دکوراسیون, دکوراسیون اتاق کودک, دکوراسیون داخلی منزل

طراحی سقف در دکوراسیون اتاق کودک

دیزاین سقف اتاق کودک

یکی از مراحل وقسمت های طراحی دکوراسیون اتاق کودک سقف است.شاید فکر کنید که سقف برای طراحی و صرف وقت برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک ارزش چندانی ندارد .اما اینطور نیست سقف نمای بسیار کلی و چشم اندازی زیبا به طاهر یک دکوراسیون می بخشد .تزیین سقف اتاق کودک کار پیچیده و سختی نیست .شما میتوانید با حداقل هزینه و وقت هم تزیینی کوچک روی سقف داشته باشید .

عمومی ترین و راحترین راه حل برای تزیین سقف اتاق کودک این است که آن را با ستاره ها و ماه به آسمان شب تبدیل کنید برای مثال می توانید از ماه و ستاره هایی که دارای فلورسنت هستند استفاده کنید تا در هنگتم شب بدرخشند .

سقف اتاق 3333

سقف اتاق 44

اما اگر علاقه ای به آسمان شب و تزیین با ستاره و ماه ندارید راه های دیگری هم وجود دارد شاید انتخاب یک رنگ ساده و متناسب و هماهنگ با سرویس خواب کودک راه مناسبی باشد شما با انتخاب یک رنگ میتوانید آن را با کاغذ دیواری های مخصوص سقف به رنگ های مختلف در بیاورید .خوشبختانه نمونه های مختلفی از این کاغذ دیواری ها از رنگ های ساده تا طرحدار وجود دارد .

سقف اتاق 4

سقف اتاق 3

استفاده از سقف های کنفی یکی دیگر از راه حل ها برای تزیین سقف اتاق کودک است .برای این کار راه های زیادی وجود دارد برای مثال می توانید با استفاده از طرح های گل دار کنفی و نصب نور های مختلف رنگی سقفی زیبا و چشم نواز برای اتاق کودک ایجاد کنید .

سقف اتاق 2

سقف اتاق 1

راه حل بعدی استفاده از پارچه است برای این کار یک پارچه با توجه به ابعاد سقف اتاق تهیه کنید و سقف را با آن بپوشانید .

این روش تاثیر بسزایی نیز روی سرویس خواب نوجوان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *