دکوراسیون, دکوراسیون اتاق پذیرایی, دکوراسیون داخلی منزل

دیزاین مبل راحتی

دیزاین مبل راحتی

مبل راحتی یکی از عناصر برجسته دکوراسیون داخلی منزل است که دیزاین و چیدمان آن از اهمیت بالایی برخوردار است . روش های زیادی برای دیزاین مبل راحتی وجود دارد که می توانید از یکی یا چند مورد از آنها کمک بگیرید و فضای زیبا و دلنشینی برای استراحت و گفت و گو خلق کنید . هر راهکاری که برای دیزاین مبلمان استفاده کنید روی بقیه ی فضای منزل نیز تاثیر مستقیم دارد و می تواند باعث شود فضا زیباتر و چشمگیرتر شود . همیشه لازم نیست برای دستیابی به یک دکوراسیون جدید هزینه های زیادی صرف کنید ، شما می توانید از دیزاین مبل ها برای تغییر دکوراسیون منزلتان استفاده کنید و با هزینه کمی یک تغییر مثبت و خلاقانه در فضای منزل و دکوراسیون اتاق پذیرایی ایجاد کنید . چند مورد از روش های موثر برای دیزاین مبل راحتی در زیر آورده شده است .

چیدمان مبل 8 نفره

دیزاین مبل راحتی با کوسن

کوسن ها از وسایل دکوری و کاربردی در دکوراسیون منزل هستند که در انواع شکل ها و طرح های مختلف موجود می باشند . کوسن ها هم برای راحتی افرادی که روی مبل می نشینند استفاده می شوند و هم به عنوان یک وسیله تزیینی نقش مهمی در دیزاین دکوراسیون منزل دارند . تزیین مبل راحتی با کوسن یکی از روش های ارزان و کم هزینه است که باعث ایجاد تغییرات چشمگیری در زیبایی مبلمان می شود . به جای اینکه دیوار ها را رنگ کنید و یا اینکه پرده ها را با هزینه زیادی تعویض کنید می توانید با خرید چند عدد کوسن رنگ دکوراسیون خود را تکمیل کنید . بهتر است تعداد کوسن ها را فرد انتخاب کنید و همچنین آنها را در اندازه های بزرگ متوسط و کوچک تهیه کنید ، این تفاوت ها می توانند مبل های راحتی شما را زیباتر کنند . اغلب کوسن ها به شکل مربع تولید می شوند ولی برای دکوراسیون های مدرن می توانید مدل های فانتزی را در شکل های مختلف خریداری کنید .

همچنین بخوانید : چیدمان مبل و تلویزیون 

دیزاین مبل راحتی با شال مبل و پتوهای دکوری

شال مبل و پتوهای نازک دکوری از عناصر مناسب برای دیزاین مبل راحتی می باشند . می توانید شال را روی دسته مبل پهن کنید طوری که تا زمین امتداد داشته باشد و با این روش یک حالت ژورنالی و بسیار جذاب به مبل های راحتی بدهید . پتوهای نازک نیز می توانند هم برای زیبایی مبل راحتی استفاده شوند و هم اینکه به عنوان یک وسیله گرما بخش برای هوای سرد مورد استفاده قرار گیرند . انتخاب نوع شال بستگی به سلیقه افراد دارد ، شال های بافتنی و مدل های خزدار را می توانید به این منظور انتخاب کنید . اگر همراه مبلمان پاف نیز در دکوراسیون منزلتان وجود دارد می توانید یک شال خزدار روی آن پهن کنید و زیبایی آن را دو چندان کنید . رنگ شال مبل را با رنگ مبلمان ست و مکمل انتخاب کنید تا فضای دکوراسیون لوکس و زیبا شود .

چیدمان مبل هفت نفره در پذیرایی مربع شکل

دیزاین مبل راحتی با توجه به رنگ آن

هنگام خرید مبل راحتی باید به رنگ آن توجه ویژه ای داشته باشید و مبلی را انتخاب کنید که بتوان از رنگ های مختلف برای دیزاین آن استفاده کرد . مبل های راحتی که دارای رنگ های خنثی هستند از مدل هایی هستند که به راحتی می توانید آنها را با رنگ های دیگر ست کنید ، برای مثال مبل راحتی طوسی که از مدل های پرطرفدار نیز می باشد با استفاده از کوسن های صورتی و یا نارنجی جلوه زیبایی پیدا می کند . با توجه به رنگ مبل راحتی می توانید از رنگ های متضاد نیز استفاده کنید ، اگر رنگ مبل ها روشن است از کوسن ها و یا شال های رنگ تیره تر انتخاب کنید و تضاد زیبایی در محیط ایجاد کنید .

دیزاین مبل راحتی با میز کنار مبل

میز های کنار مبل می توانند به دیزاین مبلمان کمک کنند . اگر در کنا مبل های راحتی به اندازه کافی فضا در اختیار دارید یک میز کوچک آنجا قرار دهید و جلوه زیباتری به مبلمان بدهید . این میز ها هم جنبه تزیینی دارند و هم اینکه به عنوان یک وسیله کاربردی برای قرار دادن لیوان نوشیدنی و چای قابل استفاده می باشند . برای زیبایی بیشتر بر روی میز یک گلدان تزیینی زیبا قرار دهید تا جلوه بهتری پیدا کند .

همچنین بخوانید : ابعاد مبل راحتی

چیدمان مبل راحتی در فضای کوچک

دیزاین مبل راحتی با آباژور

استفاده از آباژورهای رومیزی و قرار دادن آن بر روی عسلی های کنار مبل یک روش برای دیزاین مبلمان است . آباژور به عنوان یک منبع نور فرعی با ایجاد لایه های نور باعث می شود مبلمان راحتی متفاوت و خاص دیده شوند . آباژورهای ایستاده نیز برای قرار دادن در کنار مبل راحتی قابل استفاده هستند ارتفاع این مدل ها باید به اندازه ای باشد که نور آن روی مبل بتابد و باعث شود مبلمان زیباتر و خاص تر به چشم بیایند .

دیزاین مبل راحتی با میز جلو مبلی و عسلی

هر مدل مبلی که داشته باشید بدون وجود میز جلو مبلی و عسلی بی روح و ناقص خواهد بود . میز های جلو مبلی دارای مدل های مختلفی می باشند و از جنس چوب و شیشه تولید می شوند . مدل های چوبی طرفداران بیشتری دارند و در مدل های متنوعی تولید می شوند . بر روی صفحه این میز ها از شیشه استفاده می کنند که باعث زیبایی بیشتر آنها می شود . برای زیبایی بیشتر رنگ میز جلو مبلی و عسلی را با رنگ چوب مبلمان ست انتخاب کنید . با قرار دادن عسلی های زیبا دیزاین مبل راحتی کامل می شود و دکوراسیون منزل زیبای بیشتری پیدا می کند .

همچنین بخوانید : رنگ مناسب مبل راحتی

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *