بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل طلاب مشهد

بازار مبل طلاب مشهد

محله طلاب یکی از محله های استان خراسان رضوی است که در منطقه 4 و قسمت شرق شهر مشهد قرار دارد . محله طلاب از شمال با بلوار نبوت ، از جنوب با خیابان وحید و بلوار ابوریحان و از غرب با بلوار مفتح ، بلوار طبرسی جنوبی و بلوار شیخ صدوق مجاور است . در این محله می توانید فروشگاه های مبلمان مختلفی را مشاهده کنید که انواع مبلمان و صنایع چوبی مربوط به دکوراسیون را عرضه می کنند . برای مراجعه به بازار مبل طلاب مشهد که یکی از بازارهای مبل در مشهد است می توانید به محله طلاب و چهارراه برق مراجعه کنید . اگر قصد خرید مبلمان از بازار مبل مشهد را دارید به محله طلاب نیز سری بزنید ، این محله جز محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد نمی باشد و همه روزه می توانید به آن مراجعه کنید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل ویرانی مشهد

همچنین بخوانید: بازار مبل وصال مشهد

انواع مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل مشهد

همانطور که می دانید مبلمان از وسایلی است که بدون آن دکوراسیون داخلی کامل نیست و باید طوری انتخاب شود که هم به فضا زیبایی ببخشد و هم محل راحت و مناسبی را برای افراد خانواده فراهم کند . مبل ها در انواع مبل راحتی ، کلاسیک و مبل سلطنتی تولید می شوند که باید با توجه به نوع دکوراسیون داخلی منزل و کاربردی که مدنظرتان است مدل مناسب را انتخاب کنید .

آدرس : مشهد ، طلاب ، چهارراه برق ، نبش شیخ صدوق 5 ، پلاک 65 و 67 و 69

همچنین بخوانید: بازار مبل سناباد مشهد

همچنین بخوانید: بازار مبل کلاهدوز مشهد

آدرس بازار مبل طلاب مشهد

خرید آنلاین انواع مبل در مشهد

در فروشگاه دی ایران می توانید به صورت اینترنتی و غیرحضوری انواع مدل های جدید و بروز مبلمان منزل و مبلمان اداری را در سراسر ایران از جمله مشهد مشاهده نمایید. دی ایران آدرس اینترنتی DayIran.Com ، دارای سابقه بیش از ده سال فروش اینترنتی و خدمت صادقانه به مشتریان خود می باشد . محصولاتی از قبیل انواع مبل ، سرویس خواب ، سیسمونی نوزاد و بسیاری از وسایل چوبی و دکوری را می توانید بدون مراجعه حضوری از فروشگاه اینترنتی دی ایران خریداری کنید و آنها را درب منزلتان تحویل بگیرید . کلیه محصولات از تولیدی های تهران ارسال می شوند و دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *