دکوراسیون, دکوراسیون اتاق پذیرایی, دکوراسیون داخلی منزل

مبل ال چیست؟

در این مقاله سعی داریم پاسخ دقیقی به این سوال بدهیم که مبل ال چیست آن را تعریف کنیم و بدانیم که کدامیک از انواع مبل را میتوان ال نامید . مبل ال همچنان که از نامش پیداست به مبل هایی گفته می شود که طراحی شده اند تا به شکل ال انگلیسی ( L )  در خانه چیده شوند . مبل L هم مثل سایر مبلها کاربرد خاص خود را دارند. هرکس بنا بر سلیقه و نیاز خود میبایست مزایا و معایب مبل ال را در نظر بگیرد و بعد از سبک سنگین کردن انتخاب کند که خواهان یک مبل ال شکل هست یا معمولی.

مبل ال کنج الیزا

مبل ال کنج مدل الیزا

مبلدر پاسخ به سوال مبل ال چیست دو کاناپه دو نفری یا سه نفری را در نظر بگیرید  که آنها را به صورت ۹۰ درجه به هم چسبانده و در کنار هم قرار داده ایم اگر توجه کنید یک فضای مثلثی یا مخروطی شکل بین این دو کاناپه خالی می‌ماند حال اگر این فضای خالی را با یک مبل مثلث یا مخروطی شکل پر کنیم و دسته‌های دو کاناپه را از آن طرفی که به هم چسبیده اند برداریم یک مبل ال خواهیم داشت.

مبل ال اِلمان

مبل ال مدل اِلمان

مبل های ال غالباً دارای یک مبل تک نفره هم هستند که جایی برای تکیه آرنج ندارد این مبل تک نفره را هم می توان در کنار مبل ال قرار داد و هم میتوان آن را به صورت جداگانه گذاشت برخی از مبلهای ال دارای دو مبل تکنفره بدون دسته میباشند که اینها قابلیت مانور بیشتری را برای بدست آوردن چیدمانهای بیشتر ایجاد میکنند . مبل زیر را با قابلیتهای چیدمان مختلف ببینید:

 مبل ال کلاسیک

مبل ال مدل کلاسیک

از آنجایی که این مبل تک نفره دارای دسته نمی باشد آن را می توان در وسط مبل ال هم قرار داد و به این ترتیب فضای بیشتری را بصورت ال ایجاد کرد و به یک چیدمان جدید دست یافت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *