دکوراسیون, دکوراسیون آشپزخانه, دکوراسیون داخلی منزل

هماهنگی میز ناهار خوری با دکوراسیون آشپزخانه

میز ناهار خوری ومبلمان ست

یکی از وسایل مهم در آشپزخانه و حتی در منزل ما , میز ناهار خوری و دکوراسیون آشپزخانه است . هر چه میز و فضای اطراف زیباتر باشد , غذا دلچسب تر می شود . میز ناهار خوری باید ایده آل و با کیفیت و استاندارد باشد . همچنین میز ناهار خوری چوبی متنوع , باید با دکوراسیون اطرافش هماهنگ باشد در ادمه با ما باشید تا انواع میز ناهار خوری را برای شما بیان کنیم .میز ناهارخوری چوبی گرد , بیشتر برای خانه هایی با متراژ بالا استفاده می شوند چرا که جای زیادی را اشغال می کنند . ما باید این میز ناهار خوری چوبی متنوع را در محلی قرار دهیم که , به راحتی جای گردش و عبور و مرور برایمان وجود داشته باشد .

همچنین بخوانید :سرامیک و کاشی آشپزخانه

همچنین بخوانید : مدل اپن آشپزخانه

تصاویری از میز ناهار خوری چوبی متنوع آشپزخانه

میز ناهار خوری چوبی متنوع 1

میز ناهار خوری چوبی متنوع 2میز ناهار خوری چوبی متنوع 3

میز ناهار خوری چوبی متنوع 4

میز ناهار خوری گردان , نیز جز میزهای گرد است که یک طبقه کوچک گردان به آن اضافه شده و قابل چرخش می باشد . با داشتن این میز , دیگر نیازی نیست برای سرو غذا از جای خود بلند شوید فقط کافیست این صفحه گردان را بچرخانید تا از همه مهمانانتان دور میز پذیرایی نمایید . این میزها نیز , ابعاد بزرگی دارند و نیاز به جا و فضای وسیعی برای گذاشتن دارند .

همچنین بخوانید : تزیین اپن آشپزخانه

همچنین بخوانید :کناف سقف آشپزخانه

میز ناهار خوری مستطیلی , مورد استقبال همه قرار می گیرد و طرفداران خاص خود را دارند . این میزها معمولا , از چوب راش ساخته می شوند و دارای دوام زیادی هستند ظاهر ساده این میزها متناسب با هر سبک دکوراسیون می باشد .

میز ناهار خوری بیضی , از زیباترین مدل های میز ناهار خوری می باشد . که نفرات زیادی می تواند دور آن نشسته و با هم غذا بخورند . این میزها , برای تعداد 8 تا 10 نفر ساخته می شوند و علاوه بر شیک بودن فضای زیادی از خانه را اشغال نمی کنند .

میز ناهار خوری ساده , جز بهترین نوع از مدل های خود می باشد . چرا که متناسب با سلیقه هر فردی ساخته شده و اندازه و ابعاد آن نیز بستگی به خود شخص دارد . این میزهای ناهار خوری , جای زیادی اشغال نمی کنند و به جذابیت خانه شما می افزاید .

میز ناهار خوری ترکیبی , طراحی خاصی دارد . این مدل ترکیبی , از مدل مستطیل و بیضی می باشد . طراحی این مدل میزها , بی نظیر است و مورد استقبال هر سلیقه ای قرار می گیرد . با انتخاب این مدل میز ناهار خوری , تحول خاصی در دکوراسیون منزل خود به وجود آورید .

همچنین بخوانید : لوستر و چراغ آویز آشپزخانه

همچنین بخوانید : انواع کابینت آشپزخانه

دیدگاهی در مورد “هماهنگی میز ناهار خوری با دکوراسیون آشپزخانه

  1. ناشناس گفت:

    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

  2. ناشناس گفت:

    وای خیلی خوبه ساییتون

  3. دی ایران گفت:

    لطف دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *