بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل شاندیز مشهد

بازار مبل شاندیز مشهد

شاندیز یکی از مناطق گردشگری مشهد است که افرادی که به مشهد سفر می کنند معمولا از این منطقه نیز دیدن می کنند . در این منطقه بازار مبل نیز قرار دارد که تولیدی های بزرگ و نمایشگاه های زیادی در آن قرار دارند که به عرضه انواع مبل ، سرویس خواب ، میز ناهار خوری و … مشغولند . تولید کنندگان این بازار در ساخت مبلمان از چوب های با کیفیت مانند چوب راش و روس استفاده می کنند و می توانید رنگ پارچه روکش مبلمان را به دلخواه انتخاب کنید و سفارش دهید . برای خرید مبلمان از بازار مبل مشهد بازدید از بازار مبل شاندیز را در برنامه خود قرار دهید تا هم از از مناطق تفریحی و باصفای شاندیز دیدن کرده باشید و هم مبلمان آن را مشاهده کنید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل ویرانی مشهد

همچنین بخوانید: بازار مبل طلاب مشهد

در انتخاب مبلمان باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید که یکی از آنها رنگ است . رنگ مبلمان را متناسب با رنگ دکوراسیون منزل و ست با رنگ دیوار پذیرایی و همچنین متناسب و مکمل با رنگ پرده پذیرایی و کفپوش ها انتخاب کنید تا دکوراسیون زیباتری داشته باشید . یکی دیگر از فاکتورها سبک دکوراسیون داخلی منزل است که سبک مبلمان باید بر اساس آن انتخاب شود تا هماهنگی بین اجزای دکوراسیون برقرار باشد .

آدرس بازار مبل شاندیز مشهد

آدرس بازار مبل شاندیز مشهد

20 کیلومتری مشهد ، شاندیز ، بازار مبل شاندیز

ساعت کاری بازار مبل شاندیز : بازار مبل شاندیز از ساعت 9 صبح تا 23 شب فعال است .

همچنین بخوانید: بازار مبل کلاهدوز مشهد

همچنین بخوانید: بازار مبل وصال مشهد

خرید آنلاین انواع مبلمان راحتی و سلطنتی در مشهد

بازار مبل شاندیز یکی از بازار های مبل در شیراز است که دارای نمایشگاه های مختلفی می باشد که محصولات مختلفی از قبیل مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب ، تخت خواب ، بوفه و … در این بازار مبل به فروش میرسد . دی ایران یکی از فروشگاه های اینترنتی است که سال های زیادی است که در زمینه فروش غیر حضوری مبلمان منزل و مبلمان اداری فعالیت می کند و با خدمت صادقانه تا به امروز توانسته است مشتریان خود را راضی نگه دارد . امکان سفارش محصولات با رنگ چوب و پارچه دلخواه وجود دارد و همچنین در هر شهری که باشید کالای خریداری شده در بسته بندی مطمئن برایتان ارسال می گردد .

دیدگاهی در مورد “بازار مبل شاندیز مشهد

  1. ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر قیمت مبل سلطنتی راحتی نه نفره چقدر

  2. دی ایران گفت:

    سلام. لطفا قیمتها را از مسئولین فروش استعلام بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *