بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل عالیجناب خورزوق اصفهان

بازار مبل عالیجناب خورزوق اصفهان

بازار مبل عالیجناب خورزوق از بازارهای مبل اصفهان است که در شهر خورزوق قرار گرفته است . خورزوق در استان اصفهان و شهرستان برخوار قرار دارد که در فاصله 5 کیلومتری اصفهان قرار دارد . در شهر خورزق تولیدی ها و کارگاه های مبلمان زیادی قرار دارد که انواع مبل مربوط به دکوراسیون داخلی منزل را تولید می کنند .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل آرمانی خواه اصفهان

همچنین بخوانید: بازار مبل رهنان اصفهان

اکثر فروشگاه ها و نمایشگاه هایی که در بازار مبل رهنان اصفهان قرار دارند مبلمان خود را از کارگاه های تولیدی شهرک سیمرغ و دولت آباد خورزوق خریداری می کنند . به دلیل وجود تولیدی ها در این شهر و فضای رقابتی که بین تولیدکنندگان و فروشندگان در بازار مبل خورزوق وجود دارد می توانید مبلمان را با کیفیت بالا و قیمت مناسبی از این بازار خریداری کنید .

آدرس : اصفهان ، شهرستان برخوار ، شهر خورزوق ، بازار مبل عالیجناب خورزوق

آدرس بازار مبل عالیجناب خورزوق اصفهان

همچنین بخوانید: بازار مبل بین الملل اصفهان

همچنین بخوانید: بازار مبل آتشگاه اصفهان

مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل اصفهان

مبل راحتی یکی از پرفروشترین مبلمان در بازار مبل اصفهان میباشد . مبل راحتی به آندسته از مبلها گفته میشود که بیشتر کلاف آن با پارچه پوشیده شده است و برای استراحت و نشستن به مدت طولانی طراحی شده اند .

مبلهای سلطنتی نیز در بازار مبل اصفهان طرفداران خاص خود را دارند و برای خانه های بزرگ با دکوراسیون سلطنتی بسیار مناسب میباشند . غالبا کلاف مبل سلطنتی بصورت منبت کاری شده است و بیشتر برای پذیرایی از میهمانان کاربرد دارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *