بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل وردآورد تهران

بازار مبل ورد آورد تهران

وردآورد یکی از محله های قدیمی تهران است که در غرب تهران و در منطقه 21 شهرداری تهران قرار دارد . ورداورد از شمال با آزاد راه تهران-کرج ، از جنوب با شهر قدس و از غرب با شهر گرمدره مجاور است . همانطور که می دانید مبلمان یکی از وسایل ضروری دکوراسیون داخلی منزل است که کمبود آن در هر نوع دکوراسیونی احساس می شود . با انتخاب و خرید مبل متناسب با فضا و نوع دکوراسیون منزل می توانید فضای زیبا و دلنشینی در منزلتان ایجاد کنید و از آن لذت ببرید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل مسگر آباد تهران

همچنین بخوانید: بازار مبل امام رضا

بازارهای مبل تهران زیاد هستند ، اگر ساکن وردآورد هستید می توانید برای خرید مبلمان به بازار مبل وردآورد مراجعه کنید . شرکت تولیدی مبلمان الیران یکی از مهم ترین تولیدکنندگان مبلمان است که در وردآورد قرار دارد که در این راهنمای خرید با آن آشنا خواهید شد .

مبل راحتی

مبل الیران

شرکت تولیدی مبلمان الیران در سال ۱۳۷۴در محله ورداورد تاسیس شد . شهرک وردآورد در کیلومتر ۱۹ جاده تهران-کرج قرار دارد . این شرکت در فضایی به مساحت ۲۰۰۰مترمربع بنا شده است و هدف آن تولید و فروش انواع  مبلمان می باشد . در شرکت مبل الیران انواع مبلمان استیل و سلطنتی ، مبلمان کلاسیک و راحتی تولید می شود که عمده تولیدات آن مبلمان راحتی در انواع مختلف و طرح های جدید و بروز می باشد . مبلمان الیران به شهرهای مختلف ایران ارسال می شوند .

همچنین بخوانید: بازار مبل دلاوران 

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه 

آدرس بازار مبل وردآورد

تهران ، جاده مخصوص تهران-کرج  ، کیلومتر 20 ، شهرک وردآورد ، انتهای خیابان ولیعصر شمالی ، پلاک97 ، مجتمع مبل الیران

قیمت مبلمان در بازار مبل وردآورد

با توجه به قرارگیری تولیدی مبلمان در محله وردآورد می توانید مبلمان را با کیفیت و قیمت مناسب از این بازار تهیه کنید . خرید از تولیدی ها باعث می شود واسطه ها حذف شوند و محصول با قیمت کمتری به دست مشتری برسد . عواملی زیادی از جمله جنس متریال به کار رفته در ساخت مبلمان و سبک مبلمان روی قیمت مبل تاثیر می گذارند .

همچنین بخوانید: بازار مبل شهرک ولیعصر

همچنین بخوانید: بازار مبل یافت آباد 

جنس چوب و پارچه ، نوع فوم و همچنین اتصالات و یراق آلات استفاده شده برای مبلمان می تواند قیمت آن را بالا و پایین کند . قبل از اقدام به خرید ابتدا فضای منزل را اندازه گیری کنید و سبک دکوراسیون آن را مشخص کنید و همچنین مقدار بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید را مشخص کنید تا راحت تر بتوانید از بین مدل های مختلف ، مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید .

مبل الیران

همچنین بخوانید: بازار مبل نعمت آباد

همچنین بخوانید: بازار مبل خاورمیانه

خرید اینترنتی انواع مبل راحتی و سلطنتی در تهران

بازار مبل وردآورد یکی از بازار های مبل در تهران است که دارای نمایشگاه های مختلفی می باشد که محصولات مختلفی از قبیل مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب ، تخت خواب ، بوفه و … در این بازار مبل به فروش میرسد . امروزه بیشتر مردم ترجیح میدهند به صورت آنلاین و غیر حضوری محصولات مورد نظر خوردرا تهیه نمایند تا در وقت و هزینه صرفه جویی کنند .برای خرید اینترنتی مبلمان می توانید به فروشگاه اینترنتی دی ایران به آدرس DayIran.Com مراجعه کنید . دی ایران یکی از سایت های معتبر و با سابقه است که انواع مبلمان منزل و مبلمان اداری را با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *