دکوراسیون, دکوراسیون اتاق پذیرایی, دکوراسیون داخلی منزل

مزایا و معایب مبل تختخواب شو

مزایا و معایب مبل تختخواب شو

امروزه با پیشرفت شهرنشینی و کوچک شدن خانه ها افراد زیادی هستند که برای جای خواب مهمانان شان به مشکل بر می خورند و در فکر چاره ای برای حل این مشکل هستند. شاید شما هم بارها به فکر خرید مبل تختخواب شو افتاده باشید. برای خرید مبل تختخواب شو باید با آن آشنایی کامل داشته باشید و مزایا و معایب آن را به طور کامل بررسی کنید.

قیمت مبلمبل تختخواب شو یکی از انواع مبل راحتی است که به صورت دو منظوره ساخته شده است و به منظور استفاده بهینه از فضای منزل طراحی شده است. با بررسی کامل مزایا و معایب مبل تختخواب شو و مطالعه راهنمای مبل تخت خوابشو می توانید تصمیم به خرید یا عدم خرید این مبل بگیرید.

همچنین بخوانید: مزایا و معایب مبل چستر

انواع مبل تختخواب شوانواع مبل تختخواب شو

مبل تختخواب شو دارای انواع مختلفی می باشد که بعد از تعیین هدف خرید مبل تختخواب شو میتوانید مدل مناسب را انتخاب کنید.

–  فوتن : مبل فوتن از یک کلاف فلزی و یا چوبی ساخته می شود و با جمع شدن به یک صندلی تبدیل می شود و باز شده آن نیز به شکل یک تخت خواب می باشد.

–  صندلی خواب : برای منازل کوچک گزینه بسیار مناسبی می باشند می‌توانید این صندلی ها را در اتاق پذیرایی قرار دهید و هنگام استفاده برای خواب به یک تخت راحت تبدیل می شوند.

–  مبل باز شونده: مبلهای باز شونده وظیفه خود را به عنوان مبل راحتی و تختخواب به خوبی انجام میدهند, این نوع مبل تختخواب شو به صورت یک مبل راحتی ۳ نفره قابل استفاده می باشد و مدل های متنوعی از آن در بازار موجود می باشد.

مزایای مبل تختخواب شو

–  مهمترین مزیت مبل های تختخواب شو دو منظوره بودن آنهاست که برای خانواده های پرجمعیت و خانه های کوچک و نقلی کاربرد بسیار زیادی دارند. با استفاده از این نوع مبلمان می توانید از فضای کمی که در اختیار دارید استفاده بهینه را ببرید.

–  از مزایای دیگر مبل تختخواب شو تنوع بالا در طرح و رنگ است که می توانید به راحتی آن را با دکوراسیون منزل تان ست کنید.

–  مبل های تختخواب شو قیمت مناسبی دارند و در مقابل کاربرد زیادی دارند. در این مبل ها چوب کمتری استفاده شده است و به همین دلیل نسبت به مبلهای های دیگر قیمت پایین تری دارند.

– کسانی که مستاجر هستند و دائما در حال جابجایی میباشند می‌توانند از این مبل استفاده کنند تا تعداد وسایلشان کمتر شود و همچنین با رفتن به خانه جدید می توانید به راحتی آن را با فضای جدید هماهنگ کنید.

–  مبل های تختخواب شو هم در دکوراسیون اتاق پذیرایی و هم در اتاق خواب قابل استفاده می باشند.

–  قسمت زیر مبل های تختخواب شو فضای ذخیره سازی مناسبی برای گذاشتن وسایل مختلف می باشد.

مزایای مبل تختخواب شو

معایب مبل تختخواب شو

–  مبل های تختخواب شو بعد از باز و بسته شدن زیاد دچار مشکل می شوند و هنگام باز و بسته کردن صدا میدهند که آزاردهنده است.

–  اگر تشک مبل به صورت یک تکه نباشد و در قسمت تا شدن آن دارای درز باشد با خوابیدن روی آن دچار کمردرد می‌شوید و محل راحتی برای استراحت نخواهد بود.

– اگر تشک مبل تختخواب شو از جنس فوم گرم باشد بعد از استفاده های طولانی مدت دچار تو رفتگی میشود و دیگر کیفیت و کارایی اولیه خود را ندارد.

–  مبل های تختخواب شو که پایه های آن ها چوبی است تحمل وزن شما را ندارند و می شکنند برای رفع این مشکل بهتر است پایه های مبل از فلز جوش داده شده به بدنه باشد.

–  اسکلت بدنه مبل تختخواب شو ممکن است از چوب سفید باشد که تحمل وزن شما را ندارد. چوب سفید کیفیت پایینی دارد.

با قرار دادن مزایا و معایب مبل تختخواب شو در کنار هم می توانید یک مبل تختخواب شو انتخاب کنید که با کیفیت باشد و در ساخت آن از مواد درجه یک و چوب های با دوام استفاده شده باشد و همچنین استفاده راحتی داشته باشد و مشکل کمبود جای شما را حل کند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *