بازار مبل, دکوراسیون, راهنمای خرید

بازار مبل اصفهان

بازار مبل اصفهان

بازار بزرگ مبل اصفهان یکی از بازار های مبل و صنایع چوبی در استان اصفهان است این بازار بزرگ که در منطقه رهنان قرار دارد اولین و بزرگترین بازار مبل در اصفهان است . رهنان در غرب شهر اصفهان و منطقه 11 شهرداری قرار دارد و یک خیابان عریض و طولانی است که در آن نمایشگاه های زیادی قرار دارد که انواع مبلمان منزل و مبلمان اداری در آنها عرضه می شود . در این بازار شرکت ها و برند های معتبری قرار دارند که در زمینه مبل و دکوراسیون فعالیت می کنند . در بازار مبل اصفهان بیش از 1500 نمایشگاه و تولید کننده وجود دارد که می توانید از آنها دیدن نمایید . در خیابان رهنان نماد زیبا و جذابی به شکل مبلی ایستاده تعبیه شده است . این نماد طوری طراحی و جایگذاری شده است که افرادی که به این خیابان وارد می شوند و یا از مسیر بزرگراه دو طبقه امام خمینی (ره) می گذرند توجهشان به آن جلب می شود . اگر قصد خرید از بازار مبل اصهان را دارید این راهنمای خرید را تا انتها دنبال کنید .

قیمت مبلبازار مبل صفهان 1

آدرس بازار مبل اصفهان

استان اصفهان ، شهرستان اصفهان ، دروازه تهران ، خیابان امام خمینی ، خیابان شریف شرقی رهنان -بازار مبل اصفهان

مسیر های بازار مبل اصفهان

محله رِهنان از سمت شرق با خیابان امام خمینی ، از سمت غرب با منطقه جوی آباد خمینی شهر ، از سمت جنوب به خیابان کهندژ و از سمت شمال به جاده بابوکان وصل می‌شود . رهنان از طریق پنج مسیر اصلی خیابان ‌های شریف شرقی ، امام رضا ، درخشان ، فلکه کهندژ و شهید بهشتی با مناطق همجوار مرتبط می شود .

ساعات کاری بازار مبل اصفهان

بازار مبل اصفهان همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۱ شب فعال است و در روزهای تعطیل از ساعت ۹ الی ۱ بعدازظهر فروشگاه های این بازار بزرگ باز هستند و می توانید از آنها دیدن نمایید . از مزیت های این بازار این است که در روزهای پایانی سال هم از ساعت ۹ الی 21 فعال می باشد .

محصولات بازار مبل اصفهان

در بازار مبل اصفهان انواع صنایع چوبی به فروش می رسد . مبل استیل و سلطنتی ، مبل نیمه استیل ، مبل راحتی ، مبل راحتی ال ، میز ناهار خوری ، میز جلو مبلی و عسلی ، میز تلویزیون ، انواع مبل کلاسیک و مدرن ، مبل تختخواب شو ، مبلمان اداری ، سرویس خواب دو نفره ، سرویس خواب نوجوان ، سرویس خواب نوزاد ، تخت خواب ، آباژور و تزئینات دکوری ، لوازم کادویی ، ساعت دیواری ، ساعت ایستاده ، صندلی لهستانی ، وسایل جهیزیه عروس ، وسایل صوتی و تصویری و سیسمونی نوزاد از وسایل موجود در بازار مبل اصفهان هستند .

بازار مبل اصفهان 2

انواع مبل راحتی و سلطنتی در بازار مبل اصفهان

مبلمان به دسته های مبل راحتی ، کلاسیک و مبل سلطنتی تقسیم می شوند که هر کدام ویژ گی ها و کاربرد خاص خود را دارند . مبل سلطنتی دارای دسته های بلند و تاج می باشند و برای پذیرایی از مهمانان مناسبند . این نوع مبل برای فضاهای بزرگ مناسبند و برای فضاهای کوچک باید از مبلمان اسپرت و جمع و جور استفاده کنید و همچنین از راهکارهایی برای بزرگ نشان دادن خانه های کوچک از قبیل انتخاب مبلمان با رنگ روشن استفاده کنید . مبل های ال برای گوشه ها مناسبند و می توانید از آنها برای تماشای تلویزیون نیز استفاده کنید . همه ی این نوع مبل ها در بازار مبل اصفهان یافت می شوند .

قیمت مبلمان بازار مبل رهنان اصفهان

در این بازار نیز مانند سایر بازار های مبل قیمت مبلمان متغیر و وابسته به متریال به کار رفته در ساخت آن است . با توجه به جنس کلاف چوبی که برای تولید مبل استفاده می شود قیمت مبل فرق می کند . در بازار مبل رهنان اصفهان می توانید با بودجه های مختلف خرید کنید و قیمت ها نسبتا مناسب است . هر سال در دی ماه جشنواره مبل در این بازار برپا می شود و از 15 دی ماه تا اخر ماه زمان می برد . با شرکت در این جشنواره می توانید محصولات را با تخفیف خریداری کنید و همچنین در قرعه کشی جایزه ویژه این جشنواره شرکت کنید و شانستان را امتحان کنید .

همچنین بخوانید: بازار مبل رهنان اصفهان 

مزایای خرید از بازار مبل اصفهان

کیفیت بالای محصولات : کلیه محصولات بازار مبل اصفهان دارای کیفیت بالا می باشند و از استاندارد های لازم برخوردارند .

شکیل بودن و زیبایی مبلمان : در بازار مبل اصفهان انواع مبلمان راحتی و ال ، سلطنتی و استیل ، میز ناهار خوری و … در طرح ها و مدل های زیبای روز و به سبک های ایتالیایی و ترک موجود است .

تحویل مبلمان در زمان کوتاه : کلیه مبلمان سفارشی و درخواستی مشتریان در زمان کمی به مشتریان تحویل داده می شود .

قیمت مناسب : در بازار مبل اصفهان تولید کننده های زیادی فعالیت دارند می توانید با خرید مستقیم از این تولید کنندگان محصولات را به قیمت مناسب تری خریداری کنید .

بازار مبل اصفهان 3

بازار مبل بین الملل اصفهان خیابان آتشگاه

بازار مبل آتشگاه دومین بازار مبل اصفهان بعد از بازار مبل رهنان است . در این بازار علاوه بر مبلمان ، لوازم چوبی و دکوراسیون منزل وجود دارد . این بازار در خمینی شهر اصفهان قرار دارد که از خیابان آتشگاه تا انتهای خیابان امیرکبیر را در بر می گیرد . قیمت های این بازار از بازار مبل رهنان پایین تر است و البته کیفیت محصولات آن نیز به خوبی بازار مبل رهنان نمی باشد . رفت و آمد به این بازار خیلی راحت است و جز طرح ترافیک زوج و فرد نمی باشد . به راحتی می توانید با خودروی شخصی به بازار آتشگاه مراجعه کنید . از نمایشگاه های معروف این بازار گالری مبل اسپادانا ، نمایشگاه مبل سلاطین ، صنایع چوب و مبل پرشین و تولیدی مبل ترمه می باشد .

همچنین بخوانید: بازار مبل بین الملل اصفهان

همچنین بخوانید : بازار مبل آتشگاه اصفهان

بازار مبل عالیجناب خورزوق اصفهان

بازار مبل عالیجناب خورزوق از بازارهای مبل اصفهان است که در شهر خورزوق قرار گرفته است . خورزوق در استان اصفهان و شهرستان برخوار قرار دارد که در فاصله 5 کیلومتری اصفهان قرار دارد . در شهر خورزق تولیدی ها و کارگاه های مبلمان زیادی قرار دارد که انواع مبلمان مربوط به دکوراسیون داخلی منزل را تولید می کنند .

بازار مبل آرمانی خواه اصفهان

بازار مبل آرمانی خواه در اصفهان و خیابان شیخ صدوق جنوبی قرار گرفته است . این فروشگاه در مجاورت بوتیک بزرگ ، بانک کشاورزی و ایستگاه اتوبوس شیخ صدوق قرار گرفته است .

بازار مبل بهارستان اصفهان

بازار مبل بهارستان اصفهان که در بهارستان و میدان طوبی یازده قرار گرفته است .

بازار مبل خاورمیانه اصفهان

بازار مبل خاورمیانه اصفهان در خیابان امام خمینی و خیابان شریف شرقی محله رهنان قرار دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *