بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

ارزانترین بازار مبل تهران

ارزانترین بازار مبل تهران

در تهران تعداد بیشماری بازار مبل وجود دارد که دارای تنوع زیادی از نظر مدل و قیمت می باشند . اگر می خواهید بدانید بهترین بازار مبل تهران برای خرید مبل ارزان کجاست این مطلب را از دست ندهید . در بازارهای مبل معمولا همه نوع مبلی یافت می شود و می توانید مبلمان را با بر اساس سلیقه و قیمت مورد نظرتان از یکی از گالریها بیشمار مبل فروشی تهران تهیه نمایید. بورس مبل تهران از بازار مبل یافت آباد که در غرب تهران قرار دارد تا بازار مبل عبدل آباد ، بازار مبل جاجرود و بازار مبل دلاوران که در قسمت شرقی تهران قرار دارد را در برگرفته است و می توانید کلیه وسایل دکوراسیون داخلی منزل از جمله مبل ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب و … را از این بازارها خریداری کنید مخصوصا مبل راحتی تهران که در کشور بینظیر است. در اینجا به چند مورد از بازارهای مبل ارزان تهران اشاره می کنیم که قبل از آن باید بدانید مبل ارزان به چه مبلی گفته می شود .

قیمت مبلمبل ارزان

باید توجه داشته باشید که نباید قیمت ارزان را فدای کیفیت کنید و مبلی که انتخاب می کنید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد . خرید مبل ارزان به این معناست که بتوانید یک مبل باکیفیت را با قیمت مناسبی خریداری کنید . برخی از کارگاه های تولید مبل ممکن است از چوب های بی کیفیت و پارچه های ارزان درجه دو و سه استفاده کنند و در نهایت یک مبل با قیمت پایین به مشتری بفروشند ولی باید توجه کنید که این مبل بعد از مدت کوتاهی آسیب می بیند و باید دوباره برای خرید مبل اقدام کنید که این کار باعث پرداخت یک هزینه اضافی می شود که بصرفه نیست .

قیمت مبل ارزان

مبل ارزان در بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد یکی از بزرگترین بازارهای مبل تهران است که که در منطقه 18 شهرداری تهران قرار گرفته است و در آن انواع مبل های کلاسیک، مبل سلطنتی، مبل راحتی و مبل تختخواب شو عرضه می شود که هر کدام دارای مدل های متنوع و زیادی می باشند . مبل راحتی یافت آباد از متریال های مختلف ساخته می شود که با توجه به نوع مواد استفاده شده قیمت آن فرق می کند و به راحتی می توانید مبل راحتی با قیمت مناسب را از تولید کننده هایی که در این بازار فعالیت می کنند خریداری کنید ولی نباید انتظار خرید مبل های خیلی ارزان را در این بازار داشته باشید .

مبل ارزان در بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران دومین بازار مبل بزرگ تهران است که در شرق تهران قرار گرفته است . دلاوران یک خیابان عریض و طولانی است که در آن فرشئگاه ها و نمایشگاه های مختلف مبلمان قرار دارند و همچنین تولید کننده های زیادی در این بازار فعالیت می کنند که با خرید از آنها می توانید مبلمان را با قیمت نسبتا مناسبی خریداری کنید . در این بازار نیز همچون بازار یافت آباد مبل های خیلی ارزان یافت نمی شود .

مبل ارزان در بازار مبل چهاردانگه

چهاردانگه یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است که در منطقه 19 شهرداری تهران قرار گرفته است که در نزدیکی بازار مبل یافت آباد می باشد . مراکز صنعتی و تولیدی زیادی در چهاردانگه فعالیت می کنند که بخش بزرگی از آن به تولید کنندگان مبلمان و صنایع چوبی اختصاص دارد . در بازار مبل چهاردانگه انواع مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی و مبل تختخواب شو تولید و عرضه می شود . قیمت مبلمان در این بازار ارزانتر از یافت آباد و دلاوران است و می توانید برای خرید مبل ارزان قیمت به این بازار سری بزنید .

بازار مبل چهار دانگه

مبل ارزان در بازار مبل جاجرود

بازار مبل جاجرود یکی از بازارهای معروف مبل است که در شرق تهران قرار گرفته است . در بازار مبل جاجرود انواع مبلمان کلاسیک، مبلمان مدرن، مبلمان کودک، مبلمان سلطنتی، سرویس خواب، میز و صندلی ناهار خوری، میز تلویزیون و … تولید و عرضه می شود . محصولات این بازار شباهت زیادی به بازار مبل دلاوران دارند و علت آن نیز این است که بیشتر کسانی که در بازار دلاوران نمایشگاه دارند کارگاه تولیدی آنها در جاجرود است . قیمت ها در این بازار نیز مانند دلاوران است و تفاوت چندانی با هم ندارند .

مبل ارزان در بازار مبل عبدل آباد

بازار مبل عبدل آباد در قسمت جنوب تهران قرار دارد و یکی از ارزان ترین بازارهای مبل تهران است . در این بازار مبل می توانید انواع مدل های مختلف مبل را با قیمت ارزان ببینید . در بازار مبل عبدل آباد انواع مبل راحتی ، کلاسیک و استیل یافت می شود . در خرید از این بازار مبل نباید انتظار کیفیت خیلی بالایی داشته باشید .

مبل ارزان در بازار مبل نعمت آباد

بازار مبل نعمت آباد در خیابان شاهی نعمت آباد قرار دارد که بوسیله مترو می توانید به آن رفت و آمد کنید . نزدیکترین ایستگاه مترو ورودی ۲ مترو عبدل آباد و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس پایانه شهید سروری فیاض بخش است که دسترسی به این مکان را برای فرادی که با حمل‌ونقل عمومی رفت و آمد می کنند آسان می کند . این بازار یکی دیگر از بازارهای مبل ارزان در تهران است که در آن تولیدکنندگان زیادی فعالیت می کنند که با خرید بدون واسطه از آنها می توانید مبلمان را با کیفیت مناسب و قیمت ارزان خریداری کنید . در این بازار تنوع محصولات نسبت به بازارهای دیگر همچون دلاوران و یافت آباد کمتر است ولی از لحاظ قیمت می توانید ارزان ترین مبل ها را در نعمت آباد ببینید .

بازار مبل دلاوران باقیمت

خرید مستقیم و اینترنتی مبل ارزان از تولیدی تهران

علاوه بر رفتن به بازارهای مبل تهران ، می توانید برای خرید مبل ارزان به صورت اینترنتی اقدام کنید و مدل های مختلف و متنوع مبل راحتی ، مبل سلطنتی و مبل کلاسیک را در به صورت آنلاین و با صرف زمان بسیار کمی مشاهده نمایید . بیشتر سایت ها و فروشگاه های اینترنتی این امکان را به شما می دهند که رنگ چوب و پارچه مبل را به دلخواه انتخاب کنید و با دکوراسیون منزلتان ست کنید . در خرید غیر حضوری مبل به دلیل حذف واسطه ها و ارسال مستقیم از تولیدی مبل تهران ، مبل با کیفیت مطلوب و قیمت تمام شده بسیار کمتری به دست مشتری می رسد . مبل های راحتی به دلیل استفاده از چوب کمتر ارزانتر از مبل سلطنتی هستند . اگر وقت و زمان کافی برای رفتن به بازار مبل را ندارید از این طریق می توانید یک دست مبل با کیفیت و ارزان قیمت را خریداری کنید و درب منزلتان تحویل بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *