بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل رهنان اصفهان

بازار مبل رهنان

بازار مبل رهنان اصلی ترین و بزرگترین بازار مبل اصفهان است که در منطقه رهنان قرار دارد . رهنان بین خمینی شهر و مرکز اصفهان قرار گرفته است و منطقه یازده شهرداری اصفهان می باشد . این بازار خیابان‌ شریف شرقی ، خیابان شهیدان غربی ، خیابان درخشان ، خیابان سعدی ، خیابان چمران و بلوار امام رضا (ع) را در بر گرفته است که بیشترین و معروف ترین فروشگاه های آن در خیابان شریف شرقی قرار گرفته اند . انواع محصولات چوبی دکوراسیون از جمله انواع مبل ، سرویس خواب ، میز ناهارخوری ، مبل تختخوابشو ، سیسمونی نوزاد و مبلمان اداری در فروشگاه های این بازار مبل عرضه می شوند . اگر ساکن اصفهان و یا شهر های دیگری هستید که قصد خرید مبلمان از این بازار را دارید این راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با بازار مبل رهنان بیشتر آشنا شوید .

قیمت مبل

بازار مبل اصفهان

آدرس بازار مبل رهنان

اصفهان ، رهنان ، خیابان شریف شرقی ، خیابان شهیدان غربی ، خیابان درخشان ، خیابان سعدی ، خیابان چمران و بلوار امام رضا(ع) . محله رهنان از طرف شمال به جاده بابوکان ، از طرف جنوب به خیابان کُهندِژ ، از طرف شرق با خیابان امام خمینی و از طرف غرب و شمال غربی به منطقه جوی آباد وصل می‌شود .

همچنین بخوانید:  بازار مبل آرمانی خواه اصفهان 

ساعت کاری بازار مبل رهنان

ساعات کار فروشگاههای مبلمان قرار گرفته در بازار مبل رهنان از ساعت 9 تا 21 و در روزهای جمعه از ساعت 9 تا 14 می باشد .

محصولات بازار مبل رهنان

در بازار مبل رهنان اصفهان بیش از 1000 فروشگاه و کارگاه‌ تولیدی مبل قرار دارد که مدل های مختلف و جدید مبلمان ، سرویس خواب دو نفره ، میز ناهار خوری ، ساعت ایستاده و … را به مشتریان عرضه می کنند . در بازار مبل رهنان شعبات و نمایندگی های برندهای معتبر از جمله آرشیتال ، ماکا چوب ، مبل بهار نارنج ، خانه درسا ، گالری مبل هنر ، مبل رئال از سراسر کشور وجود دارد که باعث رونق و اعتبار بیشتر این بازار شده است .

همچنین بخوانید: بازار مبل خاورمیانه اصفهان 

محصولات بازار مبل رهنان

انواع مبلمان بازار مبل رهنان

مبلمان استیل و سلطنتی

مبل استیل که به نام مبل سلطنتی نیز معروف است از مدل های پر طرفدار است . در ساخت این نوع مبل از چوب و پارچه استفاده می شود و نسبت به مبل راحتی دارای فوم و اسفنج کمتری است . چوب های بکار رفته در این نوع مبلمان از نوع با کیفت مانند چوب سفید ، چوب گردو و چوب راش می باشد و روی دسته و پایه های آن منبت کاری های زیبایی انجام شده است . در بازار مبل رهنان می توانید مدل های متنوع و جدید مبلمان سلطنتی را مشاهده و خریداری کنید .

همچنین بخوانید: بازار مبل آتشگاه اصفهان 

مبل راحتی

مبلمان راحتی نوعی از مبلمان است که برای استراحت کردن و تماشای تلویزیون استفاده می شود و دارای نشیمن راحت و نرمی است . این مدل ارتفاع کمتری نسبت به مبلمان کلاسیک دارد و از حالت رسمی خارج شده است . کلاف ، پایه ها و دسته های مبل راحتی توسط روکش پارچه ای پوشیده می شود . در ساخت این مبل اسفنج و پارچه بیشتری استفاده می شود . مبلمان راحتی شامل انواع مبل ال ، کاناپه ، لاوست و مبل تختخواب شو می باشد . با توجه کاربرد مورد نظرتان می توانید مدل مناسب را انتخاب کنید .

همچنین بخوانید: بازار مبل بین الملل اصفهان 

آقای مبل اصفهان

مبل کلاسیک

این نوع مبل تلفیقی از مبل راحتی و استیل است . مبل کلاسیک دارای تاج کوتاهتری نسبت به مبل سلطنتی است و دارای منبت کاری های متعادل تری است . با توجه نوع دکوراسیون و سلیقه تان می توانید مدل های مختلف مبل کلاسیک را از بازار مبل رهنان خریداری کنید .

همچنین بخوانید: بازار مبل بهارستان اصفهان 

قیمت مبلمان در بازار مبل رهنان

در بازار مبل رهنان طیف وسیعی از محصولات با رنج قیمتی متفاوت عرضه می شود . قیمت مبلمان وابسته به جنس چوب و پارچه به کار رفته در تولید آن است ، همچنین تعداد نشیمن و سبک مبلمان روی قیمت آن تاثیرگذار است . مبلمان سلطنتی که چوب بیشتری در آنها به کار رفته و دارای منبت کاری می باشند نسبت به مبلمان راحتی و اسپرت دارای قیمت بالاتری هستند . با توجه به بودجه ای که مد نظرتان است می توانید مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *