دکوراسیون, دکوراسیون اتاق پذیرایی, دکوراسیون داخلی منزل

مزایا و معایب مبل قایقی

مزایا و معایب مبل قایقی

مبل قایقی یا همان مبل چستر قایقی یکی از مدل های زیبا و پرطرفدار است که می توانید نمونه های آن را در فروشگاه های مختلف مبلمان ببینید. علاقه مندان به مبل قایقی ممکن است اطلاعات زیادی درباره آن و مزایا و معایب این مبل نداشته باشند. این مبل در مکان های مختلف مانند لابی هتل ها , دفاتر اداری و همچنین دکوراسیون اتاق پذیرایی استفاده می شود. قبل از اقدام به خرید اطلاعات خود را در مورد مزایا و معایب مبل قایقی کامل کنید تا یک خرید رضایت بخش را تجربه کنید.

قیمت مبلدر مطالب گذشته در مورد مزایا و معایب مبل چستر مطالبی را بیان کردیم، در این مطلب با مزایا و معایب مبل چستر قایقی آشنا خواهید شد.

مبل قایقی

مبل قایقی در دسته مبلمان چستر قرار می گیرد و جز مبلهای راحتی به حساب می آید و نشیمن بسیار راحتی دارد. این نوع مبل به دلیل ویژگی های ظاهری دارای طرفداران زیادی می باشد مهمترین ویژگی مبل چستر قایقی در مقایسه با مبل چستر اندازه آن است این مبل به اندازه مدل های مبل چستر کلاسیک بزرگ و سنگین نیست و قابل استفاده در فضاهای کوچک می باشد. از ویِگی های دیگر مبل چستر قایقی دکمه های لمسه دوزی روی آن می باشد که از چروک شدن لباس هنگام استفاده جلوگیری می کند.

مزایای مبل قایقیمزایای مبل قایقی

مبل چستر قایقی برای فضاهای کوچک و کمجا گزینه مناسبی است و میتوانید با استفاده از اکسسوری های دیگر فضایی بسیار جذاب برای دکوراسیون اتاق پذیرایی ایجاد کنید. در این نوع مبل خبری از دسته های بزرگ و روکش های چرم نیست و طراحی آن به گونه ای است که کاملاً کم جا می باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مبل چستر قایقی قیمت پایین آن است, اگر هزینه کمی برای خرید مبلمان دارید و به دنبال یک دکوراسیون شیک و جذاب هستید مبل چستر قایقی می تواند یکی از گزینه های انتخابی شما باشد.

مبل چستر قایقی نیز مانند انواع دیگر مبلمان دارای تنوع رنگ زیادی می باشد و میتوانید آن را در رنگ مورد علاقه خود و ست با دکوراسیون منزلتان خریداری کنید.

مبل چستر قایقی دارای چهار پایه می باشد که ضخامت بسیار کمی دارند ولی استحکام بسیار بالایی دارند، پایه ها به صورت اریب در کنار هم قرار می گیرند و بسته به رنگ پارچه مبل رنگ متفاوتی دارند، شکل این پایه ها آن را مدرن و امروزی کرده است.

معایب مبل قایقی

یکی از معایب مبل چستر قایقی این است که دارای بازوها و دسته های ‏پهن می باشد و ممکن است مورد پسند همه افراد واقع نشود.

رویه کوبی مبل چستر قایقی بسیار سفت و محکم می باشد که از لطافت آن می کاهد.

تنوع مبلمان موجود در بازار زیاد است و مشتریان می توانند مبل دلخواه خود را در بازار بیابند. مبل چستر قایقی یکی از مدل های زیبا و پرطرفدار است که با مطالعه مزایا و معایب آن هم میتوانید تصمیم بهتری برای خرید بگیرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *