بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل امام حسین

بازار مبل امام حسین

بازار مبل امام حسین یکی از بازارهای مبل تهران است که در خیابان مازندران و در محدوده میدان امام حسین قرار دارد . میدان امام حسین یکی از میدان های قدیمی تهران است که ساخت آن مربوط به سال 1350 است . میدان امام حسین بخاطر قرار داشتن در مرکز شهر و حضور مرکزهای بورس کالاهای مختلف از محل های پر تردد تهران است و مشتریان زیادی به این منطقه مراجعه می کنند . این راهنمای خرید به شما کمک می کند راحت تر به این بازار رفت و آمد کنید و خرید خود را انجام دهید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل نعمت آباد

همچنین بخوانید: بازار مبل دلاوران 

موقعیت و مسیر های بازار مبل امام حسین

بازار مبل امام حسین که در میدان امام حسین و خیابان مازندران قرار گرفته است از طرف شرق به خیابان دماوند ، از طرف غرب به خیابان انقلاب اسلامی و از طرف جنوب به خیابان هفده شهریور اتصال پیدا می کند . کلیه این مسیر ها به یکدیگر وصل هستند و امکان رفت و آمد بین آنها به راحتی وجود دارد . وسایل نقلیه در این محدوده می توانند از خیابان صفا تا میدان شهدا رفت و آمد کنند . در این بازار مراکز فروش زیادی وجود دارد که انواع مبل که اصلی ترین وسیله در دکوراسیون و چیدمان هر خانه ای است در آنها به فروش می رسد . نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این بازار ایستگاه امام حسین است و همچنین ایستگاه مترو امام حسین نیز نزدیکترین خط مترو به بازار مبل امام حسین است .

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه

همچنین بخوانید: بازار مبل شهرک ولیعصر

آدرس بازار مبل امام حسین

تهران ، میدان امام حسین ، خیابان مازندران ، بازار مبل امام حسین

بازار مبل امام حسین

ساعت کاری بازار مبل امام حسین

فروشگاه های بازار مبل امام حسین اکثرا از ساعت 9 صبح تا 10 شب فعالیت می کنند و در روز های تعطیل نیز باز هستند .

همچنین بخوانید: بازار مبل یافت آباد

همچنین بخوانید: بازار مبل عبدل آباد

مبلمان بازار مبل امام حسین

فروشگاه های متنوعی در بازار مبل امام حسین قرار گرفته اند که کالاهای مختلفی از جمله وسایل برقی منزل ، فرش های ماشینی و دست بافت ، رو فرشی و … در آنها به فروش می رسد . سمساری های زیادی در این بازار قرار دارند که کلیه این کالاها در بساطشان پیدا می شود . کوچه پس کوچه های منتهی به این بازار نیز به محل انبار کالاهای مختلف مانند فرش و انواع وسایل دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده است . مدل های مختلف مبل کلاسیک و مبل مدرن در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار مبل امام حسین به فروش می رسد . خرید مبل راحتی در سبک ها ی مختلف از این بازار امکانپذیر است . مبل استیل ، سرویس خواب ، میز ناهار خوری ، آینه کنسول ، بوفه ، میز تلویزیون و … از کالاهای دیگری هستند که در بازار مبل امام حسین عرضه می شوند . میز های ناهار خوری برای آپارتمان های کوچک که به کمجا معروف هستند نیز در این بازار یافت می شود قیمت میز ناهار خوری کمجا نسبت به مدل های دیگر کمتر است . برای خرید تخت خواب نوزاد و وسایل سیسمونی نوزاد نیز می توانید به این بازار مراجعه کنید و مدل های مختلف را مشاهده نمایید .

همچنین بخوانید: بازار مبل ایران

همچنین بخوانید: بازار مبل مرتضی گرد

قیمت مبل بازار مبل امام حسین

قیمت مبلمان در بازار مبل امام حسین نسبت به بازارهای بزرگ مبل تهران مانند بازار مبل دلاوران ارزانتر است و می توانید در این بازار با هزینه کمتری مبلمان خود را خریداری کنید . قیمت ها در این بازار تقریبا مانند بازار مبل مرتضی گرد است و افراد با درآمد متوسط و پایین نیز می توانند از این بازار خرید کنند ولی کیفیت محصولات نسبت به بازارهای مبل دیگر پایین تر است .

بازار مبل امام حسین 1

انواع مبل در بازار مبل امام حسین

مبل راحتی : مبل راحتی یکی از مدل های پرطرفدار است که بیشتر برای استراحت های طولانی و مدت و همچنین تماشای تلویزیون مناسب است . مبل های راحتی تنوع زیادی دارند و می توانید آنها را در رنگ های مختلف متناسب با سبک دکوراسیون اتاق پذیرایی سفارش دهید .

مبل کلاسیک : مبل کلاسیک دارای طرح های زیبا و متنوعی است و برای پذیرایی از مهمانان مناسب است این نوع مبل دارای تاج می باشد که معمولا تاج را به رنگ طلایی می سازند که جلوه بیشتری داشته باشد و روی آن منبت کاری انجام می شود .

مبل سلطنتی : مبل سلطنتی نیز مانند مدل های کلاسیک هستند ولی در ساخت آن از تجملات بیشتری استفاده می شود و دارای تاج بلندتر و بزرگ تری هستند . این نوع مبل ها برای دکوراسیون های سلطنتی و تجملاتی مناسب هستند و بیشتر در رنگ های طلایی و کرم ساخته می شوند . این نوع مبلمان می توانند به جهیزیه عروس شکوه و جلوه بیشتری بدهند .

مبل چوبی : مبل چوبی یکی از انواع مبلمان است که دارای ظاهری چوبی می باشد و فقط قسمت نشیمن آن فوم و پارچه دارد . این مدل مبل حس گرمی و صمیمیت را به فضای منزل می آورد . چوب راش یکی از بهترین چوب ها است که در ساخت مبل از آن استفاده می شود ولی قیمت بالایی دارد به همین دلیل برای پایین آمدن قیمت مبل از ام دی اف نیز برای ساخت مبل های چوبی استفاده می کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *