دکوراسیون, دکوراسیون اتاق پذیرایی, دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب پلیمری چیست؟ مزایا و معایب

مشاهده و خرید با دسته بندی

سرویس خواب پلیمری از مدل های جدید است که در طرح های مجلل و زیبایی با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته طراحی و ساخته میشود. برای آشنایی بیشتر با سرویس خواب پلیمری ابتدا شما را با پلیمر آشنا میکنیم.

قیمت سرویس خواب

پلیمر از ۳ مونومر اکریلونیتریل ، بوتادین و استایرن تشکیل شده است که هر کدام خاصیت های مختلفی را به پلیمر می دهند. در سرویس خواب اکریلونیتریل باعث افزایش مقاومت پلیمر در برابر حرارت و واکنش های شیمیایی می شود، بوتادین باعث افزایش مقاومت و استحکام فشاری و سفتی پلیمر میشود و استایرن باعث شکل پذیری بیشتر پلیمر یا همان ABS میشود.

همچنین بخوانید : مزایا و معایب مبل پلیمری
قیمت سرویس خواب پلیمری

قیمت سرویس خواب پلیمری

مزایای سرویس خواب پلیمری

سرویس خواب های پلیمری در برابر ضربات سنگین مقاومت خوبی دارند و می‌توانند وزن بالایی را تحمل کنند .

پلیمر یکی از موادی است که قابلیت تغییر شکل بالایی دارد به همین دلیل سرویس خواب های پلیمری دارای تنوع بالایی می باشند و امکان ایجاد طرح و نقش های مختلف بر روی بدنه آنها وجود دارد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از پلیمر قیمت پایین آن نسبت به چوب می باشد.

پلیمر‌ دارای خاصیت سفتی بالایی می باشد و در طول زمان دچار تغییر حالت نمی شود و می توان در دماهای مختلف از آن استفاده کرد.

سرویس خواب های پلیمری در برابر آتش سوزی مقاوم می باشند و همچنین در برابر رطوبت و مواد شیمیایی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

از مزیتهای دیگر سرویس خواب پلیمری که آن را برای علاقه مندان به محیط زیست محبوب کرده است این است که به محیط زیست آسیب کمتری رسیده و باعث جلوگیری از قطع درختان و حفظ محیط زیست می شود.

قیمت سرویس خواب abs

قیمت سرویس خواب abs

معایب سرویس خواب پلیمری

سرویس خواب های پلیمری مانند دیگر سرویس خواب ها معایبی نیز دارند که یکی از آنها این است که پلیمر شفافیت کمی دارد البته پلیمری که در ایران عرضه می شود در شهرهای تبریز و گلپایگان تولید می شود محصول تبریز شفاف است و پلیمر گلپایگان دارای رنگ سفید یخچالی می باشد که هر دو قابلیت رنگ پذیری بالایی دارند.

یکی دیگر از معایب پلیمر مقاومت پایین در برابر اشعه یو وی است.

قیمت سرویس خواب پلیمری

سرویس خواب های پلیمری همانند سرویس خواب های سلطنتی شکیل و زیبا می باشند ولی قیمت سرویس خواب پلیمری پایین تر از مدل های چوبی است و خرید آنها بسیار مقرون به صرفه می باشد.