بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل شیراز

بازار مبل شیراز

مبلمان یکی از اصلی ترین وسایل در دکوراسیون هر خانه ای است که در اکثر منازل یافت می شود ، حتی در آپارتمان ها و خانه های کوچک نیز مبل یکی از وسایل جدایی ناپذیر در چیدمان اتاق پذیرایی است . بعد از شنیدن نام بازار مبل معمولا بازار های مبل تهران مانند بازار مبل یافت آباد به ذهن می آید ولی همه ی شهر های ایران دارای بازار های مبل بزرگی هستند که برای خرید باید با آنها آشنایی داشته باشیم . شهر شیراز که یکی از شهر های بزرگ است نیز دارای بازار های متعددی است که در زمینه مبلمان و صنایع چوبی فعالیت می کنند . بازار های مبل شیراز در خیابان های مختلفی قرار دارند برای آشنایی با معروف ترین آنها که به صورت تخصصی در زمینه مبلمان فعالیت می کنند حتما این راهنمای خرید را تا انتها بخوانید تا بتوانید با آگاهی کامل به این بازار ها مراجعه کنید و با صرف زمان کمی یک خرید رضایت بخش داشته باشید .

قیمت مبل

بازار مبل شیراز

بازار مبل وصال شیراز

بازار مبل وصال شیراز در خیابان وصال شیراز قرار دارد با آدرس دقیق: شیراز ، چهار راه خیرات ، خیابان وصال ، بازار مبل وصال

همچنین بخوانید: بازار مبل وصال شیراز

بازار مبل وصال شیراز

بازار مبل دهکده شیراز

یکی از مراکز تخصصی فروش مبلمان در شیراز بازار مبل دهکده است که دارای فضای زیبا و بی نظیری می باشد . در این بازار می توانید جدید ترین و متنوع ترين مدل های مبلمان را در محيطى زيبا و دلنشین مشاهده کنید .

آدرس بازار مبل دهکده شیراز

کیلومتر 25 جاده شیراز ، روبروی شهرک صنعتی آب باریک ، ورودی متل دنا ، بازار بزرگ مبل دهکده

همچنین بخوانید: بازار مبل دهکده شیراز

بازار مبل دهکده شیراز

بازار مبل دستغیب شیراز

بازار مبل دستغیب یکی از بازار های معروف مبل در شیراز است که تنوع محصولات در آن بسیار زیاد است . این بازار در شهرک شهید دستغیب قرار دارد و بیشتر گالری ها و نمایشگاه های مبلمان و سرویس خواب دو نفره در این محل قرار دارند . شهرک شهید دستغیب یک شهرک صنعتی است و در زمینه تولید مبل و سرویس چوبی فعال است .

آدرس بازار مبل دستغیب شیراز

شیراز ، فیروز آباد ، شهرک شهید دستغیب ، بازار مبل دستغیب شیراز

بازار مبل محراب شیراز

بازار مبل محراب که در خیابان محراب شیراز قرار دارد دارای تعدادی مبل فروشی و نمایشگاه مبل معتبر است که دارای مبلمان از برندهای مختلف می باشند . در این بازار می توانید تنوع در قیمت و محصولات را مشاهده کنید و دایره انتخاب را برایتان بازتر خواهد کرد .

آدرس بازار مبل محراب شیراز

شیراز ، خیابان محراب ، بازار مبل محراب

بازار مبل محراب شیراز

بازار مبل نوید شیراز

بازار مبل نوید دارای مساحت 4000 متر است و در 2 طبقه ساخته شده است که دارای 8 سالن مختلف می باشد و در آن انواع مبلمان ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب ، آینه کنسول ، سرویس خواب و سیسمونی نوزاد ، سرویس خواب نوجوان و … عرضه می شود .

آدرس بازار مبل نوید شیراز

شیراز ، بلوار عدالت جنوبی ، انتهای کوچه 60 ، بازار مبل نوید

بازار مبل خاورمیانه شیراز

بازار مبل خاورمیانه شیراز جزو مراکز خرید مناسب است که در انواع مختلف مبلمان جدید و بروز عرضه می شود . از ویژگی های مثبت بازار مبل خاورمیانه این است که :

  • محصولات و کالاهایی که در این بازار عرضه می شوند تک و خاص هستند و فقط برای یک بار تولید می شوند . کالای تکراری در این بازار نداریم .
  • برند های خاورمیانه دارای قیمت ثابت و یکسانی در سراسر کشور می باشند .
  • می توانید در بازار مبلمان و کالاهای وارد شده از ترکیه را نیز مشاهده کنید .
  • در بازار مبل خاورمیانه صنایع دستی بسیار زیبا و جذاب را نیز می توانید مشاهده کنید که با چوب هندی ساخته می شوند .

آدرس بازار مبل خاورمیانه شیراز

شیراز ، بعد از میدان صنایع ، بعد از کوچه 16دکتر حسابی ، بازار مبل خاورمیانه

بازار مبل خاورمیانه شیراز

قیمت مبلمان بازار های مبل شیراز

قیمت مبلمان در بازار های مبل شیراز نیز مانند سایر شهر ها دارای تنوع بالایی است و افراد با بودجه های مختلف می توانند به این بازار ها مراجعه کنند و یک مبل مناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اند خریداری کنند همچنین در بعضی از این بازار ها فروشگاه هایی قرار دارد که مبلمان را به صورت قسطی عرضه می کنند . مواردی که روی قیمت مبلمان تاثیر دارد جنس چوب و پارچه بکار رفته در تولید مبل و همچنین سبک مبلمان نیز روی قیمت تاثیر گذار است . در ساخت مبلمان از چوب و مصنوعات چوبی مانند ام دی اف و نئوپان استفاده می شود و برای روکش آنها چرم و پارچه های مختلف بکار می رود . چوب راش از چوب های مقاوم است که در ساخت مبلمان استفاده می شود و در مقایسه با چوب های دیگر دارای وزن بیشتری است .

قیمت مبلمان بازار مبل شیراز

مبل راحتی در بازار مبل شیراز

مبل راحتی یکی از پرفروشترین مبلمان در بازار مبل شیراز میباشد . مبل راحتی به آندسته از مبلها گفته میشود که بیشتر کلاف آن با پارچه پوشیده شده است و برای استراحت و نشستن به مدت طولانی طراحی شده اند .

مبل سلطنتی در بازار مبل شیراز

مبلهای سلطنتی نیز در بازار مبل شیراز طرفداران خاص خود را دارند و برای خانه های بزرگ با دکوراسیون سلطنتی بسیار مناسب میباشند . غالبا کلاف مبل سلطنتی بصورت منبت کاری شده است و بیشتر برای پذیرایی از میهمانان کاربرد دارند .

بازار مبل یافت آباد شیراز

شیراز ، 500 متر بعد از پلیس راه شیراز-مرودشت ، مبل یافت آباد

ساعت کاری بازار مبل یافت آباد شیراز : این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 22 شب فعال است و به مشتریان خدمت رسانی می کند.

بازار مبل عادل آباد شیراز

شیراز ، عادل آباد ، 20 متری همایون

همچنین بخوانید: بازار مبل عادل آباد شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *