بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل یزد

بازار مبل یزد

برای اطلاع از نحوه خرید از بازار مبل یزد با ما همراه باشید و این راهنمای خرید را مطالعه کنید . یکی از لوازمی که امروزه درمنازل جلب توجه میکند ، مبلمان میباشد . مبل انواع مختلفی دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه و فضای مورد نظرتان یکی از مدلهای آن را انتخاب کنید . البته برای خرید مبلمان و به طور کلی وسایل چوبی می بایست اطلاعات کافی درباره آنها داشته باشید . برای اینکه بتوانید مبل خوب و باکیفیتی خریداری کنید باید شاخصه های مختلفی را مورد بررسی قرار دهید . شاخصه هایی مانند رنگ پارچه ، رنگ چوب ، جنس چوب ، جنس پارچه ، قیمت ، تعداد ، اندازه و ابعاد فضای قرار گیری مبل و … از جمله مواردی هستند که باید در هنگام خرید، آنها را مورد توجه قرار داد . هر کدام از موارد ذکر شده با توجه به نیاز و بودجه شما و همچنین با توجه به اینکه آن را برای چه نوع دکوراسیون داخلی مد نظر دارید تعیین میگردد . یزد یکی از کلان شهر های جذاب و سرشار از هنر است که خیلی ها آن را به شهر بادگیرها می شناسند . بازار های مبل واقع شده در شهر یزد شامل چند بازار اصلی است که آن ها را با نام بازار بزرگ مبل دلاوران یزد ، بازار مبل یافت آباد یزد و بازار مبل خلیج فارس یزد می شناسیم . بازارهای مبلمان یزد از بازار های معروف ایران هستند که انواع مبل های راحتی ، سلطنتی ، اداری ، مبل تختخواب شو ، سرویس خواب ،میز ناهار خوری و میز تلویزیون را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند .

قیمت مبل

بازار مبل یزد 1

بازار مبل یافت آباد یزد

بازار مبل یافت آباد یزد محصولات متنوعی نظیر مبلمان منزل ، مبل اداری ، سرویس خواب ، میز جلومبلی و عسلی ، تخت خواب ، میز تلویزیون ، میز ناهار خوری و میز تلفن را به مشتریان خود ارائه می دهد .مبلمان منزل و اداری نیز باتوجه به سلیقه افراد و دکوراسیون انواع متفاوتی دارد که در بازار مبل یافت آباد یزد تنوع آن را مشاهده می کنید . مبل راحتی از آن دسته مبلمان است که برای رفع خستگی روزانه و استفاده در دورهمی های دوستانه مناسب است . مبل های کلاسیک یا سلطنتی حالت اشرافی دارند و بیشتر مناسب افرادی است که به سبک سنتی و کلاسیک علاقمند هستند . شما میتوانید در بازار مبل یافت آباد انواع مبل ها را بسته به نوع سلیقه و بودجه تان خریداری نمایید .

آدرس بازار مبل یافت آباد یزد

یزد ، جاده دهنو ، قبل از پل حسین آباد ریسمانی ، نبش خیابان مسلم بن عقیل ، بازار مبل یافت آباد

بازار مبل یافت آباد یزد

بازار مبل دلاوران یزد

در شهر زیبای یزد هم مانند خیلی از شهرهای وسیع دیگر ، بازارهای مبل بسیاری وجود دارد که بیشتر فروشگاه ها و گالری های مبل در آنجا واقع شده اند و با رفتن به آنجا می توانید تجمع برندهای مبلمان بسیاری را در یک فضا مشاهده و خریداری نمایید . یکی از این بازارهای مبل ، بازار مبل دلاوران یزد است . بازار مبل دلاوران یزد با فضایی بالغ بر 1400 متر بنا اقدام به فروش جهیزیه ی عروس اعم از مبلمان ، بوفه ، سرویس خواب ، آینه کنسول ، میز ناهار خوری ، فرش و روفرشی و گلیم و … به صورت اقساط 15 ماهه و بدون کارمزد کرده است . این بازار بزرگ و بسیار مجهز در دوشعبه مشغول فعالیت است .

آدرس بازار مبل دلاوران یزد

شعبه 1 :  بلوار 17 شهریور ، چهار راه شرکت نفت ، جنب پل هوایی شرکت نفت (ایران خودرو سابق) ، بازار مبل دلاوران

شعبه 2 : یزد ، بلوار جمهوری ، خیابان وکیل ، خیابان امام جعفر صادق ، روبه روی درمانگاه اکبری شماره 2 ، بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران یزد

بازار مبل خلیج فارس یزد

بزرگترین مجموعه تولید و فروش مبلمان در استان یزد بازار مبل خلیج فارس یزد است که ارائه دهنده انواع مبلمان منزل ، مبل اداری ، جاکفشی ، سرویس خواب ، سرویس خواب نوزاد با کیفیت عالی و متریال مرغوب به مشتریان است .

ساعت فعالیت ، شنبه تا 5 شنبه از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 21 باز است .

آدرس بازار مبل خلیج فارس یزد

یزد ، بلوار جمهوری ، بعداز دروازه قرآن ، کیلومتر 1 بلوار فقیه خراسانی ، کوچه بعد از تالار محبوب ، بازار مبل خلیج فارس

بازار مبل خلیج فارس یزد

قیمت انواع مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل یزد

قیمت مبلمان بستگی به متریالی دارد که در تولید آن به کار رفته است . در بازار های مبل یزد با وجود تولیدی هایی که در کنار فروشندگان فعالیت می کنند قیمت مبلمان نسبتا مناسب است و می توانید انواع مبل راحتی ، مبل کلاسیک و مبل سلطنتی را در رنج های قیمتی مختلف در این بازار مشاهده کنید .مبل ال که از ام دی اف ساخته شده باشد دارای قیمت پایینی است و مبل سلطنتی که از چوب راش و چوب های با کیفیت دیگر تولید می شود دارای قیمت بالایی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *