بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل نعمت آباد

بازار مبل نعمت آباد

مبل اصلی ترین عنصر در دکوراسیون و چیدمان منزل است . بازار های مبل تهران بسیار زیادهستند . بازار مبل نعمت آباد یکی از این بازار های مبل در ایران است . تا دهه 40 نعمت آباد یک روستا بوده است که بین تهران و قم قرار داشته است ؛ با پیشرفت شهر ها هم اکنون نعمت آباد محله ای است که در جنوب تهران قرار دارد و یکی از محله های مهم منطقه 19 می باشد . در بازار مبل نعمت آباد محصولات متنوع مربوط  به دکوراسیون منزل با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان قرار می گیرند . قبل از رفتن به خرید این راهنمای خرید را مطالعه نمایید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل شهرک ولیعصر

همچنین بخوانید: بازار مبل یافت آباد 

موقعیت بازار مبل نعمت آباد

مسیر و موقعیت بازار مبل نعمت آباد

محله نعمت آباد از سمت شرق به شهرک شهید بخارایی و از سمت شرق به اتوبان کاظمی ، از سمت شمال به اتوبان سعیدی (جاده ساوه ) و از سمت جنوب به بلوار ورامینی محدود می شود . بازار مبل نعمت آباد در خیابان شاهی نعمت آباد قرار دارد . نزدیکترین ایستگاه مترو ورودی ۲ مترو عبدل آباد و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس پایانه شهید سروری فیاض بخش است که دسترسی به این مکان را برای فرادی که با حمل‌ونقل عمومی رفت و آمد می کنند آسان می کند .

همچنین بخوانید: بازار مبل دلاوران

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه 

آدرس بازار مبل نعمت آباد

استان تهران ، تهران ، بزرگراه کاظمی ، جانباز ، خیابان شاهی

ساعات کاری بازار مبل نعمت آباد

معمولا فروشندگان از صبح ساعت 9 شروع به کار می کنند و تا ساعت 21 ادامه دارد و در موارد خاص مانند روز های قبل از شروع سال نو فروشگاه ها تا ساعت 22 فعالیت می کنند .

بازار مبل نعمت آباد

همچنین بخوانید: بازار مبل عبدل آباد

همچنین بخوانید: بازار مبل مرتضی گرد 

محصولات بازار مبل نعمت آباد

بازار مبل نعمت آباد یکی از بازارهای بزرگ است که در زمینه صنایع چوبی فعالیت می کند . آیا بازار مبل نعمت آباد خوبه ؟ فروشگاه ها و پاساژ های زیادی در این بازار قرار دارند که در آنها انواع مدلهای مبل عرضه می شود . علاوه بر عرضه محصولات ، تولیدکنندگان زیادی در این بازار فعالیت می کنند که دارای سابقه طولانی مدت می باشند . با خرید از این تولیدی ها هزینه کمتری خواهید پرداخت . انواع مبلمان راحتی و مبل کلاسیک ، ناهار خوری ، میز تلویزیون ، آینه کنسول ، جا کفشی،  میز جلو مبلی عسلی ، سرویس خواب دو نفره ، سرویس خواب کودک و نوجوان ، میز ناهار خوری ، میز اداری ، صندلی کارمندی و اداری و… از محصولات بازار مبل نعمت آباد می باشند . لوازم جانبی مبلمان نیز در مغازه های زیادی به فروش می رسند .

محصولات بازار مبل نعمت آباد

ویژگی های مبلمان نعمت آباد

مبلمان منزل شامل موارد مختلفی از جمله مبل سلطنتی و استیل ، مبل راحتی که میتوان از آن جمله به مبل چستر و مبل ال اشاره کرد .  سرویس خواب ، میز ناهار خوری و … می شود که با توجه به هزینه زیادی که برای خریدن و یا تعویض آنها پرداخت می شود باید دقت کنیم کیفیت مطلوبی داشته باشند . مهم ترین موردی که در وسایل چوبی باید به آن توجه شود جنس چوب ، پارچه و فوم بکار رفته در تولید آنهاست .

همچنین بخوانید: بازار مبل خاورمیانه

همچنین بخوانید: بازار مبل ایران

چوب : چوب از مهم ترین متریال بکار رفته در تولید مبلمان است که باید مقاوم باشد و دچار پوسیدگی نشود . چوب انواع مختلفی دارد از جمله راش گرجستان ، افرا ، گردو ، نراد و روس که از جمله معروف ترین چوب ها در ساخت مبلمان می باشد . چوب راش و روس از با کیفیت ترین چوب ها می باشند که در تولید مبل بیشتر از این دو نوع چوب استفاده می شود .

پارچه : پارچه ای که برای روکش مبلمان استفاده می شود باید کیفیت مطلوبی داشته باشد و قابل شست و شو باشد . پارچه نیز انواع مختلفی دارد پارچه های چرم ، پورشه و مازراتی ، جاسمین ، ملیتا ، مسکو ، مایا و…. از انواع پارچه های بکار رفته در تولید مبلمان هستند که دارای رنگ بندی های متنوعی می باشند .

فوم و اسفنج : برای نشیمن مبلمان و همچنین نشیمن اکثر صندلی ها از فوم استفاده می شود که باید به اندازه کافی مرغوب باشد . فوم ها دارای دو نوع فوم سرد و فوم گرم می باشند که فوم های سرد کیفیت مطلوبی دارند و تغییر شکل آنها به سرعت به شکل اول بر می گردد . فوم های گرم سفت هستند و تغییر شکل آنها خیلی کندتر به حالت اول بر می گردد و به مرور زمان کیفیت خود را از دست می دهند . ممکن است بجای فوم از اسفنج استفاده شود از اسفنج یا ابر روی کلاف چوبی مبل استفاده می شود . اسفنج هایی که برای نشیمن مبل استفاده می شوند دارای چگالی بیشتری هستند . اسفنج ۳۰ کیلویی از معروف ترین آنهاست . اسفنج ۲۵ کیلویی هم برای کف مبل بکار می رود که چگالی و عمر مفید آن از اسفنج ۳۰ کیلویی پایین تر است . اسفنجی که برای دسته ها و پشتی مبل استفاده می شود نازک تر از اسفنج بکار رفته در نشیمن مبل است .

همچنین بخوانید: بازار مبل افتخاری

همچنین بخوانید: بازار مبل وردآورد تهران

ویژگی مبلمان نعمت آباد

تعمیرات مبل نعمت آباد

تعمیرات مبل زیادی در بازار مبل نعمت وجود دارد که انواع خدمات تعمیرات مبلمان منزل از جمله تعمیر دسته های چوبی شکسته مبل و کاناپه ، تعمیر پشتی های آسیب دیده ، صندلی های ناهارخوری ، تعمیر و تعویض فوم و فنر مبل ها ، رنگ کاری ، ورق کاری ، ورق طلا و نقره ، رویه کوبی مبلمان و تعویض پارچه انواع مبلمان انجام می شود . اکثر این تعمیراتی ها در جمعه بازار نعمت آباد هم فعالند.

همچنین بخوانید: بازار مبل امام رضا

همچنین بخوانید: بازار مبل مسگر آباد تهران

جمعه بازار نعمت آباد

تفاوت بازار مبل نعمت آباد با بازار مبل یافت آباد و دلاوران

تنوع مبل در بازار مبل نعمت آباد نسبت به بازار مبل یافت آباد و همچنین نسبت به بازار مبل دلاوران دلاوران خیلی کمتر است ولی از لحاظ قیمت ارزان ترین مبل ها را می توانید در نعمت آباد ببینید ولی از لحاظ کیفیت مبلمان یافت آباد و دلاوران  دارای کیفیت بالاتری می باشند . به همین خاطر طبقه متوسط جامعه نیز می توانند با رفتن به بازار مبل نعمت آباد مبلمان متناسب با بودجه خود را بیابند و خریداری نمایند .

بازار مبل یافت آباد

خرید اینترنتی انواع مبل راحتی و سلطنتی در تهران

علاوه بر رفتن به بازارهای مبل تهران ، برای خرید می توانید با صرف کمترین زمان به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید و انواع مختلف مبلمان را مشاهده کنید .این فروشگاه ها محصولات خود را در سایت اینترنتی قرار می دهند و شما به راحتی می توانید در زمان کوتاهی کلیه محصولات را مشاهده کنید و در صورت تمایل رنگ آنها را خودتان انتخاب کنید و سفارش دهید . با این کار در زمان کمتری خرید خود را انجام خواهید داد و نسب به مراجعه حضوری هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد چرا که در این روش هزینه نمایشگاه ها کسر می شود و قیمت تمام شده محصول پایین تر می آید . و شما میتوانید با خیالی آسوده و نسبت به نوع دکوراسیون منزل خود انواعی از مدلهای مبل راحتی  یا مبل سلطنتی  را انتخاب نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *