بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل کوروش کرج

بازار مبل کوروش کرج

بازار مبل کوروش یکی از بازارهای مبل کرج است که دارای هفت طبقه مجزا می باشد و چیزی در حدود 2000 مدل مبل در آن موجود می باشد . در این بازار مبلمان به صورت قسطی و در اقساط 15 ماهه عرضه می شود . مبل بازار مبل کوروش دارای ضمانت 36 ماهه می باشند و با توجه به این تضمین می توانید از کیفیت محصولات مطمعن باشید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل مارلیک کرج

 همچنین بخوانید: بازار مبل فردیس کرج

آدرس و مسیر های بازار مبل کوروش

آدرس : کرج ، بلوار چمران ، رو به روی سه راه دانشکده ، بازار مبل کوروش

  • کسانی که از تهران و دیگر شهرستانها می خواهند به بازار مبل کوروش بروند باید از ورودی پل فردیس کرج وارد شوید ، بعد از گذشتن از البرز بل سنتر و چراغ قرمز میدان امام حسین به طرف بلوار چمران بروید و به سمت جاده چالوس حرکت کنید ، قبل از اولین زیرگذر بازار مبل کوروش روبروی سه راه دانشکده قرار دارد .
  • ساکنین شمال کرج به عظیمیه انتهای بلوار بسیج بروند و سپس از روی پل به سمت چمران حرکت کنند بعد از تقاطع شاه عباسی دوربرگردان را دور بزنند بازار مبل کوروش روبروی سه راه دانشکده قرار دارد .
  • کسانی که از مرکز شهر می خواهند به بازار مبل کوروش بروند از بلوار طالقانی جنوبی به طرف میدان امام حسین بروند و بعد از دور زدن دور برگردان به طرف پل فردیس روبروی البرز بل سنتر دوباره به داخل کرج برگردند و وارد بلوار چمران شوند و به سمت جاده چالوس حرکت کنند ، روبروی سه راه دانشکده بازار مبل کوروش را مشاهده می کنید .
همچنین بخوانید: بازار مبل امام علی کرج

همچنین بخوانید : بازار مبل آزادگان کرج

مبل کلاسیک در بازار امام علی
مبل کلاسیک در بازار امام علی

مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل کرج

مبل راحتی یکی از پرفروشترین مبلمان در بازار مبل کرج میباشد . مبل راحتی بیشتر کلافش آن با پارچه پوشیده شده است و برای استراحت و نشستن به مدت طولانی طراحی شده اند .مبلهای سلطنتی نیز در بازار مبل کرج طرفداران خاص خود را دارند و برای خانه های بزرگ با دکوراسیون لوکس و سلطنتی بسیار مناسب میباشند . بیشتر کلاف مبل سلطنتی بصورت منبت کاری شده است و برای پذیرایی از میهمانان کاربرد دارند .

همچنین بخوانید: بازار مبل امام رضا کرج 

همچنین بخوانید : بازار مبل آرش کرج 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *