بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل وصال مشهد

بازار مبل وصال مشهد

بازار مبل وصال مشهد

بازار مبل وصال بزرگترین بازار مبل سرپوشیده در مشهد است که در منطقه گردشگردی سپاد قرار دارد . این بازار مبل تازه تاسیس است و در زمینی به متراژ 11 هزار و 270 متر مربع تاسیس شده است که زیر بنای ساخت آن حدود 48 هزار متر مربع است . مجتمع بزرگ وصال 6 طبقه است که دارای 400 واحد تجاری است . بازار مبل وصال طبقات فوقانی مجتمع وصال ( دوم ، سوم و چهارم ) را به خود اختصاص داده است . در این بازار می توانید انواع مبل شامل مبل راحتی ، مبل سلطنتی و استیل ، مبل کلاسیک ، مبل تختخواب شو ، سرویس خواب ، میز ناهار خوری ، آینه کنسول ، بوفه و میز جلو مبلی و عسلی را مشاهده و خریداری کنید . کسانی که ساکن مشهد هستند و یا برای خرید مبل به بازار مبل مشهد مراجعه می کنند حتما به این بازار بزرگ سری بزنند و محصولات آن را مشاهده نمایند .

قیمت مبل

همچنین بخوانید بازار مبل سناباد مشهد

بازار مبل وصال مشهد

خدمات رفاهی و تفریحی مجتمع وصال

مجتمع وصال دارای امکانات رفاهی زیادی برای مراجعه کنندگان به این مجتمع است ، از جمله رستوران ، آبنمای موزیکال ، مجموعه علمی و تفریحی پرفسور بازیما ، هایپر مارکت ، پارکینگ طبقاتی و همچنین پارکینگ مجزا برای اتومبیل های سنگین و آسانسور پانوراما و نمازخانه است .

همچنین بخوانید: بازار مبل ویرانی مشهد

همچنین بخوانید: بازار مبل طلاب مشهد

آدرس بازار مبل وصال مشهد

مشهد ، بلوار خیام شمالی ، منطقه گردشگری سپاد ، بلوار بهارستان ، بهارستان 6 ، مجتمع تجاری وصال

در منطقه گردشگری سپاد ، مجتمع الماس شرق ، شهربازی و باغ پرندگان نیز قرار دارد . مجتمع وصال به وسیله تونل به مجتمع الماس شرق راه دارد و خیلی راحت می توانید به هر دو مجتمع دسترسی داشته باشید .

ساعت کاری بازار مبل وصال : بازار مبل وصال همه روزه از ساعت 9 الی 23 شب فعال است و به مشتریان خدمت رسانی می شود .

همچنین بخوانید: بازار مبل کلاهدوز مشهد

همچنین بخوانید: بازار مبل شاندیز مشهد

بازار مبل وصال

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در مشهد

بازار مبل وصال یکی از بازار های مبل در مشهد است که دارای نمایشگاه های مختلفی می باشد و محصولات مختلفی از قبیل مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب ، تخت خواب ، بوفه و … در این بازار مبل به فروش میرسد . امروزه بیشتر مردم ترجیح میدهند به صورت آنلاین و غیر حضوری محصولات مورد نظر خوردرا تهیه نمایند تا در وقت و هزینه صرفه جویی کنند .دی ایران یکی از فروشگاه های تخصصی است که به صورت اینترنتی و غیر حضوری در زمینه مبلمان و دکوراسیون فعالیت می کند .  کلیه محصولات قابلیت ارسال به سراسر کشور را دارند و دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی می باشند . در فروشگاه دی ایران این امکان وجود دارد که محصولات را از لحاظ مختلف با هم مقایسه کنید و بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب کنید و همچنین می توانید مبلمان را با رنگ چوب و پارچه دلخواه سفارش دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *