بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل امام رضا

بازار مبل امام رضا

خرید مبل یکی از دغدغه های همه ی خانواده هاست که اگر مدل و طرح مبل را انتخاب کرده باشید کار دشواری نیست و می توانید یک خرید راحت و دلچسب داشته باشید . سبک مبلمان باید متناسب با دکوراسیون داخلی منزل باشد تا فضای زیباتری خلق شود . برای خرید بهتر باید با بازار های مبل معروف آشنایی داشته باشید . بازار مبل امام رضا یکی از بازارهای مبل تهران است که واقع در جاده ساوه از بازار های مبل معروف در زمینه تولید و عرضه مبلمان است که می توانید انواع مبل ، سیسمونی نوزاد , لوستر و جهیزیه عروس را از آنجا خریداری کنید . این راهنمای خرید شما را با این بازار آشنا می کند . بازار مبل امام رضا دارای امکانات رفاهی از جمله پارکینگ عمومی ، رستوران ، کافی شاپ ، سرویس بهداشتی ، کافی نت و پیک موتوری می باشد .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل شهرک ولیعصر

همچنین بخوانید: بازار مبل یافت آباد 

بازار مبل امام رضا
بازار مبل امام رضا

آدرس بازار مبل امام رضا

تهران ، جاده ساوه ، سه راه ادران ، بازار مبل امام رضا ( حد فاصل جاده ساوه ، شهرستان بهارستان و شهرک قلعه میر )

ساعت کاری بازار مبل امام رضا

ساعت کاری بازار مبل امام رضا همه روزه بدون تعطیلی از ساعت 10 صبح تا ساعت 22 می باشد . روز های جمعه صبح حدودا 50 درصد از مغازه ها بازند ولی عصرها معمولا 100 درصد باز هستند .

همچنین بخوانید: بازار مبل دلاوران 

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه 

قیمت مبلمان در بازار مبل امام رضا

قیمت مبلمان در بازار مبل امام رضا مناسب تر از بازار های دیگر است . در این بازار مبل چون اکثر فروشنگان خودشان تولید کننده می باشند باعث شده قیمت ها برای مشتریان کمتر باشد . قیمت های این بازار از بازار مبل یافت آباد مناسبتر است .

قیمت مبلمان در بازار مبل امام رضا
قیمت مبلمان در بازار مبل امام رضا

خرید اینترنتی انواع مبل راحتی و سلطنتی در تهران

علاوه بر رفتن به بازارهای مبل تهران، برای خرید می توانید در کمترین زمان به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید و انواع مختلف مبلمان را مشاهده کنید . این فروشگاه ها محصولات خود را در سایت اینترنتی قرار می دهند و شما به راحتی می توانید در زمان کوتاهی کلیه محصولات را مشاهده کنید و در صورت تمایل رنگ آنها را خودتان انتخاب کنید و سفارش دهید . با این کار در زمان کمتری خرید خود را انجام خواهید داد و نسب به مراجعه حضوری هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد و شما میتوانید با خیالی آسوده و نسبت به نوع دکوراسیون منزل خود انواع مبل راحتی  یا مبل سلطنتی را انتخاب نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *