بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل فردیس کرج

بازار مبل فردیس

فردیس پنجمین شهر در استان البرز است که از سال ۱۳۹۶ از کرج جدا شده و به شهرستان تبدیل شده است . شهرستان فردیس در صورت نبودن ترافیک حدود سی دقیقه با تهران فاصله دارد . فردیس دارای مراکز خرید مختلفی است که نیاز ساکنین را برطرف می کند . یکی از نیازهای افراد ، مبل است که لازمه ی اصلی دکوراسیون منزل می باشد . انتخاب مدل مناسب مبلمان می تواند تاثیر زیادی روی دکوراسیون و چیدمان خانه داشته باشد . اگر به دنبال بازار مبل فردیس هستید می توانید آدرس فروشگاه های مختلف مبلمان را در این راهنمای خرید مشاهده نمایید و با مراجعه به آنها از مدل های مختلف مبلمان دیدن نمایید و در صورت یافتن مورد مناسب آن را خریداری کنید ، همچنین برای خرید مبلمان می توانید به بازار مبل کرج نیز مراجعه کنید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل مارلیک کرج

همچنین بخوانید: بازار مبل امام علی کرج

آدرس فروشگاه ها و گالری های مبل در فردیس

  • مبلمان امیران : فردیس ، بلوار شهدا ، نرسیده به فلکه پنجم ، بین خیابان 53 و 55 غربی جدید
  • گالری مبل ایران باستان : فردیس ، خیابان اهری ، چهارراه آبرسانی
  • گالری مبل پارمیس : فردیس ، خیابان اهری ، نسترن
  • مبلمان جاینو : فردیس ، سه راه حافظیه ، جنب اداره گاز
  • گالری مبل آیلار : فردیس ، سه راه حافظیه ، جنب تالار جوان
  • خانه مبل مانا : فردیس ، انتهای کانال غربی ، ابتدای جاده مشکین آباد ، پلاک 2
  • دنیای چوب و فلز نیلوفر آبی : فردیس ، بین فلکه اول و دوم ، جنب بانک سرمایه

آدرس بازار مبل فردیس

همچنین بخوانید: بازار مبل امام رضا کرج

همچنین بخوانید : بازار مبل آرش کرج 

انواع مبل راحتی و سلطنتی در کرج

مبلمان منزل در سبک های مختلف تولید می شوند ، سبک دکوراسیون کلاسیک و سبک دکوراسیون مدرن دو نوع از سبک های متداول در طراحی دکوراسیون داخلی هستند که هر کدام مبلمان مربوط به سبک خود را دارند . مبلمان سلطنتی و مبلمان کلاسیک برای دکوراسیون های کلاسیک مناسبند . مبل سلطنتی دارای تزیینات و منبت کاری های بیشتری است و برای خانه های بزرگ با دکوراسیون های تجملاتی مناسب است . مبلمان کلاسیک دارای منبت کاری کمتری است و تاج کوتاه تری دارد . مبلمان راحتی دارای نشیمن راحتی است و در آن فوم و اسفنج و پارچه بیشتری به کار رفته است . مبل های راحتی دارای چند مدل مختلف از جمله مبل ال ، مبل چستر و مبل لاوست می باشد . انتخاب نوع مبلمان بستگی به نوع کاربرد ، سبک دکوراسیون داخلی منزل و فضای قرار گیری مبلمان دارد .

قیمت مبلمان در بازار مبل فردیس

در فروشگاه ها و گالری های مبل فردیس می توانید مبل ها را با قیمت های مختلف مشاهده کنید که قیمت آنها وابسته به متریال به کار رفته در تولید آنهاست . قبل از خرید حتما بودجه تان را برای خرید مبلمان تعیین کنید تا راحت تر بتوانید مدل متناسب را انتخاب کنید . استفاده از چوب های با کیفیتی مانند چوب گردو ، چوب روس و چوب راش باث بالا رفتن کیفیت مبلمان می شود که به نسبت کیفیت قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت . مبل های راحتی نسبت به مدل های کلاسیک و مبل استیل و سلطنتی دارای قیمت مناسب تری هستند و دلیل آن نیز استفاده از چوب کمتر در ساخت آنهاست .

همچنین بخوانید : بازار مبل آزادگان کرج

همچنین بخوانید : بازار مبل کوروش کرج

قیمت مبلمان در بازار مبل فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *