا ، مبل پرشین ، بانک صادرات ، خودپرداز بانک دی و پارچه مبلی آتالار قرار دارد . ایستگاه مترو زمزم نزدیکترین ایستگاه مترو به این بازار مبل است که رفت و آمد را برای مشتریان راحت کرده است .

همچنین بخوانید: بازار مبل شهرک ولیعصر

همچنین بخوانید: بازار مبل یافت آباد

ساعت کاری بازار مبل مهستان

بازار مبل مهستان از ساعت  9 الی 21 فعال است و در روز های جمعه و ایام تعطیل از ساعت 9 الی 16 باز می باشد .

محصولات بازار مبل مهستان

در این مجتمع انواع محصولات چوبی دکوراسیون منزل از جمله مبل استیل و سلطنتی ، مبل راحتی ، سرویس خواب ، مبل تختخواب شو ، تخت خواب ، میز ناهار خوری ،  جهیزیه عروس و … عرضه می شود .

همچنین بخوانید: بازار مبل عبدل آباد

همچنین بخوانید: بازار مبل مرتضی گرد

مغازه های پاساژ مهستان یافت آباد

قیمت مبلمان در بازار مبل مهستان

قیمت مبلمان با کیفیت آن ارتباط مستقیمی دارد و با استفاده از متریال مرغوب و بالا رفتن کیفیت ، قیمت مبلمان نیز بیشتر می شود ولی اگر از فروشگاه هایی که خودشان تولید کننده هستند و یا در نزدیکی تولید کنندگان قرار دارد خرید کنید می توانید مبلمان با کیفیت را با قیمت مناسب تری خریداری کنید . در بازار مبل مهستان می توانید تنوع قیمتی را ببینید و با توجه به بودجه مورد نظرتان مدل متناسب را انتخاب و خریداری کنید .

همچنین بخوانید: بازار مبل نعمت آباد

همچنین بخوانید: بازار مبل خاوران

آشنایی با انواع مبلمان

مبلمان دارای انواع مختلفی است که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند و برای محیط خاصی طراحی شده اند .

  • مبل راحتی : مبلمان راحتی برای استراحت کردن و نشستن های طولانی مدت طراحی شده اند . مبل های راحتی به دسته های مبل ال ، کاناپه راحتی ، مبل راحتی انگلیسی و مبل راحتی چِستِر فیلد ، مبل راحتی لاوسیت ، مبل تختخواب شو ، مبل راحتی ریکلاینر و … تقسیم می شوند .
  • مبل استیل و سلطنتی : این نوع مبلمان در واقع مدل اغراق شده مبلمان سبک کلاسیک می باشند و دارای طرفداران زیادی هستند . مبلمان استیل و سلطنتی دارای منبت کاری و تزیینات زیادی است و برای خانه های اشرافی و مجلل مناسبند .
  • مبل کلاسیک : این نوع مبلمان شبیه به مدل های سلطنتی هستند با این تفاوت که منبت کاری در قسمت تاج ، دسته و پایه ها کمتر است و کسانی که مبلمان سلطنتی را به خاطر تزیینات و شلوغی بیش از حد پسند نمی کنند می توانند مبل کلاسیک را انتخاب کنند .
  • مبل شزلون : این نوع مبل از دسته نشیمن های سنتی می باشد که دارای ساختار نامتقارنی می باشد و تحول بزرگی در صنعت مبلمان ایجاد کرده است . در گذشته مبل شزلون برای استراحت های نیمروزی استفاده می شده است ولی امروزه هم برای استراحت استفاده می شود و هم جنبه تزیینی دارد . بعضی از این مبل ها در یک طرف بازو دارند و برخی دیگر در هر دو طرف دارای دسته می باشند .
همچنین بخوانید: بازار مبل افتخاری

همچنین بخوانید: بازار مبل مسگر آباد تهران

آدرس بازار مبل یافت آباد

خرید مبلمان از بازار مبل مهستان

اگر قصد خرید مبلمان منزل خود را دارید می توانید برای خرید به بازار مبلمان مهستان مراجعه کنید و انواع مدل های مختلف و جدید مبلمان را مشاهده کنید . این بازار دارای تعداد زیادی واحد تجاری است که در آنها انواع مدل های مبلمان عرضه می شود . مبل استیل ، مبل راحتی ، میز تلویزیون و سایر وسایل دکوراسیون داخلی را می توانید از این بازار خریداری کنید .

همچنین بخوانید: بازار مبل امام رضا

همچنین بخوانید: بازار مبل وردآورد تهران

خرید اینترنتی مبلمان در تهران

با خرید آنلاین مبلمان در سراسر ایران و تهران در وقت و هزینه های پرداختی صرفه جویی می شود . از مهم ترین مزیت های خرید اینترنتی می توان به حمل محصول بدون دغدغه و به‌ دور از ترافیک های شهری اشاره کرد که یکی از مهم ترین مزیت های آن محسوب می شود . از دیگر امکانات خرید آنلاین مبلمان این است که می توانید ترکیب رنگ مبل ها را در منزل ببینید و همچنین می توانید با اضافه و کم کردن تعداد مبلمان ، ترکیب آنها را ببینید و تصمیم به خرید بگیرید . در خرید اینترنتی با توجه به اینکه کالا بدون واسطه و به طور مستقیم از تولیدی ها ارسال می شود و هزینه نمایشگاه و واسطه ها حذف می گردد ، کالا با قیمت کمتری به دست مشتری می رسد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *