بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل شهرک شهید دستغیب شیراز

بازار مبل شهرک شهید دستغیب شیراز

مبلمان لازمه اصلی دکوراسیون می باشد و فضای منزل بدون آن بی روح خواهد بود . در انتخاب مبلمان باید نکات زیادی از جمله اندازه فضای منزل ، سبک دکوراسیون داخلی منزل ، رنگ دیگر وسایل منزل و … را در نظر بگیرید تا بعد از خرید مبلمان دچار پشیمانی نشوید و به زیباتر شدن دکوراسیون منزلتان کمک کرده باشید . برای خرید مبلمان باید به محل هایی که بازار مبل در آنها قرار دارد مراجعه کنید .بازار مبل دستغیب یکی از بازار های معروف مبل در شیراز است که تنوع محصولات در آن بسیار زیاد است . این بازار در شهرک شهید دستغیب قرار دارد و بیشتر گالری ها و نمایشگاه های مبل و سرویس خواب در این محل قرار دارند . شهرک شهید دستغیب یک شهرک صنعتی است و در زمینه تولید مبل و سرویس چوبی فعال است . اگر ساکن شیراز هستید و قصد خرید مبلمان از بازار مبل شیراز را دارید حتما به بازار مبل شهرک شهید دستغیب نیز سری بزنید .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل عادل آباد شیراز

همچنین بخوانید: بازار مبل محراب شیراز

یکی از برند های موجود در بازار مبل شهرک شهید دستغیب ، مبلمان پازل است که نمایندگی مبلمان خانگي نيلپر و سرويس خواب سنا چوب را در اختیار دارد . مبلمان پازل در بلوار محراب و خیابان زیتون قرار دارد .

آدرس بازار مبل شهرک شهید دستغیب شیراز

آدرس بازار مبل دستغیب شیراز

شیراز ، فیروز آباد ، شهرک شهید دستغیب ، بازار مبل دستغیب شیراز

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در شیراز

بازار مبل شهرک شهید دستغیب یکی از بازار های مبل در شیراز است که دارای نمایشگاه های مختلفی می باشد و محصولات مختلفی از قبیل مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب ، تخت خواب ، بوفه و … در این بازار مبل به فروش میرسد . امروزه بیشتر مردم ترجیح میدهند به صورت آنلاین و غیر حضوری محصولات مورد نظر خوردرا تهیه نمایند تا در وقت و هزینه صرفه جویی کنند . فروشگاه اینترنتی دی ایران یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی و فعال در سراسر کشور از جمله شیراز است که به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع مبلمان فعالیت می کند و شما را از رفتن به بازار مبل بی نیاز می کند . کلیه محصولات قابلیت ارسال به سراسر کشور را دارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *