بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل آزادگان کرج

بازار مبل آزادگان

بازار مبل آزادگان که یکی از بازارهای مبل کرج است دارای بیش از صد واحد تجاری می باشد . مبل نقش مهمی در دکوراسیون داخلی منزل دارد که برای انتخاب آن باید به نکات زیادی توجه کرد . متراژ و فضای منزل اولین نکته ای است که باید به آن توجه کرد . برای خانه های کوچک باید به سراغ مبلمان جمع و جور بروید ، مبلمان اسپرت و راحتی بهترین گزینه برای این منازل هستند ، علاوه بر متراژ باید توجه کنید که چه سبکی از دکوراسیون در منزل استفاده شده است و مبلمان را بر اساس آن انتخاب کنید . برای آشنایی بیشتر با بازار مبل آزادگان این راهنمای خرید را دنبال کنید .

قیمت مبل

بازار مبل اتوبان آزادگان

محصولات بازار مبل آزادگان

در بازار مبل آزادگان می توانید از انواع مبلمان ، سرویس خواب ، جهیزیه عروس ،تخت خواب ، انواع میز و صندلی ، میز ناهار خوری ، ساعت ایستاده ، بوفه ، مبلمان اداری و … دیدن کنید .

همچنین بخوانید: بازار مبل مارلیک کرج

 همچنین بخوانید: بازار مبل فردیس کرج

آدرس بازار مبل آزادگان

کرج ، حد فاصل بلوار مطهری و بلوار کاج (بسیج) ، پل آزادگان ، بازار مبل آزادگان

شروع این بازار مبل از پل آزادگان در بلوار مطهری می باشد و تا انتهای شرقی پل آزادگان ادامه دارد . بیشترین تعداد فروشگاه ها در سمت شرق پل ، در بلوار ۴۵ متری کاج (بسیج) است که در ضلع شمالی بلوار کاج تعداد آنها به حداکثر خود می‌رسد . بازار مبل آزادگان دارای 100 فروشگاه و نمایشگاه می باشد و اکثر تولیدکنندگان و فروشندگانی که در بازار مبل یافت آباد و همچنین بازار مبل دلاوران فعالیت می کنند در این بازار نیز فروشگاه و نمایندگی دارند که خرید را برای مشتریانی که ساکن کرج هستند راحت کرده است .

بازار مبل خاوران

ساعت کاری بازار مبل آزادگان

بازار مبل آزادگان از ساعت 9 صبح تا 22 شب باز می باشد .

همچنین بخوانید: بازار مبل امام علی کرج

قیمت مبلمان راحتی و سلطنتی در بازار مبل آزادگان

 قیمت مبلمان مختلف با توجه به مواد اولیه به کار رفته در تولید آن متغیر است و باید با توجه به بودجه ای که برای خرید مبلمان در نظر گرفته اید مدلی را انتخاب کنید که قیمت آن با بودجه تان متناسب باشد . در ساخت مبل سلطنتی مقدار چوب بیشتری بکار رفته است و همچنین دارای کنده کاری ، منبت کاری و تزیینات زیادی در قسمت تاج ، دسته ها و پایه ها می باشد به همین دلیل قیمت آن نسبت به مبل های اسپرت و مبل راحتی بالاتر است . در تولیدی های بازار مبل ازادگان داخل مبلمان و تمام صندلی ها از فوم سرد استفاده می شود که دارای کیفیت بالایی است .

قیمت مبلمان در بازار مبل آزادگان

برای انتخاب مبلمان مناسب به نکات زیر توجه کنید :

1 – هنگام خرید مبلمان باید ابتدا تعیین کنید که می خواهید آن را در کدام فضا قرار دهید برای استراحت و تماشای تلویزیون مبلمان راحتی و ساده مناسبند ، این مبلمان باید از مواد با کیفیت ساخته شده باشند تا در اثر استفاده زیاد به راحتی دچار آسیب نشوند . برای قسمت پذیرایی باید مبلمان رسمی تر و لوکس تری انتخاب کنید ، مبل کلاسیک و مبلمان استیل و سلطنتی برای این قسمت از منزل مناسب هستند .

2 – رنگ مبلمان باید مناسب با رنگ دیگر وسایل اتاق پذیرایی انتخاب شود تا هماهنگی بیشتری در دکوراسیون آن برقرار باشد و فضای زیباتری داشته باشید . معمولا رنگ مبلمان را با رنگ دیوار پذیرایی ، رنگ پرده ها و همچنین رنگ کفپوش ها و یا فرش مورد استفاده ست و هماهنگ می کنند . در انتخاب رنگ مبلمان باید به اندازه فضای منزل نیز توجه کنید و برای خانه های کوچک از رنگ های روشن تر استفاده کنید تا فضا را بزرگ تر و دلباز تر نشان دهد .

خرید سرویس خواب از بازار مبل آزادگان

3 – اگر در منزلتان فرزند کوچک و یا حیوان خانگی دارید پارچه مبلی را به رنگ تیره و قابل شست و شو انتخاب کنید . پارچه روکش مبل باید پرز و مو را کمتر به خود بگیرد و همچنین لکه های آن به راحتی تمیز شود . چرم به راحتی تمیز می شود ولی برای کسانی که حیوان خانگی دارند مناسب نیست چون با یک چنگ و یا دندان حیوان به راحتی آسیب می بیند .

4 – مبلمان باید متناسب با سبک دکوراسیون منزل انتخاب شود . برای دکوراسیون سبک مدرن باید از مبلمان اسپرت و مدرن انتخاب کنید و برای دکوراسیون سبک کلاسیک ، مبلمان کلاسیک و استیل مناسب است .

5 – هنگام خرید مبلمان به بدنه و پایه های آن توجه کنید . پایه ها باید دارای استحکام و مقاومت کافی باشند . می توانید رنگ چوب مبلمان ، میز ناهار خوری و همچنین میز تلویزیون را همرنگ انتخاب کنید تا هارمونی رنگ در دکوراسیونتان برقرار باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *