دکوراسیون, دکوراسیون داخلی منزل

آشنایی با دکوراسیون منزل به سبک مدرن

دکوراسیون به سبک مدرن

همین طور که میدونین سبک کلی دکوراسیون داخلی منزل به دو قسمت مدرن و کلاسیک تقسیم میشن که ما در اینجا دکوراسیون مدرن رو براتون توضیح میدیم .

سبک دکوراسیون مدرن چیه ؟

دکوراسیون مدرن
دکوراسیون مدرن

به سبکی از دکوراسیون گفته میشه که مبتنی بر نوگرایی و وسایل جدید است که به تازگی مد شده اند . سبک مدرن ، یکی از انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی است که در اواسط قرن بیستم رواج پیدا کرده . سبک مدرن آرامش ، شیک بودن و و راحتی رو با هم داره توی این سبک به سادگی و کاربردی بودن بیشتر اهمیت داده میشه در این سبک از طرح های ساده و با خطوط صاف استفاده می کنند .

همچنین بخوانید : دکوراسیون آرامش بخش

نور در دکوراسیون مدرن

نقش نور در دکوراسیون مدرن
نقش نور در دکوراسیون مدرن

در دکوراسیون مدرن از نور طبیعی بیشترین استفاده را کنید . سبک مدرن بین طبیعت و آن چیزی که به دست انسان ساخته شده ارتباط برقرار می کنه و به همین خاطر شما در خانه های مدرن شاهد پنجره های بزرگ ، درب های کشویی و نورگیرها هستید .

استفاده از مجسمه های هنری و اکسسوری آری یا خیر ؟

مجسمه فلزی در دکوراسیون مدرن
مجسمه فلزی در دکوراسیون مدرن

مجسمه ها یکی از عناصر اکسسوری هستن که در همه ی دکوراسیونها استفاده میشن ، مجسمه ها فضا را از حالت بی روح بودن خارج میکنن و به دکوراسیون جذابیت میبخشن . در دکوراسیون های مدرن سعی کنید بیشتر از مجسمه های فلزی استفاده کنید . این مدل مجسمه ها در عین سادگی جذابیت خاص خود را دارند .

همچنین بخوانید : دکوراسیون خانه دوبلکس

مبلمان در سبک مدرن چطوری باشه ؟

مبلمان در دکوراسیون مدرن
مبلمان در دکوراسیون مدرن

همونطور که گفتیم یکی از خصوصیات اصلی سبک مدرن سادگی هستش پس برای مبلمان از مدل هایی با خطوط صاف و مستقیم استفاده کنید به طوری که هیچگونه خطوط منحنی و جزئیات اضافی نداشته باشن . مبل های راحتی بیشترین استفاده را در سبک مدرن دارند . مبل های راحتی هم ظاهر شیک و ساده ای دارن و هم اینکه برای استراحت کردن و نشستن بهتون آرامش میدن و خستگی رو از تنتون درمیارن .

انتخاب کفپوش برای سبک مدرن

کفپوش در سبک مدرن
کفپوش در سبک مدرن

از پارکت ها و کفپوش های چوبی در کنار لوازم و مبلمان با رنگ های ساده و خنثی استفاده کنید . برای سبک مدرن از سرامیک با ابعاد بزرگ و رنگ سفید بیشتر استفاده میشه . امروزه کف پوش‌ های صنعتی و جدید وارد بازار شده است که مخصوص سبک مدرن هستن . هم چنین مصالح لوکس و گران ‌قیمت نیز در اولویت بعدی قرار دارند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *