بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل برنا

بازار مبل برنا

مبلمان از ملزومات اصلی دکوراسیون داخلی است که باید آن را از جاهای معتبر تهیه کنیم تا با خیال راحت از کیفیت و مقاومت آن ، بتوان برای سال های زیادی بدون خرابی و آسیب از آن استفاده کرد . بازار مبل یافت آباد که یکی از مناطق بورس مبل در تهران است این امکان را به شما می دهد که با مراجعه به آن بتوانید تعداد بیشماری از انواع مبلمان را در یک منطقه مشاهده کنید و آنها را از لحاظ کیفیت و قیمت با هم مقایسه کنید و مناسب ترین مدل را انتخاب کنید . بازار مبل برنا در خیابان یافت آباد یکی از مجتمع های بزرگ این مکان است . این راهنمای خرید شما را با بازار مبل برنا آشنا می کند .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل دلاوران

همچنین بخوانید: بازار مبل چهاردانگه

بازار مبل برنا یک مجتمع بزرگ تجاری است که در سال 1370 در خیابان یافت آباد شرقی تاسیس شده است . بازار مبل برنا در واقع اولین مجتمع بازار مبل یافت آباد است که پس از اینکه کاربری منطقه یافت آباد از صنعتی به تجاری تغییر یافت ، در این خیابان احداث شد . این مجتمع زیر بنایی بالغ بر 11000 متر مربع دارد و شامل 7 طبقه و 140 فروشگاه می باشد . در مجتمع برنا 6 طبقه سالن در قسمت انتهای آن قرار دارد که سالن ها دارای مساحت 600 متر مربع می باشند و به صورت تخصصی در زمینه سرویس کودک و نوجوان و سیسمونی نوزاد فعالیت می کنند .

همچنین بخوانید: بازار مبل عبدل آباد

همچنین بخوانید: بازار مبل مرتضی گرد

مبلمان مدرن یافت آباد

آدرس بازار مبل برنا

تهران ، خیابان یافت آباد ، یافت آباد شرقی ، بازار مبل برنا

ساعت کاری : ساعت کاری بازار مبل برنا در روز های معمول از ساعت 9 الی 21 است و در روزهای تعطیل ساعت کاری این بازار از ساعت 10 الی 20 باز است .

همچنین بخوانید: بازار مبل نعمت آباد

همچنین بخوانید: بازار مبل خاوران

انواع مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل برنا

در بازار مبل برنا محصولات چوبی دکوراسیون داخلی در مدل های متنوع و بیشماری عرضه می شوند . از جمله این محصولات انواع مبل راحتی ، میز ناهار خوری , تشک , مبل کلاسیک ، سرویس خواب , مبل ال , انواع تخت خواب , جهیزیه کامل عروس , مبل سلطنتی ، سیسمونی نوزاد و … می باشد که همگی دارای مدل ها و طرح های زیادی هستند که بر حسب سلیقه تان می توانید مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید .

آدرس بازار مبل تهران

امکانات رفاحی بازار مبل برنا

امکانات رفاهی مجتمع برنا شامل موارد زیر می باشد :

  • آسانسور : یک دستگاه
  • پله برقی : ده رشته
  • آسانسور حمل بار : یک دستگاه
  • کافی شاپ
  • سرویس بهداشتی
  • نمازخانه
  • لابی
همچنین بخوانید: بازار مبل افتخاری

همچنین بخوانید: بازار مبل مسگر آباد تهران

قیمت مبلمان در بازار مبل برنا

قیمت مبلمان در هر بازاری به کیفیت و مواد اولیه به کار رفته در تولید آن بستگی دارد . برای خرید مبل ارزان قیمت باید به محل هایی که تولیدی مبلمان هستند و یا به تولیدی ها نزدیک هستند مراجعه کنید تا بتوانید مبل های با کیفیت را با قیمت مناسبی تهیه کنید . در بازار مبل برنا مبلمان با قیمت های مختلفی یافت می شود و می توانید با توجه به بودجه تان مدل مناسب را انتخاب کنید . بخاطر نزدیکی به تولیدی های یافت آباد و فضای رقابتی که در یافت آباد حاکم است می توانید مبلمان را با کیفیت و قیمت مناسب از بازار ها و مجتمع های این خیابان خریداری کنید .

لیست فروشگاه های مبل یافت آباد

خرید آنلاین انواع مبل در تهران

کسانی که فرصت و وقت لازم را برای رفتن به بازار های مبل ندارند می توانند انواع مبلمان منزلشان را به صورت اینترنتی و با صرف کمترین زمان ممکن خریداری کنند . دی ایران یک فروشگاه تخصصی مبلمان است که خدمات خود را به صورت اینترنتی به  مشتریان تهران و سراسر ایران ارائه می کند . دی ایران یک فروشگاه معتبر اینترنتی است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و دارای سال های زیادی تجربه و خدمت صادقانه به مشتریان خود می باشد . در فروشگاه دی ایران انواع مبل ، میز ناهار خوری ، تخت خواب و کالای خواب ، بوفه ، ساغت ایستاده ، مبلمان اداری و … موجود می باشد و مشتریان می توانند با سلیقه خود رنگ چوب و پارچه کالای مورد نظرشان را انتخاب کنند و سفارش خود را برای تولید ثبت کنند . کلیه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به صورت مستقیم از تولید های معتبر تهران برای همه ی شهر های سراسر کشور ارسال می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *