دکوراسیون, دکوراسیون اتاق پذیرایی, دکوراسیون داخلی منزل

مبل ال برای چه فضایی (خانه ای) مناسب است؟

مبل راحتی ال راشل

شاید تاکنون قبل از خرید مبل با این سوال مواجه شده باشید که مبل ال مناسب چه خانه ای است و اینکه به طور کلی مبل ال برای چه فضایی مناسب است و کارایی دارد.
قبلا در مقاله ای با عنوان مبل ال چیست تعریف دقیقی از این نوع از مبلمان ارائه کردیم. در این مقاله نیز به خوبی متوجه خواهیم شد که مبل ال برای چه فضایی مناسب است.
مبل ال هم برای خانه های کوچک کارایی دارد و هم برای خانه های بزرگ و هم برای خانه های خاص که راجع به آنها صحبت خواهیم کرد.

 مبل راحتی ال لمیز

مبل راحتی ال مدل لمیز

مبل ال در خانه ها و فضاهای کوچک

در صورتی که فضای پذیرایی شما کوچک است مثلاً سالنی با کمتر از ۲۰ متر مربع مساحت دارید مبل ال گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود زیرا مبل ال برخلاف سایر مبلمان رو به روی هم چیده نمی‌شود و به صورت ۹۰ درجه قرار می گیرد و همین موضوع باعث می‌شود که عرض کمتری از فضای سالن شما اشغال شود در صورتی که اگر از یک مبل معمولی استفاده کنید از آنجا که مبل ها روبروی هم قرار می گیرند فضای بسیار کوچکی برای رفت و آمد باقی خواهد ماند.

 مبل ال اِلمان

مبل ال مدل اِلمان

مبل ال در خانه و فضاهای بزرگ

مبل ال برای خانه های خیلی بزرگ هم کاربرد خاص خود را دارد اگر شما یک سالن بزرگ مثلاً بالای ۴۰ متر در اختیار دارید می توانید قسمتی از آن را به کمک مبل ال جدا کنید و در واقع به کمک مبل ال فضا خود را به دو بخش رسمی و صمیمی تقسیم کنید بخش رسمی که میتواند شامل یک دست مبل استیل باشد برای مهمانی های رسمی و بخش غیررسمی و صمیمی که شامل مبل ال می شود این بخش غالباً جلوی تلویزیون قرار می گیرد و برای استفاده های روزمره و همچنین مهمانیها و دورهمی های صمیمی مورد استفاده قرار میگیرد.

 مبل ال رنگی اف تی

مبل ال رنگی مدل اف تی

مبل ال در خانه های خاص

اگر در سالن پذیرایی و یا در اتاق خواب شما دیوارها به گونه ای قرار گرفته اند که گوشه و کنجی پدید آمده است به طوریکه از هر طرف ۲ تا ۳ متر خالی بوده و به در برخورد نمی کند شرایط بسیار مناسبی برای مبل ال به وجود آمده است شما میتوانید با استفاده از یک دست مبل ال در این گوشه از خانه هم دکوراسیون مناسبی به دست آورید و هم نهایت استفاده را از فضای خانه تان ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *