بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل آرش کرج

بازار مبل آرش کرج

بازار مبل آرش یکی از بزرگترین مراکز فروش در بازار مبل کرج است که شامل سه طبقه مجزا می باشد و زیربنایی در حدود 800 متر دارد . در بازار مبل ارش انواع مبل راحتی ، مبل چستر ، مبلمان سلطنتی و استیل ، مبل کلاسیک ، سرویس خواب ، میز ناهارخوری ، آینه کنسول و دراور به فروش می رسد .  مجتمع آرش وارد کننده انواع مبل ترک در کشور می باشد و همچنین می توانید مبلمان اقساطی را بصورت بلند مدت خریداری کنید . مبلمان بازار مبل آرش دارای ضمانت 18 ماهه می باشند .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل امام علی کرج

همچنین بخوانید : بازار مبل آزادگان کرج

آدرس و مسیر های بازار مبل آرش

آدرس : کرج ، میدان امام حسین ، بلوار چمران ، روبروی دانشکده کشاورزی ، کلکسیون مبل آرش

  • اگر می خواهید از شمال شهر کرج به بازار مبل آرش بروید به انتهای بلوار بسیج بروید و از روی پل شورا و بلوار شورا بگذرید و از سه راه دانشکده رد شوید ، به طرف میدان امام حسین بروید . روبروی دانشکده کشاوری و کنار پل عابر پیاده کلکسیون مبل آرش را مشاهده می کنید .
  • اگر از مرکز شهر می خواهید به بازار مبل آرش بروید ابتدا وارد بلوار طالقانی شوید و به طرف میدان امام حسین بیایید و بعد به سمت سه راه دانشکده بروید ، سمت راست پل عابر می تواند کلکسیون مبل آرش را مشاهده کنید .
  • کسانی که از تهران ، قزوین و یا شهرهای دیگر می خواهند به بازار مبل آرش بیایند اول از خروجی پل فردیس کرج وارد شوند و بعد از البرز بل سنتر و میدان امام حسین به طرف بلوار چمران بروند و با رسیدن به پل عابر ، کلکسیون مبل آرش قابل مشاهده است .

ساعت کاری : بازار مبل آرش همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب فعال است .

همچنین بخوانید: بازار مبل امام رضا کرج 

همچنین بخوانید : بازار مبل کوروش کرج

قیمت مبلمان در بازار مبل آرش کرج

همچنین بخوانید: بازار مبل مارلیک کرج

 همچنین بخوانید: بازار مبل فردیس کرج

مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل کرج

مبل راحتی یکی از پرفروشترین مبلمان در بازار مبل کرج میباشد . مبل راحتی به آندسته از مبلها گفته میشود که بیشتر کلاف آن با پارچه پوشیده شده است و برای استراحت و نشستن به مدت طولانی طراحی شده اند .مبلهای سلطنتی نیز در بازار مبل کرج طرفداران خاص خود را دارند و برای خانه های بزرگ با دکوراسیون سلطنتی بسیار مناسب میباشند . غالبا کلاف مبل سلطنتی بصورت منبت کاری شده است و بیشتر برای پذیرایی از میهمانان کاربرد دارند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *