دکوراسیون, دکوراسیون اتاق پذیرایی, دکوراسیون داخلی منزل

جدیدترین ترکیب رنگ مبل راحتی

جدیدترین ترکیب رنگ مبل راحتی

انتخاب رنگ مبل راحتی و دیگر وسایل دکوراسیون داخلی منزل یکی از مهم ترین تصمیم هایی است که باید گرفته شود . موضوع رنگ برای همه ی افراد دارای جذابیت است و پرداختن به آن لذت بخش است . ترکیب رنگ های مختلفی برای مبل راحتی وجود دارد که هر کدام برای دکوراسیون خاصی مناسبند . انتخاب رنگ در وحله ی اول به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد و هر فردی آزاد است که از رنگی که دوست دارد در دکوراسیون منزلش استفاده کند ولی برای اینکه دکوراسیون زیباتری داشته باشید باید دقت کنید رنگی که انتخاب می کنید مناسب فضای منزلتان باشد و با رنگ وسایل دیگر دکوراسیون اتاق پذیرایی هماهنگ باشد . مبل یکی از وسایل اصلی در دکوراسیون اتاق پذیرایی است و باید رنگ آن با دقت بیشتری انتخاب شود . برای آشنایی با جدیدترین ترکیب رنگ های مبلمان راحتی این مطلب را دنبال کنید .

مبل راحتی با ترکیب رنگ خنثی و رنگ های مکمل آن

رنگ های خنثی از جمله رنگ هایی می باشند که به راحتی با رنگ های مختلف ترکیب می شوند . رنگ هایی مانند خاکستری ، طوسی ، کرم ، مشکی ، سفید ، بژ ، قهوه ای ، شیری ، نقره ای ، برنزی و طلایی از رنگ های خنثی و یا بی طرف هستند که می توانید آنها را با رنگ های گرم و یا سرد ترکیب کنید . رنگ های خنثی در طولانی مدت چشم را اذیت نمی کنند و خسته کننده نمی شوند و همچنین رنگ های دیگر در کنار رنگ های خنثی خود را بیشتر نشان می دهند . برای مثال ترکیب رنگ طوسی با رنگ های مکمل خود که شامل بنفش و زرد ، نارنجی و آبی ، قرمز و سبز است هارمونی زیبایی را ایجاد می کند . مبل راحتی طوسی و سبز و یا طوسی و زرد فضای دلنشین و زیبایی ایجاد می کند .

همچنین بخوانید : ابعاد مبل راحتی

همچنین بخوانید : رنگ مناسب مبل راحتی

 

مبل صورتی

مبل طوسی زرد مبل طوسی زرشکی مبل طوسی صورتی مبل طوسی کالباسی مبل طوسی کرم مبل کرم طوسی مبل کرم قهوه ایی مبل کرم نسکافه ای

مبل راحتی با ترکیب رنگ ساده و طرح دار

برای اینکه دکوراسیون منزلتان حالت یکنواختی نداشته باشد در کنار کاناپه هایی که پارچه روکش ساده دارند از مبل های تک نفره با پارچه های طرح دار و پر نقش و نگار استفاده کنید . با این کار تعادل در فضا ایجاد می شود و دکوراسیونتان بسیار چشمگیر خواهد شد . در انتخاب مبل طرح دار باید به رنگ فرش ها نیز دقت کنید و رنگی را انتخاب کنید که با رنگ فرش ها همخوانی داشته باشد . فرش هایی با رنگ آبی ملایم را می توانید با مبل های تکنفره آبی راه راه ست کنید .

جدیدترین ترکیب رنگ مبل راحتی

از جمله جدیدترین خلاقیت هایی که برای انتخاب رنگ مبل راحتی به خرج داده شده است استفاده از تضاد در رنگ ها است . اغلب ایرانی ها انتخاب رنگ مبلمان را از رنگ های ساده انتخاب می کنند و در این مورد محتاط عمل می کنند ولی با کمی خلاقیت می توانید با انتخاب یک رنگ متضاد با رنگ دکوراسیون منزل محیط زیبایی را خلق کرد . مبلمان دو رنگ با رنگ های متضاد جلوه زیبایی پیدا می کنند . برای این منظور کاناپه ها را از یک رنگ و مبل های تک نفره را از یک رنگ متضاد انتخاب کنید . رنگ هایی که انتخاب می کنید نباید هر دو رنگ اصلی باشند بلکه باید از یک طیف انتخاب شوند تا تضاد زیبایی در فضای منزل ایجاد شود .

ترکیب رنگ مبل راحتی با کوسن های رنگی

کوسن ها وسیله ای برای تزیین و زیبایی بیشتر مبل راحتی می باشند . با استفاده از کوسن های رنگی می توانید یک ترکیب رنگ زیبا برای مبلمان ایجاد کنید . این کار یکی از روش های کم هزینه برای تغییر دکوراسیون و رنگ بخشیدن به فضای دکوراسیون منزل است . توجه داشته باشید که کوسن ها علاوه بر ست بودن با مبلمان باید با وسایل دیگر از جمله پرده و فرش نیز همخوانی داشته باشند . چند مثال از ترکیب رنگ مبل با کوسن را برایتان بیان می کنیم :

  • طوسی یکی از رنگ های خنثی است که طرفداران زیادی دارد . مبل راحتی طوسی با بیشتر سلیقه ها جور درمی آید . کوسن هایی به رنگ سبز ، زرد و یا صورتی برای مبل های راحتی طوسی مناسبند و زیبایی فوق العاده ای به مبلمان و فضا می دهند .
  • افرادی که مبل راحتی کرمی را انتخاب می کنند می توانند از کوسن های زرشکی و یا آبی برای تزیین استفاده کنند و ترکیب رنگ زیبایی ایجاد کنند .
  • مبل آبی را با کوسن های سفید ، نارنجی ، زرد ، طوسی و یا قرمز ست کنید و با این ترکیب رنگ زیبا محیط پذیرایی را زیباتر کنید . اگر رنگ دیوار پشت مبل از رنگ های روشن باشد زیبایی مبل بیشتر به چشم خواهد آمد .

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *