بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل وصال شیراز

بازار مبل وصال شیراز

بازار مبل وصال شیراز

بازار مبل وصال شیراز یکی از بازارهای مبل شیراز است که در خیابان وصال قرار گرفته و یک خیابان طویل است که به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود و مبل فروشی های زیادی در این خیابان قرار گرفته اند . شما می توانید با مراجعه به این مکان و مشاهده مدل های مختلف مبل بهترین مدل را متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خریداری کنید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل عادل آباد شیراز

خیابان وصال در منطقه ۸ شیراز و در حد فاصل بین چهار راه خیرات تا میدان فخر آباد یا امام حسن (ع) قرار گرفته است و بهترین تولید های تخت خواب در این خیابان قرار دارند . سبک دکوراسیون منزل ممکن است مدرن و یا کلاسیک باشد که برای هماهنگی وسایل و زیبایی بیشتر دکوراسیون سبک مبلمان را متناسب با نوع دکوراسیون انتخاب کنید مثلا برای دکوراسیون مدرن مبلمان را از نوع مدرن انتخاب کنید و برعکس .

بازار مبل وصال شیراز

آدرس بازار مبل وصال شیراز

شیراز ، چهار راه خیرات ، خیابان وصال ، بازار مبل وصال

مبل راحتی در بازار مبل شیراز

مبل راحتی یکی از پرفروشترین مبلمان در بازار مبل شیراز میباشد . مبل راحتی به آن دسته از مبل ها گفته میشود که بیشتر کلاف آن با پارچه پوشیده شده است و برای استراحت و نشستن به مدت طولانی طراحی شده اند .

مبل سلطنتی در بازار مبل شیراز

مبلهای سلطنتی نیز در بازار مبل شیراز طرفداران خاص خود را دارند و برای خانه های بزرگ با دکوراسیون سلطنتی بسیار مناسب میباشند . اغلب کلاف مبل سلطنتی بصورت منبت کاری شده است و بیشتر برای پذیرایی از میهمانان کاربرد دارند و مناسب استراحت و نشستن های روزمره نیستند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *