بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل آتشگاه اصفهان

بازار مبل آتشگاه اصفهان

بازار مبل آتشگاه دومین بازار مبل اصفهان بعد از بازار مبل رهنان است . در این بازار علاوه بر مبل ، لوازم چوبی و دکوراسیون منزل وجود دارد . این بازار در خمینی شهر اصفهان قرار دارد که از خیابان آتشگاه تا انتهای خیابان امیرکبیر را در بر می گیرد . قیمت های این بازار از بازار مبل رهنان پایین تر است و البته کیفیت محصولات آن نیز به خوبی بازار مبل رهنان نمی باشد .

قیمت مبل

همچنین بخوانید: بازار مبل آرمانی خواه اصفهان

همچنین بخوانید: بازار مبل رهنان اصفهان

رفت و آمد به این بازار خیلی راحت است و جز طرح ترافیک زوج و فرد نمی باشد . به راحتی می توانید با خودروی شخصی به بازار آتشگاه مراجعه کنید . از نمایشگاه های معروف این بازار گالری مبل اسپادانا ، نمایشگاه مبل سلاطین ، صنایع چوب و مبل پرشین و تولیدی مبل ترمه می باشد .

آدرس بازار مبل آتشگاه اصفهان

خرید آنلاین انواع مبل راحتی و سلطنتی در اصفهان

بازار مبل آتشگاه یکی از بازار های مبل در اصفهان است که دارای نمایشگاه های مختلفی می باشد که محصولات مختلفی از قبیل مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی ، میز ناهار خوری ، سرویس خواب ، تخت خواب ، بوفه و … در این بازار مبل به فروش میرسد . امروزه بیشتر مردم ترجیح میدهند به صورت آنلاین و غیر حضوری محصولات مورد نظر خوردرا تهیه نمایند تا در وقت و هزینه صرفه جویی کنند .فروشگاه دی ایران به آدرس DayIran.Com در زمینه فروش آنلاین مبلمان فعالیت می کند . در این فروشگاه مدل های متنوع و زیبایی از انواع مبلمان و سایر وسایل دکوراسیون منزل وجود دارد که همگی مدل های بروز و جدید می باشند که به صورت مستقیم از تولید های بزرگ تهران برای مشتریان ارسال می شوند . دی ایران یک فروشگاه معتبر اینترنتی است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و سال های زیادی است به مشتریان خود خدمت می کند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *