دکوراسیون, دکوراسیون اتاق پذیرایی, دکوراسیون داخلی منزل

مزایا و معایب مبل سلطنتی و استیل

مزایا و معایب مبل سلطنتی و استیل

مبل استیل یکی از مدل های لوکس است که نمای زیبا و منحصر به فردی به دکوراسیون داخلی منزل می دهد، قیمت مبل معمولا در مدلهای سلطنتی بیش از سایر مدلهاست بنابراین ضرورت دارد  قبل از خرید با مزایا و معایب این مبلمان آشنایی کامل داشته باشیم. بعضی از خانواده ها تمایل دارند در منزل‌شان یک دست مبل سلطنتی داشته باشند تا فضای سنگین و اشرافی را در دکوراسیون داخلی منزل ایجاد کنند اما با اصول صحیح انتخاب نوع مبلمان آشنایی ندارند و به همین علت بعد از خرید به نتیجه دلخواه نمیرسند و پشیمان می شوند. اگر قبل از خرید این مطلب را مطالعه کنید در انتخاب نوع مبلمان به نتیجه بهتری خواهید رسید.

همچنین بخوانید: مزایا و معایب مبل چستر

قیمت مبلمزایای مبل استیل و سلطنتی

مبلمان استیل و سلطنتی تزیینات زیادی دارند و دکوراسیون خیره کننده ای ایجاد می کنند، بطور کلی مبل استیل برای قسمت پذیرایی و فضاهای رسمی مناسب است.

همچنین بخوانید: مزایا و معایب مبل ال

مبل های سلطنتی دارای تاج های بلند و جاگیر می باشند و در سالن های پذیرایی بزرگ قابل استفاده میباشند، اگر خانه بزرگی دارید می توانید با مبل سلطنتی فضای زیبا و اشرافی ایجاد کنید.

اگر به اندازه کافی فضا ‏ در اختیار دارید و می خواهید دو دست مبلمان خریداری کنید حتماً یک دست استیل بخرید تا فضا را پر کند و دکوراسیون تکمیل گردد، البته باید با نحوه چیدمان مبل راحتی و سلطنتی با هم آشنایی داشته باشید.

مبل های استیل و سلطنتی از چوب های با کیفیت ساخته می شوند و عمر مفید بالایی دارند.

مزایای مبل استیل و سلطنتیمعایب مبل استیل و سلطنتی

مبلمان استیل و سلطنتی برای خانه های کوچک و نقلی مناسب نیستند, استفاده ازاین مبلمان برای فضاهای کوچک نه تنها زیبایی به دکوراسیون منزل نمی دهد بلکه فضا را زشت و بی نظم جلوه می دهد.

دقت کنید که این نوع مبلمان برای دکوراسیون های اشرافی و سلطنتی میباشند و نباید در دکوراسیون های جدید و مدرن از آنها استفاده کنید. مبل های سلطنتی برای خانه هایی با دکوراسیون سلطنتی، اشرافی و لوکس مناسبند. قبل از خرید حتما باید این نکته را در نظر داشته باشید اگر سبک سبک دکوراسیون منزل تان مدرن است این نوع مبل برای خانه شما مناسب نیست و با وسایل دیگر تان همخوانی ندارد.

انتخاب سبک دکوراسیون سلطنتی هزینه زیادی برای شما دارد و مبل های سلطنتی گران قیمت می باشند.

مبلمان استیل و سلطنتی وزن زیادی دارند و جابجایی آنها دشوار است، این سبک مبلمان برای کسانی که مستاجر هستند و جابجایی زیادی دارند مناسب نیست.

تمیز کردن و شست و شوی مبلمان سلطنتی دشوار است ، خانواده هایی که فرزند کوچک و یا حیوان خانگی دارند و مبل ها خیلی سریع کثیف می شوند بهتر است این سبک مبل را انتخاب نکنند و همچنین با مقایسه هزینه تعمیر مبل راحتی و سلطنتی با هم متوجه خواهید شد که هزینه تعمیر مبل های سلطنتی خیلی بیشتر از مبلمان راحتی است. با قرار دادن مزایا و معایب مبل سلطنتی و استیل در کنار هم می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

مزایا و معایب مبل پایه استیل

با پیشرفتی که در صنعت مبلمان ایجاد شده است امروزه نوعی از مبلمان که ظاهری سلطنتی دارند با پایه های فلزی تولید می شود که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند. این نوع مبلمان نیز مزایا و معایبی دارند.

مهمترین ویژگی مبلهای پایه استیل منحصر به فرد بودن آنهاست, این مبلمان برای کسانی که به دنبال دکوراسیون های خاص و جذاب هستند گزینه مناسبی است.

عیبی که مبل های پایه استیل دارند این است که فلزی هستند و ممکن است بعد از مدتی از مد بیفتند ولی با توجه به لوکس بودن این نوع مبل امکان از رده خارج شدن این سبک از مبلمان خیلی پایین است.

ساختار داخلی مبلمان استیل و سلطنتی هر دو یکسان است و کلاف داخلی هر دوی آنها از چوب می باشد فقط تفاوت در پایه های آنهاست که پایه های مبل های سلطنتی از چوب می باشد و پایه های مبل استیل از فلز است که ظاهر براق و زیبایی دارند و جلوه ای بسیار زیبایی به دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی می دهند.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *