دکوراسیون, دکوراسیون اتاق پذیرایی, دکوراسیون داخلی منزل

مبل پایه فلزی (استیل) یا چوبی؟ کدوم بهتره؟

مبل پایه استیل بهتره یا پایه چوبی

جنس پایه مبل یکی از نکاتی مهمی است که هنگام خرید مبلمان باید به آن توجه کنیم , پایه مبل نگهدارنده وزن مبل است و باید به اندازه کافی دوام و مقاومت داشته باشد تا بتواند وزن مبل را تحمل کند. پایه مبل می تواند از جنس پلاستیک، چوب و یا فلز باشد که هر کدام برای نوع خاصی از مبلمان مناسب می باشند. مبل راحتی و سلطنتی از مدل های متداول می باشند که از گذشته بسیار استفاده می شده اند, امروزه با پیشرفت صنعت مبلمان، مبل های فلزی یا پایه استیل وارد چرخه تولید مبلمان شده‌اند و طرفداران زیادی پیدا کرده اند ولی مبلهای پایه چوبی همچنان طرفداران خاص خود را دارند. با آگاهی کامل از مزایا و معایب مبل سلطنتی و استیل و مبلمان پایه استیل می توانید یک خرید رضایت بخش را تجربه کنید. اگر قصد خرید مبل دارید و این سوال در ذهنتان آمده که مبل پایه چوبی بخرید یا مبل پایه استیل این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

قیمت مبلمزایا و معایب مبل پایه استیل

مهمترین مزیت مبل پایه استیل خاص بودن آن است، استفاده از این نوع مبلمان در دکوراسیون منزل سبب جلب توجه و تمایز دکوراسیون منزل می گردد. مبل های پایه استیل را می توان در رنگ و طرح پایه دلخواه سفارش داد. پایه های فلزی بسیار محکم هستند و به راحتی قابل تعویض میباشند. تنوع پایه های فلزی زیاد است و مدل های مختلفی از آن در بازار موجود می باشد. قیمت پایه های فلزی با توجه به نوع فلز و آبکاری آن متفاوت است.

یکی از معایب مبل پایه استیل فلزی بودن آن است که بعد از چند سال ممکن است از مد بیوفتد ولی با توجه به اینکه این سبک از مبلمان با استقبال زیادی مواجه شده است این احتمال بسیار پایین است.

همچنین بخوانید: مزایا و معایب مبل تختخواب شو

همچنین بخوانید : مبل ال بهتره یا راحتی

مزایا و معایب مبل پایه استیلمزایا و معایب مبل پایه چوبی

مبل استیل یا سلطنتی با پایه چوبی از گذشته در دکوراسیون منزل استفاده می شده است . پایه های چوبی بسیار محکم و با دوام می باشند و مدل های مختلفی از آنها در بازار وجود دارد . چوب همیشه زیبایی خاص خود را دارد، مبلمان پایه چوبی از مدل هایی هستند که هیچوقت از مد نمی افتند و اگر در ساخت آنها از چوب های باکیفیت استفاده شده باشد دوام و طول عمر بسیار بالایی دارند.

همچنین بخوانید: مزایا و معایب مبل ال

همچنین بخوانید : مزایا و معایب مبل چستر

مبل پایه استیل خوبه یا چوبی؟

نمی توان به طور قطع گفت مبل پایه استیل بهتر است یا پایه چوبی . هر سبکی از مبلمان زیبایی خاص خود را دارد و مقایسه کردن آنها با هم کار درستی نیست. بهترین و زیباترین مبل ها از چوب تولید می شوند و پایه های چوبی دارند ولی در سبک های مدرن و جدید مبل های چوبی را با پایه های فلزی می سازند که پایه های فلزی نمای متفاوت و خاصی به طرح مبل  می دهند ، می توان گفت مزیت مبل های پایه استیل نسبت به سایر طرح ها جدید بودن و به روز بودن پایه ها و دسته های این نوع مبل است. انتخاب نوع مبل به سلیقه مشتری بستگی دارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *