دکوراسیون, دکوراسیون اتاق پذیرایی, دکوراسیون داخلی منزل

مزایا و معایب مبل چستر

مزایا و معایب مبل چستر

مبل چستر نوعی مبل راحتی است که با استفاده از دکمه های مشخصی لمسه دوزی شده است. مبل های چستر در طرح های مختلف در بازار موجود می باشند. از جمله ویژگی های این مبل پشتی های کوتاه و زاویه دار است که دید افراد را محدود نمی کند. مبلمان چستر ظاهری لوکس و امروزی دارند که در محیط های مختلف قابل استفاده می باشند. مبل چستر به هدف استراحت و راحتی تولید شده است و دارای نشیمن نرم و راحتی می باشد. همچنین مبل چستر دارای پایه است و استفاده از چرم و ظاهری کشیده نیز متمایز کننده آن از دیگر سبک های مبلمان است. در این مطلب با مزایا و معایب مبل چستر آشنا خواهید شد.

قیمت مبلتاریخچه مبل چستر

این سبک مبلمان در سال 1800 میلادی طراحی و ساخته شد که علت آن برطرف کردن چروک لباس هنگام نشستن روی مبل بود، استفاده از لمسه دوزی به این منظور بوده است.

مبل چستر اصل فقط از چرم طبیعی ساخته می‌شود و مدلهای بسیار محدودی دارد. مدل های مشابه مبل چستر در طی زمان های طولانی حضور این سبک مبلمان در صنعت طراحی مبلمان، تولید شده‌اند که دارای لمسه دوزی می باشند و برای بدنه آنها از پارچه استفاده شده است که در بازار آنها را اسم مبلمان چستر معرفی می کنند که یک اشتباه است.

در مقاله ی قبل درمورد مزایا و معایب مبل ال سخن گفتیم اما مبل چستر از مدل های پرطرفدار است که مانند سایر مدل های مبلمان مزایا و معایبی دارند که با قرار دادن آنها در کنار یکدیگر می توانید تصمیم به خرید بگیرید.

مزایای مبل چسترمزایای مبل چستر

از مزایای مبل چستر ساده و لوکس بودن آن است که با بیشتر سلیقه ها سازگار است و یکی از مدل هایی است که از مد نمی افتد و همیشه زیبایی خود را دارد.

مبل چستر از استقامت بالایی برخوردار است، وجود لمسه ها در طراحی این مبل به استقامت آن افزوده است و اگر از چوب های باکیفیت در تولید آن استفاده شود طول عمر آن را بیشتر خواهد کرد هر چند که رعایت این نکات سبب افزایش قیمت مبل میشود.

استفاده از چرم برای بدنه مبل چستر باعث می شود به راحتی بتوانید آن را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید و هزینه زیادی برای شست و شوی آن لازم نیست که به علت این ویژگی، این مبل برای خانواده های پرجمعیت و کسانی که دارای فرزند کوچک و یا حیوان خانگی هستند مناسب است.

یکی دیگر از مزیت های مبل چستر که علت طراحی و تولید آن نیز می باشد این است که لمسه ها باعث می شوند لباس افرادی که روی مبل می نشینند چروک نشود.

همچنین بخوانید : مزایا و معایب مبل چرم

معایب مبل چستر

مبل چستر دارای دسته های بلند و بزرگ است و ظاهری حجیم دارد به همین دلیل برای خانه های کوچک انتخاب مناسبی نیست. اگر در دکوراسیون خانه های کمجا و کوچک از این مبل استفاده کنید کمبود فضا جایی برای خودنمایی و نمایش زیبایی این مبل باقی نمی گذارد.

یکی دیگر از معایب مبلمان چستر این است که چرم استفاده شده در رویه آن خراش پذیر است و نیاز به مراقبت دارد. همچنین مبل چستر دارای تنوع کمی است و بیشتر در رنگ های قهوه ای و تیره تولید می شود، مدل های دیگر مبل لمسه شده در طرح های مختلف ساخته می شوند که فقط مشابه مبل چستر می باشند.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *