بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل خاورمیانه شیراز

بازار مبل خاورمیانه شیراز

بازار مبل خاورمیانه در شیراز فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرد . این مجموعه در زمینی به مساحت بیش از 2000 متر مربع احداث شده است و دارای 4 طبقه است . در این بازار بیش از 50 مدل مبل استیل ، مبل راحتی ، سرویس خواب ، میز ناهار خوری ، مبلمان اداری و .. عرضه می شود . برای کسانی که توان خرید نقدی ندارند این امکان فراهم شده است که بتوانند کالای مورد نظرشان را به صورت اقساط خریداری کنند .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل عادل آباد شیراز

بازار مبل خاورمیانه شیراز از اصلی ترین بازار های مبل شیراز است و جزو مراکز خرید مناسب است که انواع مختلف مبل را عرضه می نماید. از ویژگی های مثبت بازار مبل خاورمیانه این است که :

  • محصولات و کالاهایی که در این بازار عرضه می شوند تک و خاص هستند و فقط برای یک بار تولید می شوند . کالای تکراری در این بازار نداریم .
  • برند های خاورمیانه دارای قیمت ثابت و یکسانی در سراسر کشور می باشند .
  • می توانید در این بازار ، مبلمان و کالاهای وارد شده از ترکیه را نیز مشاهده کنید .
  • در بازار مبل خاورمیانه صنایع دستی بسیار زیبا و جذاب را نیز می توانید مشاهده کنید که با چوب هندی ساخته می شوند .

آدرس بازار مبل خاورمیانه شیراز

آدرس بازار مبل خاورمیانه شیراز

آدرس : شیراز ، بعد از میدان صنایع ، بعد از کوچه 16 دکتر حسابی ، جنب بانک صادرات ، بازار مبل خاورمیانه

ساعات کاری : بازار مبل خاورمیانه شیراز شنبه تا پنج شنبه از ساعت  9 الی 13 و بعداز ظهر از ساعت 16 الی 22 فعال است .

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در شیراز

بازار مبل خاورمیانه یکی از بازار های مبل در شیراز است که دارای نمایشگاه های مختلفی می باشد که محصولات مختلفی از قبیل مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب ، تخت خواب ، بوفه و … در این بازار مبل به فروش میرسد . امروزه با وجود کرونا مشتریان ترجیح میدهند به صورت آنلاین و غیر حضوری محصولات مورد نظر خوردرا تهیه نمایند . فروشگاه اینترنتی دی ایران یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه است که در زمینه فروش اینترنتی و غیرحضوری محصولات چوبی دکوراسیون داخلی فعالیت می کند . دی ایران به فروش می رسند . کلیه محصولات دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و چون به صورت مستقیم از تولیدی های تهران ارسال می شوند قیمت مناسبی دارند . امکان سفارش کالا با رنگ چوب و پارچه دلخواه وجود دارد . کلیه محصولات در بسته بندی مناسب به سراسر کشور ارسال می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *