دکوراسیون, دکوراسیون اتاق کودک, دکوراسیون داخلی منزل

رنگ صورتی و خاکستری در اتاق نوزاد

ترکیب رنگ صورتی و طوسی اتاق نوزاد

هنگام طراحی دکوراسیون اتاق کودک معمولا استفاده از دو رنگ آبی و صورتی در اولویت انتخاب هاست و بهترین رنگ اتاق کودک شناخته شده است .رنگ آبی و رنگ صورتی دو رنگ پر طرفدار در میان مردم جهان برای دکوراسیون اتاق کودک و نوزاد می باشد .در اکثر موارد رنگ صورتی را برای دکوراسیون اتاق دختر استفاده می کنند و رنگ آبی را برای دکوراسیون اتاق پسر استفاده می کنند . اما امروز قصد داریم تا به شما ترکیب دو رنگ صورتی و خاکستری را برای دکوراسیون اتاق کودک و نوزاد  معرفی کنیم . پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

صورتی و خاکستری 444444

رنگ صورتی رنگ نسبتا گرمی است اما رنگ خاکستری جزء رنگهای خنثی محسوب می شود. ترکیب کردن این دو رنگ در سرویس خواب نوزاد کار پیچیده ای نیست فقط کافی است با کمی خلاقیت و دقت این دو رنگ را کنار یکدیگر به کار بگیرید .

صورتی و خاکستری 222

خوشبختانه دو رنگ صورتی و خاکستری جزء رنگ هایی محسوب میشوند که همخوانی خوبی با یکدیگر در فضای دکوراسیون دارند .بسیاری از طراحان این دو رنگ را در سبک های کلاسیک و سنتی تا سبک های مدرن و جدید به کار میگیرند.

صورتی و خاکستری 77

صورتی و خاکستری 333

اگر خیلی به رنگ صورتی علاقه ندارید بهتر است تم و پیش زمینه ی خود را با رنگ خاکستری پر کنید و از قسمت های جزیی تر برای رنگ صورتی استفاده کنید مثلا تختخواب ، پرده ، قالیچه و یا حتی برچسب های دیواری را با رنگ صورتی کامل کنید . اما این نکته هم در نظر بگیرید که خاکستری چون جزء رنگ خنثی می باشد استفاده این رنگ به تنهایی باعث خستگی و کسلی می شود پس حتما از رنگ های دیگری نظیر صورتی هم استفاده کنید.

صورتی و خاکستری 555

پیشنهاد ما به شما برای به کار بردن این دو رنگ این است که اگر کودک یا نوزاد شما دختر است از تم یا پیش زمینه ی صورتی استفاده کنید ، اما اگر کودک یا نوزاد شما پسر است از تم یا پیش زمینه خاکستری استفاده کنید .

برای سرویس خواب نوجوان هم میتوانید از خود آنها برای انتخاب رنگ بهره ببرید.

صورتی و خاکستری 111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *