بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد یکی از بزرگترین بازارهای مبل در ایران میباشد و تنها مختص به مبل نبوده و تقریبا همه انواع لوازم چوبی مربوط به دکوراسیون از جمله مبلمان ، سرویس خواب ، میز تلویزیون ، استند و بوفه و تخت خواب … را می توان در آن یافت . بازار مبل خلیج فارس نیز در دل این بازار بزرگ قرار گرفته است .

همچنین بخوانید: بازار مبل دلاوران 

 

بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد

آدرس و موقعیت بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد در منطقه 18 تهران قرار دارد و از بزرگترین بازارهای مبل تهران است . کسانی که از بزرگراه خلیج فارس وارد تهران میشوند پس از گذشتن از زیر پل جهاد اگر مستقیم رانندگی کنند در همان ابتدای شهر و قبل از ورود به ترافیک سنگین تهران با آن روبرو میشوند و این خود امتیاز مثبتی برای این بازار بزرگ است. همچنین نزدیک ترین مترو به بازار مبل یافت آباد ایستگاه مترو آزادگان در خط 3 است. نزدیکترین بی آر تی هم ایستگاه بی آر تی میدان شمشیری با کد 4575 میباشد. ساعت کاری بازار مبل یافت آباد از 9 صبح تا 9 شب بوده و نمایشگاههای آن هر روز هفته حتی روزهای تعطیل هم فعالند. این بازار مبل دارای مزایای بسیار زیادی می باشد . داشتن پارکینگ و جای پارک برای خریداران و مراجعه کنندگان ، وجود کافی شاپ و رستوران ، پله برقی و آسانسور برای افرادی که نمیتوانند پله های متعدد را طی کنند باعث می شود تا بازار مبل یافت آباد را از دیگر بازار ها و نمایشگاه های سراسر کشور مجزا سازد . برای آشنایی بیشتر با این بازار این راهنمای خرید را تا انتها دنبال کنید .

همچنین بخوانید: بازار مبل خاوران

قیمت مبل

قیمت مبل راحتی در بازار مبل یافت آباد

در هر حال قبل از هر چیز قیمت مبل راحتی در یافت آباد یا هر بازار دیگری وابسته به جنس چوب، پارچه و ظرافت کار است. بهتر است جنس چوب مبلمان راش و چوب روس باشد و در آن از پارچه های معروفی چون پارچه پورشه و پارچه مازراتی استفاده شده باشد .

همچنین بخوانید: بازار مبل نعمت آباد
قیمت مبل راحتی در یافت آباد

قیمت مبل راحتی در یافت آباد

بیشترین مدلی که از مبلمان به یاد داریم همان انواع مبل راحتی می باشند گرچه امروزه گاها مبلهای راحتی را بصورت تختخوابشو هم تولید میکنند ولی هنوز هم انواع ساده آن پرطرفدارترند زیرا نوع ساده آن هم زیباتر است و هم قیمت مبل راحتی در یافت آباد نسبت به مبلهای تخت خوابشو بسیار ارزان تر است. امروزه طرح های مختلفی از این دسته وجود دارند .

با توجه به قرار گرفتن تولیدی های بزرگ مبل و دفاتر فروش آنها در یافت آباد و رقابتی بودن، در بازار یافت آباد گاهی قیمت مبل راحتی آنقدر ارزان است که میتواند مشتری را مردد کند . اما باید دقت داشته باشید که ارزان بودن مبل یافت آباد صرفا به معنای کیفیت پایین نیست و گاه ناشی ار عرضه مستقیم و بدون واسطه کالاست. همچنین برخی از فروشگاههای مبل با شرایط اقساط نیز موافقت میکنند.

 

قیمت مبل راحتی ارزان در یافت آباد

قیمت مبل راحتی ارزان در یافت آباد

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه 

حراج مبل در بازار مبل یافت آباد

تولیدیهای مبل یافت آباد گاها در نمایشگاه خود در یافت آباد حراج مبل نیز دارند و قیمتهای بسیار مناسبی را روی مبلمان حراجی خود میگذارند و فرصت مناسبی برای خرید است . با این وجود مشتریانی که برای خرید مبل راحتی به این بازار مراجعه میکنند باید دقت کنند مخصوصا در مورد مبل هایی که نمونه های آنها در سایر مغازه ها وجود ندارد . که فروشنده میتواند قیمتی تا دو برابر قیمت واقعی به شما پیشنهاد دهد .

همچنین بخوانید: بازار مبل عبدل آباد

 

حراج مبل یافت آباد

حراج مبل یافت آباد

مدل های مختلفی از مبل های راحتی وجود دارند که با نام های مبل ال ، مبل ال یو ، شانو و … قابل خریداری می باشند که می توان رنگبندی متنوعی از آنها را خریداری نمود .

همچنین بخوانید: بازار مبل ایران

لیست فروشگاهها و پاساژهای بازار مبل یافت آباد

در بازار مبل یافت آباد اگر هدف شما خرید مبل باشد میتوانید جدیدترین مبلمان یافت آباد تهران را در مدل های مختلف را مشاهده نمایید . و یکی از مدلهای مبل کلاسیک ، مبلهای سلطنتی و مبلمان استیل و مبل راحتی را بنابر مدل دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید . و اگر هم قصد خرید سرویس خواب دارید با توجه به انبوه مدلها، حتما میتوانید بنابر دکوراسیون و دیزاین اتاق خواب خود سرویس خواب مورد نظرتان را پیدا کنید . از مهمترین فروشگاه ها و پاساژهای مبل یافت آباد میتوان موارد زیر را نام برد :

  1. بازار مبل خلیج فارس
  2. بازار مبل شماره 1 و 2 و 3 ایران
  3. بازار مبل برنا
  4. پاساژ کاسپین
  5. بازار مبل پاسارگاد
  6. بازار مبل کوروش
  7. بازار مبل نگارستان
  8. بازار مبل پایتخت
  9. بازار مبل ملل
جدیدترین مبلمان یافت آباد تهران

جدیدترین مبلمان یافت آباد تهران

مدل هایی که در این بازارها وجود دارد را نمیتوان در دیگر بازار های سراسر کشور یافت . مخصوصا مدلهای جدید مبل ال که برای خانه های کوچک بسیار مناسبند و مدلهای مبل چستر دیدنی هستند . وجود شرکتهای بزرگ تولیدی در بازار مبل یافت آباد که برخی از آنها تولیدات مبل خود را به کشورهای دیگر صادرات میکنند و یا اینکه با شرکتهای خارجی شریکند باعث ایجاد تنوع بسیار بالایی در زمینه مبلمان در این بازار شده است .

همچنین بخوانید: بازار مبل شهرک ولیعصر

مبل سلطنتی در بازار مبل یافت آباد

مبل های سلطنتی دارای ظاهری مجلل می باشند و در ظاهر آنها معرق کاری و منبت کاری های زیبایی یافت می شود . این دسته از مبل از بهترین نوع چوب ساخته شده و می توان طرح های متفاوتی از طرح و نقش این دسته مبل ها را انتخاب و خریداری نمود . مبل سلطنتی معمولا از چوب مقاوم راش ساخته می شوند . نشیمن این مبلها به راحتی مبلهای راحتی نیست و بیشتر برای مهمانی ها و مراسمات مورد استفاده قرار می گیرند .

مبل یافت آباد

مبل یافت آباد

مبلهای بازار مبل یافت آباد از چه نوع چوبی تهیه می شوند ؟

چوب های مورد استفاده در مبلهای بازار یافت آباد از انواع چوبهای راش ، روس ، گردو ، توسکا ، بلوط ، چنار و ملچ می باشند که هر کدام ویژگی ها و رنگ های خاص خود را دارا می باشند .

همچنین بخوانید: بازار مبل مرتضی گرد

انواع چوب مبلمان

مزایا و معایب تنوع در بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد گر چه تنوع بسیار بالایی دارد و این تنوع قطعا میتواند انتخابهای زیادی را مقابل شما قرار دهد ولی همین تنوع بالا و پاساژهای چند طبقه و بسیار بزرگی که در آن قرار گرفته است میتواند به نوبه خود یک مشکل باشد . این تنوع بالا میتواند باعث سردرگمی کسانی شود که از شهرهای دور و نزدیک برای خرید مبل به یافت آباد مراجعه میکنند .  بطوریکه پس از بررسی حداکثر دو یا سه تا از پاساژهای مبل یافت آباد ، و مذاکره با فروشندگانی که استاد تلف کردن وقت مشتریانند  افراد خسته شده و غالبا به خرید مبلی که زیاد هم مایل به خرید آن نیستند قانع میشوند . برای بررسی بهتر مبلمان یافت آباد میتوانید از سایتهای رسمی مبل یافت آباد مثل “دی ایران” ، شبکه های اجتماعی، پیج و کانال های مبل یافت آباد در تلگرام و اینستاگرام مانند @dayiran استفاده نمایید.

همچنین بخوانید: بازار مبل خاورمیانه

با توجه به اینکه  چوب و فرآورده های چوبی در طراحی مبلمان نقشی عمده و اساسی بازی میکنند و اساس و پایه کار را تشکیل می‌دهد، باید هنگام خرید از بازار یافت آباد توجه کافی به مبلمان مورد نظر و جنس چوب های به کار برده شده در ساخت آن را داشته باشیم .

خرید اینترنتی و مستقیم مبل از تولیدی های بازار مبل یافت آباد

 

خرید مستقیم مبل از تولیدی یافت آباد

خرید مستقیم مبل از تولیدی یافت آباد

بازار مبل یافت آباد یکی از بازارهای مبل تهران است که با توجه به حجم گسترده ای از تولیدات و محصولات خود بسیاری از مبلمان ها را به صورت اینترنتی و آنلاین به مشتریان ارائه می کند . همچنین فروش این محصولات توسط سایت خرید مبل دی ایران که دارای نماد اعتماد و نماد ساماندهی از سازمان صنعت و معدن است توسعه و مدیریت می شود .

 

مبل یافت آباد تهران

مبل یافت آباد تهران

دی ایران سعی دارد تا با ارایه مستقیم و بدون واسطه محصولات به مشتریان گرامی قیمت مناسب تری را به خریدار ارایه نماید .برتری دیگر خرید اینترنتی از این سایت تنوع بالاست که همگی در دسترس بوده و قابل انتخابند . و اما مسئله دیگر شرکتی بودن و رعایت استانداردهاست . که سبب میشود کالا با کیفیت بالا و دقیقا طبق کاتالوگ و بدون نقص تحویل گردد .

همچنین بخوانید: بازار مبل افتخاری
مبل ارزان یافت آباد

مبل ارزان یافت آباد

قسمت های لمسه شده در این مبل راحتی، زیبایی آن را دو چندان کرده و طرفداران زیادی دارد. رنگ چوب و پارچه ی این مبل به انتخاب مشتری قابل تغییر است. بصورت رایگان و تمام نقاط کشور ارسال میشود.

همچنین بخوانید: بازار مبل مسگر آباد تهران

مبل مدل ونوس هفت نفره ( 3 + 2 + 1 + 1 ) میباشد. این مبل ساخته شده از چوب روس و پارچه ی بکار برده شده در آن از نوع مازراتی میباشد. و هم اکنون در بازار مبل یافت آباد موجود است کف مبل ونوس فوم سرد میباشد.

همچنین بخوانید: بازار مبل امام رضا
بازار مبل یافت آباد تهران

بازار مبل یافت آباد تهران

یک نمونه دیگر از مبلهای کلاسیک بازار مبل یافت آباد دونار است. پشتی بلند مبل تک نفره و چوب طراحی شده در قسمت پایه های آن چشم را مینوازد. یک پاف یا جلومبلی پارچه ای از جنس مبلمان در تصویر قابل مشاهده است که به همراه این مبلمان ارسال میشود.

دیدگاهی در مورد “بازار مبل یافت آباد

  1. sahar گفت:

    سلام.خسته نباشید.میخواستم بدونم از کجا میتونم سرویسهای خواب رو ببینم.و اینکه میتونم بصورت اینترنتی سفارش بدم و ارسال کنید؟

  2. دی ایران گفت:

    سلام . دی ایران فروشگاه اینترنتی است و امکان بازدید حضوری ندارد .
    بله بصورت اینترنتی یا تلفنی میتوانید سفارش دهید .
    لینک مدل های سرویس خواب

  3. مریم گفت:

    سلام میخاستم بدونم نحوه پرداخت وجه چطور هست
    موقع تحویل یا قبلش؟

  4. دی ایران گفت:

    سلام برای تهران میتوانید درب منزل پرداخت نمایید ولی شهرستانها قبل از ارسال بهای کالا را پرداخت میکنند .

  5. دی ایران گفت:

    Visitor Rating: 5 Stars

  6. دی فرش گفت:

    ممنون . مفید بود

  7. ناشناس گفت:

    سلام، میخواستم بدونم الان برای شهرستان سفارش میپذیرید

  8. دی ایران گفت:

    سلام . بله . ولی ارسال کالا بعد از تعطیلات است

  9. خانم موسوی گفت:

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بپرسم قیمت مبل ها از چه رنجی شروع میشه ؟؟؟
    به دنبال مبل ال هستم و همه پیشنهاد دادن از یافت آباد تهران بهترین خرید رو داشت
    باتشکر

  10. دی ایران گفت:

    سلام لطفا روی تصاویر مبل کلیک کنید تا نمونه های بیشتر را مشاهده نمایید .

  11. سعید گفت:

    سلام / خسته نباشید.بیزحمت میتونید قیمت مبل چستر رو برام ارسال کنین

  12. سمیرا گفت:

    سلام/ خسته نباشید. بیزحمت میتونین قیمت مبل چستر اسپورت رو برام بفرستین؟

  13. دی ایران گفت:

    سلام بفرمایید قیمت جدید در لینک زیر
    https://dayiran.com/product/مبل-ماسکو.html
    نام محصول عوض شده است .

  14. زهرا گفت:

    سلام خسته نباشید بی زحمت میتونین قیمت مبل ال جدید پانیذ را برام ارسال کنین

  15. حسن گفت:

    سلام لطفا اگرشما برند مبل تخته خوابشو مسافررا درسبد خود دارید.مشخص نمائید.

  16. دی ایران گفت:

    سلام اکنون خیر در آینده اضافه خواهد شد .

  17. دی ایران گفت:

    سلام بفرمایید لینک خرید مبل پانیز

  18. هادی گفت:

    سلام خسته نباشید
    قیمت مبلمان جدید راحتی رو میتونم بگیرم؟
    قیمت ارسال به شهرستان آبادان و خرمشهر رو میخواستم بدونم
    متشکرم

  19. Shahla گفت:

    سلام شما برای کشورهای اروپایی هم سفارش میگیرید؟ هزینه ارسال مبل چقدر حساب میشه؟

  20. فائزه شرفی گفت:

    سلام هزینه ارسال محصولات به کشور دیگر به عهده خریدار می باشد .

  21. فائزه شرفی گفت:

    سلام قیمت مبلمان های راحتی در فروشگاه دی ایران در کنار کالای مربوطه ذکر شده است . در صورت سفارش کالای مورد نظر تا باربری شهرستان بصورت رایگان انجام می پذیرد .

  22. N. گفت:

    سلام ببخشید میشه لینک کتابخونهای فانتزی رو هم بذارین! چطور باید سفارش بدم!؟

  23. فائزه شرفی گفت:

    سلام با مراجعه به سایت https://dayiran.com می توانید مدل های مختلف کتابخانه را مشاهده و خریداری نمایید .

  24. اسماعیل پورحسین گفت:

    سلام وقت بخیر هزینه کرایه ارسال مبل به چابهار چطور حساب میشه

  25. زهرا گفت:

    سلام میخوام میز وسط و عسلی سفارش بدم میشه راهنماییم کنید . ممنون

  26. فائزه شرفی گفت:

    سلام با مراجعه به سایت https://dayiran.comمی توانید مدل های مختلف جلومبلی و عسلی را مشاهده و خریداری نمایید .

  27. فائزه شرفی گفت:

    با سلام با مراجعه به لینک https://dayiran.com و تماس با شماره های بالای سایت می توانید پرسش های خود را با قسمت فروش این سایت در میان بگذارید .

  28. ثامر گفت:

    با سلام .از اهواز هستم احتیاج به مبل متری بطول 20 متر دارم یکپارچه. چجوری درخواست انجام بشه

  29. زهره گفت:

    مدلهای بیشتری از مبلمان هم دارید ؟
    بله . برای مشاهده تمامی مبلها با قیمت کلیک نمایید .

  30. دی ایران گفت:

    لطفا تماس بگیرید . شماره ها در بالای سایت .

  31. بيتا گفت:

    سلام. وقت بخير. تخت خواب فرفورژه يك نفره. آياموجود دارين و رنج قيمت ميخوام لطفا

  32. فائزه شرفی گفت:

    سلام . برای خرید محصولات متنوع می توانید به فروشگاه https://dayiran.com مراجعه نمایید .

  33. معرفي گفت:

    سلام
    خسته نباشيد
    ميز ناهار خوري ها رو كجا ميتونم ببينم

  34. فائزه شرفی گفت:

    سلام برای خرید و مشاهده مدل های مختلف میز ناهارخوری می توانید به فروشگاه دی ایران با لینک https://dayiran.com مراجعه نمایید .

  35. سبحان گفت:

    سلام ببخشید میخواستم قیمت جدید مبل بوگاتی دوخت تهران میخواستم، اینجا قیمتش خیلی زیاده گفتن از یافت آباد تهران خیلی بصرفه تره.ممنون.

  36. فائزه شرفی گفت:

    برای خرید مبلمان می توانید به فروشگاه اینترنتی https://dayiran.com مراجعه کنید .

  37. مجتبی گفت:

    سلام تصاویر وقیمت مبل قالی میتونید بزارید ممنون

  38. احسان گفت:

    سلام میشه لطف کنید شماره ازیک مبل فروش را بفرستید چون از شهرستان هستم وخریددارم لطفاهمکاری ممنون

  39. فاطمه گفت:

    سلام . خسته نباشید قیمت مبل استیل مدل النا 9 نفره چن هست
    ناهارخوری8 نفره چه قیمتیه
    ممنون

  40. دی ایران گفت:

    سلام بالای همین صفحه رو ببینید .

  41. دی ایران گفت:

    سلام برای قیمت تلفنی استعلام بگیرید لطفا
    شماره ها بالای سایت

  42. یاسر طالبی گفت:

    سلام من ی مدل مبل دارم اگه بفرستم میشه بگین از این مدل دارین یا نه؟؟

  43. دی ایران گفت:

    بله . بفرمایید

  44. آزاده گفت:

    سلام‌چطوری میتونم ازیافت ابادخریدحضوری داشته باشم

  45. دی ایران گفت:

    فروشگاه دی ایران بصورت آنلاین فعالیت میکنه و امکان خرید حضوری وجود نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *