بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل کرج

بازار مبل کرج

بازار مبل کرج بزرگترین بازار و مرکز فروش مبلمان در استان البرز است . در این بازار برند های متنوع مبل ایران جمع شده اند تا مشتریان عزیز بتوانند یک خرید بی دغدغه و لذت بخش را تجربه کنند . تعداد بازارهای مبل در کرج زیاد است که مهم ترین و معروف ترین آنها را معرفی می کنیم . برای آشنایی بیشتر با بازار های مبل کرج این راهنمای خرید را تا آخر مطالعه نمایید .

قیمت مبل

بازار مبل امام علی کرج

بازار مبل امام علی یکی از بزرگترین تولید کننده ها و عرضه کننده ی مبلمان و سرویس خواب است که در کرج قرار دارد . در این بازار تنوع مبلمان بالاست و چیزی در حدود 1800 مدل مبل را می توانید مشاهده کنید . در این مرکز خرید طراحی دکوراسیون توسط طراحان ماهر نیز انجام می شود .

آدرس بازار مبل امام علی کرج

کرج ، مشکین دشت ، جاده محمد شهر ، بلوار امام علی (ع) ، خیابان رضوان ، بازار مبل امام علی

بازار مبل امام علی کرج

بازار مبل کوروش کرج

بازار مبل کوروش کرج دارای هفت طبقه مجزا می باشد و چیزی در حدود 2000 مدل مبل در آن موجود می باشد . در این بازار مبلمان به صورت قسطی و در اقساط 15 ماهه عرضه می شود . مبلمان بازار مبل کوروش دارای ضمانت 36 ماهه می باشند و با توجه به این تضمین می توانید از کیفیت محصولات مطمعن باشید .

آدرس و مسیر های بازار مبل کوروش

آدرس : کرج ، بلوار چمران ، رو به روی سه راه دانشکده ، بازار مبل کوروش

بازار مبل کوروش کرج

بازار مبل امام رضا کرج

بازار مبل امام رضا کرج از بزرگترین مراکز تولید و فروش مبلمان در کرج است که به صورت تخصصی در زمینه فروش مبلمان و سرویس خواب دو نفره فعالیت می کند . در بازار مبل امام رضا مجموعه ای از بهترین برند های سرویس خواب جمع شده اند و اگر قصد خرید سرویس خواب دارید حتما به این بازار سری بزنید و صدها مدل جدید و بروز سرویس خواب را مشاهده نمایید که همگی دارای دو سال ضمانت هستند . همچنین می توانید رنگ چوب و پارچه مبلمان را به دلخواه انتخاب کنید و سفارش دهید .

آدرس بازار مبل امام رضا کرج

کرج ، کمالشهر ، میعاد 12 ، تولیدی مبل امام رضا

بازار مبل مارلیک کرج

بازار مبل مارلیک دارای گالری ها و نمایشگاه های مختلفی می باشد . برای خرید مبلمان که یکی از وسایل ضروری دکوراسیون منزل است باید نکات مختلفی را رعایت کنید و توجه کنید چه سبکی از دکوراسیون را برای منزلتان انتخاب کرده اید و بر اساس آن نوع مبلمان را انتخاب کنید .

آدرس بازار مبل مارلیک

کرج ، جاده ملارد ، بلوار هفت تیر ، بین ارغوان و شفق

بازار مبل امام رضا کرج

بازار مبل آرش کرج

بازار مبل آرش کرج یکی از بزرگترین مراکز فروش مبلمان در کرج است که شامل سه طبقه مجزا می باشد و زیربنایی در حدود 800 متر دارد . در بازار مبل ارش انواع مبل راحتی ، مبل چستر ، مبلمان سلطنتی و استیل ، مبل کلاسیک ، سرویس خواب ، میز ناهارخوری ، آینه کنسول و دراور به فروش می رسد .  مجتمع آرش وارد کننده انواع مبلمان ترک در کشور می باشد و همچنین می توانید مبلمان اقساطی را بصورت بلند مدت خریداری کنید . مبلمان بازار مبل آرش دارای ضمانت 18 ماهه می باشند .

آدرس و مسیر های بازار مبل آرش

آدرس : کرج ، میدان امام حسین ، بلوار چمران ، روبروی دانشکده کشاورزی ، کلکسیون مبل آرش

بازار مبل فردیس کرج

فردیس پنجمین شهر در استان البرز است که از سال ۱۳۹۶ از کرج جدا شده و به شهرستان تبدیل شده است. بازار مبل فردیس کرج دارای مراکز خرید مختلفی است که نیاز ساکنین را برطرف می کند . یکی از نیازهای افراد ، مبلمان است که لازمه ی اصلی دکوراسیون منزل می باشد .

 

بازار مبل آرش کرج

بازار مبل آزادگان کرج

شروع بازار مبل آزادگان از پل آزادگان در بلوار مطهری می باشد و تا انتهای شرقی پل آزادگان ادامه دارد . بیشترین تعداد فروشگاه ها در سمت شرق پل ، در بلوار ۴۵ متری کاج (بسیج) است که در ضلع شمالی بلوار کاج تعداد آنها به حداکثر خود می‌رسد . بازار مبل آزادگان دارای 100 فروشگاه و نمایشگاه می باشد و اکثر تولیدکنندگان و فروشندگانی که در بازار مبل یافت آباد و همچنین بازار مبل دلاوران فعالیت می کنند در این بازار نیز فروشگاه و نمایندگی دارند که خرید را برای مشتریانی که ساکن کرج هستند راحت کرده است .

قیمت مبلمان در بازارهای مبل کرج

قیمت مبلمان وابسته به متریال استفاده شده در تولید آن است . تنوع محصولات در بازارهای مبل کرج بسیار زیاد است و تنوع قیمتی زیادی نیز دارند . افراد با سلیقه های مختلف و بودجه های متفاوت می توانند به بازار مبل کرج مراجعه کنند و مبلمان مناسب را انتخاب و خریداری کنند .

مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل کرج

مبل راحتی یکی از پرفروشترین مبلمان در بازار مبل کرج میباشد . مبل راحتی به آندسته از مبلها گفته میشود که بیشتر کلاف آن با پارچه پوشیده شده است و برای استراحت و نشستن به مدت طولانی طراحی شده اند .

مبلهای سلطنتی نیز در بازار مبل کرج طرفداران خاص خود را دارند و برای خانه های بزرگ با دکوراسیون سلطنتی بسیار مناسب میباشند . اغلب کلاف مبل سلطنتی بصورت منبت کاری شده است و بیشتر برای پذیرایی از میهمانان کاربرد دارند .

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *