بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل مارلیک کرج

بازار مبل مارلیک

بازار مبل مارلیک یکی از بازار های مبل کرج است که دارای گالری ها و نمایشگاه های مختلفی می باشد . برای خرید مبلمان که یکی از وسایل ضروری دکوراسیون منزل است باید نکات مختلفی را رعایت کنید و توجه کنید چه سبکی از دکوراسیون را برای منزلتان انتخاب کرده اید و بر اساس آن نوع مبل را انتخاب کنید . قبل از اقدام به خرید مبلمان باید با بازارهای مبل آشنایی داشته باشیم . برای خرید از بازار مبل مارلیک این راهنمای خرید را مطالعه کنید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل امام رضا کرج 

همچنین بخوانید : بازار مبل آرش کرج 

آدرس بازار مبل مارلیک

گالری مبلمان امید فردیس کرج یکی از مبل فروشی های بزرگ است که در محله مارلیک ، شهرستان ملارد و بلوار هفت تیر قرار دارد و آدرس آن به صورت زیر می باشد :

کرج ، جاده ملارد ، بلوار هفت تیر ، بین ارغوان و شفق

ساعت کاری : بازار مبل امید فردیس کرج همه روزه و حتی جمعه ها از ساعت 9 الی 22 باز است .

آدرس بازار مبل مارلیک

همچنین بخوانید : بازار مبل آزادگان کرج

همچنین بخوانید : بازار مبل کوروش کرج

گالری مبلمان امید فردیس کرج از جمله پنج فروشگاه مبلمان در مارلیک ، شهرستان ملارد است و در نزدیکی بازار امیر ، آموزشگاه رانندگی جاوید ، لوازم یدکی نبی زاده ، بانک مسکن ، لوازم جانبی موبایل متین ، کافه پلاس و امامزاده ابراهیم ملارد قرار گفته است . فروشگاه‌ های دیگری نیز در ملارد قرار دارند که می توانید برای خرید سری به آنها نیز بزنید از جمله :

  • مبل و چوب کارن : بلوار رسول اکرم ، دانش غربی (دخان چی) ، بهشتی
  • مبلمان رادک : جاده ملارد ، بلوار هفت تیر ، بین شهدا و میدان سپاه
  • رنگکاری مبل استادکار : بلوار شهدا
  • گالری مبل آیلار : خیابان دکتر حسابی
  • مبلمان راد : ملارد ، مارلیک ، خیابان دکتر حسابی ، خیابان راد
  • مبلمان طاقبستان : ملارد ، سرآسیاب ، خیابان امام خمینی
  • مبلمان حمید : شهرستان کرج ، مارلیک ، خیابان سه باندی مارلیک ، بلوار جمور
  • صنایع چوبی پلی سانت : شهرستان کرج ، مارلیک ، خیابان سه باندی مارلیک ، بلوار جمور
همچنین بخوانید: بازار مبل امام علی کرج

همچنین بخوانید: بازار مبل فردیس کرج

قیمت انواع مبل در بازار مبل مارلیک

در فروشگاه های مبلی که در شهرستان ملارد و محله مارلیک قرار دارند می توانید انواع مختلف مبل سلطنتی ، مبل راحتی ، مبل چستر و … را مشاهده کنید که قیمت آنها بستگی به متریال به کار رفته در ساختشان دارد . برای سلیقه ها و بودجه های مختلف مدلهای متفاوتی عرضه می شود که با توجه به سلیقه و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید می توانید مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید .

قیمت مبلمان در بازار مبل مارلیک

خرید اینترنتی انواع مبل راحتی و سلطنتی در کرج

بازار مبل مارلیک یکی از بازار های مبل در کرج است که دارای نمایشگاه های مختلفی می باشد که محصولات مختلفی از قبیل مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب ، تخت خواب ، بوفه و … در این بازار مبل به فروش میرسد . امروزه با مشتریان ترجیح میدهند به صورت آنلاین و غیر حضوری محصولات مورد نظر خوردرا تهیه نمایند تا در وقت و هزینه صرفه جوییکنند . فروشگاه اینترنتی دی ایران یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه است که محصولات مختلف دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری را عرضه می کند . کلیه محصولات به صورت مستقیم از تولیدی های تهران به سراسر کشور ارسال می شود که با توجه به حذف هزینه های نمایشگاه و واسطه ها محصولات با قیمت پایین تری به دست مشتریان می رسد . برای مشاهده محصولات می توانید به صفحه اینستاگرام و یا به آدرس اینترنتی DayIran.Com مراجعه کنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *