بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل مشهد

بازار مبل مشهد

مشهد یکی از بزرگترین شهرهای کشور است که به بخاطر موقعیت زیارتی که دارد گردشگران و مسافران زیادی به آن رفت و آمد دارند . در این شهر نیز مانند سایر شهر های بزرگ بازار های مبل زیادی وجود دارد که در آنها انواع مبلمان و وسایل دیگر دکوراسیون داخلی عرضه می شود . تعداد بازار های مبل در مشهد زیاد است که از مهم ترین آنها می توان بازار مبل شاندیز ، بازار مبل طرقبه ، بازار مبل سناباد و بازار مبل وصال مشهد را نام برد . اگر قصد خرید مبل از مشهد را دارید برای آشنایی بیشتر با بازار های مبل آن و داشتن یک خرید راحت و بی دردسر این راهنمای خرید را تا انتها دنبال کنید .

قیمت مبل

بازار مبل مشهد1

بازار مبل شاندیز مشهد

شاندیز یکی از مناطق گردشگری مشهد است که افرادی که به مشهد سفر می کنند معمولا از این منطقه نیز دیدن می کنند . در این منطقه بازار مبل نیز قرار دارد که تولیدی های بزرگ و نمایشگاه ها ی زیادی در آن قرار دارد که به عرضه انواع مبلمان ، سرویس خواب ، میز ناهار خوری و … مشغولند . تولید کنندگان این بازار در ساخت مبلمان از چوب های با کیفیت مانند چوب راش و روس استفاده می کنند و می توانید رنگ پارچه روکش مبلمان را به دلخواه انتخاب کنید و سفارش دهید . دقت کنید رنگ مبلمان را متناسب با رنگ دکوراسیون منزل و ست با رنگ دیوار پذیرایی و همچنین متناسب و مکمل با رنگ پرده پذیرایی و کفپوش ها انتخاب کنید تا دکوراسیون زیباتری داشته باشید .

همچنین مقاله کامل  بازار مبل  شاندیز مشهد را بخوانید.

آدرس بازار مبل شاندیز مشهد

20 کیلومتری مشهد ، شاندیز ، بازار مبل شاندیز

ساعت کاری بازار مبل شاندیز : بازار مبل شاندیز از ساعت 9 صبح تا 23 شب فعال است .

بازار مبل شاندیز

بازار مبل وصال مشهد

بازار مبل وصال بزرگترین بازار مبل سرپوشیده در مشهد است که در منطقه گردشگردی سپاد قرار دارد . این بازار بزرگ تازه تاسیس است و در زمینی به متراژ 11 هزار و 270 متر مربع تاسیس شده است که زیر بنای ساخت آن حدود 48 هزار متر مربع است . مجتمع بزرگ وصال 6 طبقه است که دارای 400 واحد تجاری است . بازار مبل وصال طبقات فوقانی مجتمع وصال ( دوم ، سوم و چهارم ) را به خود اختصاص داده است . در این بازار می توانید انواع مبلمان شامل مبل راحتی ، مبل سلطنتی و استیل ، مبل کلاسیک ، مبل تختخواب شو ، سرویس خواب ، میز ناهار خوری ، آینه کنسول ، بوفه و میز جلو مبلی و عسلی را مشاهده و خریداری کنید .

همچنین مقاله کامل  بازار مبل وصال مشهد را بخوانید.

بازار مبل وصال مشهد

خدمات رفاهی و تفریحی مجتمع وصال

مجتمع وصال دارای امکاناتی از جمله رستوران ، آبنمای موزیکال ، مجموعه علمی و تفریحی پرفسور بازیما ، هایپر مارکت ، پارکینگ طبقاتی و همچنین پارکینگ مجزا برای اتومبیل های سنگین و آسانسور پانوراما و نمازخانه است .

آدرس بازار مبل وصال مشهد

مشهد ، بلوار خیام شمالی ، منطقه گردشگری سپاد ، بلوار بهارستان ، بهارستان 6 ، مجتمع تجاری وصال

در منطقه گردشگری سپاد ، مجتمع الماس شرق ، شهربازی و باغ پرندگان نیز قرار دارد . مجتمع وصال به وسیله تونل به مجتمع الماس شرق راه دارد و خیلی راحت می توانید به هر دو مجتمع دسترسی داشته باشید .

ساعت کاری بازار مبل وصال : بازار مبل وصال همه روزه از ساعت 9 الی 23 شب فعال است و به مشتریان خدمت رسانی می شود .

بازار مبل وصال

بازار مبل سناباد مشهد

سناباد یکی از محله های قدیمی‌ است که در منطقه یک مشهد قرار دارد . در این خیابان فروشگاه‌ های مختلفی قرار دارد که در زمینه های گوناگون دکوراسیون فعالیت می کنند . فروشگاه های کابینت آشپزخانه ، مبل ، صنایع چوبی و لوازم خانگی از فروشگاه های قرار گرفته در این محل هستند . خیابان سناباد دارای گالری های مبل زیادی است و اگر قصد خرید مبل دارید حتما به این مکان سری بزنید . برای انتخاب مبل باید به فضای منزل و اتاق پذیرایی دقت کنید اگر فضای کوچکی دارید باید از سبک مینیمال در چیدمان منزل بهره بگیرید و از مبلمان اسپرت و جمع جور انتخاب کنید .

همچنین مقاله کامل  بازار مبل سناباد مشهد را بخوانید.

آدرس بازار مبل سناباد

مشهد ، خیابان سناباد ، بازار مبل سناباد مشهد

ساعت کاری بازار مبل سناباد : فروشگاه های این خیابان از ساعت 9 صبح تا 22 شب باز می باشند .

بازار مبل سناباد مشهد

 

بازار مبل ویرانی مشهد

ویرانی یک روستای خوش آب و هوا است که در نزدیکی مشهد قرار دارد که نام دیگر آن روستای نورآباد است . اولین کارخانه مبل سازی در سال 1354 در روستای ویرانی احداث شده است که اولین کارخانه صنعتی مشهد نیز می باشد . بنیان‌گذاران این کارخانه حاج حسن حسن پور و حاج جعفر حسن پور ویرانی بودند .

آدرس بازار مبل ویرانی مشهد

مشهد ، 10 کیلومتری جاده مشهد-شاندیز ، روستای ویرانی

همچنین بخوانید: بازار مبل ویرانی مشهد

بازار مبل طلاب مشهد

محله طلاب یکی از محله های استان خراسان رضوی است که در منطقه 4 و قسمت شرق شهر مشهد قرار دارد . محله طلاب از شمال با بلوار نبوت ، از جنوب با خیابان وحید و بلوار ابوریحان و از غرب با بلوار مفتح ، بلوار طبرسی جنوبی و بلوار شیخ صدوق مجاور است . در این محله می توانید فروشگاه های مبلمان مختلفی را مشاهده کنید که انواع مبلمان و صنایع چوبی مربوط به دکوراسیون را عرضه می کنند .

آدرس بازار مبل طلاب مشهد

برای مراجعه به بازار مبل طلاب مشهد که یکی از بازارهای مبل در مشهد است می توانید به محله طلاب و چهارراه برق مراجعه کنید .

همچنین بخوانید: بازار مبل طلاب مشهد

بازار مبل کلاهدوز مشهد

بلوار کلاهدوز مشهد در منطقه یک مشهد قرار دارد . محله کلاهدوز از شمال به بلوار قرنی ، از جنوب به خیابان احمدآباد ، از شرق به بلوار مجد و خیابان قائم و از غرب به خیابان های راهنمایی و شهید صادقی یا سازمان آب محدود می شود . در بلواز کلاهدوز بورس انواع مبل قرار دارد که شامل فروشگاه ها و گالری های مختلفی می باشد که انواع مختلف مبلمان منزل را عرضه می کنند .

آدرس : مشهد ، بلوار شهید کلاهدو ز، کلاهدوز 37 ، مجتمع مبل یاش

همچنین بخوانید:  بازار مبل کلاهدوز مشهد

بازار مبل طرقبه مشهد

بازار مبل طرقبه مشهد یکی از چندین بازار مبل واقع در این استان است که در آن می توانید مدل های مختلف مبل و سایر وسایل دکوراسیون داخلی منزل را ببینید . طرقبه یکی از مناطق توریستی و زیبای مشهد است که پذیرای مسافران زیادی می باشند و بازارهای فعالی دارد . طرقبه یکی از مهم ترین مناطق مشهد است که فروشگاه ها و بازار های زیادی دارد و یکی از مکان های گردشگری است . بازار مبل طرقبه نیز شامل چندین فروشگاه و نمایشگاه مبل است که در آن انواع مبلمان به فروش می رسد .

مبل راحتی در بازار مبل مشهد

مبل راحتی یکی از پرفروشترین مبلمان در بازار مبل مشهد میباشد . مبل راحتی به آندسته از مبلها گفته میشود که بیشتر کلاف آن با پارچه پوشیده شده است و برای استراحت و نشستن به مدت طولانی طراحی شده اند .

مبل سلطنتی در بازار مبل مشهد

مبلهای سلطنتی نیز در بازار مبل مشهد طرفداران خاص خود را دارند و برای خانه های بزرگ با دکوراسیون سلطنتی بسیار مناسب میباشند . غالبا کلاف مبل سلطنتی بصورت منبت کاری شده است و بیشتر برای پذیرایی از میهمانان کاربرد دارند .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *